Sorry hoor, even klagen. De website van KLM is de afgelopen weken echt weer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. En dan druk ik mij nog vriendelijk uit.
Dan wil je boeken en staan je gegevens er weer niet meer in. Kun je weer al je paspoortgegevens intikken. Dan weer wel en dan weer niet de gegevens van je partner. Creditcard gegevens weg. En dit ondanks dat je elke keer aanvinkt dat gegevens voor een volgende boeking bewaard moeten blijven. Pffff
Ook boeken en niet af kunnen maken en dan weer de platinum lijn moeten bellen. Nu hang ik alweer 30 minuten in de wacht omdat ik mijn rewardboeking niet af kan maken op de website vanwege weeeeeer een technische storing.
Helaas ook geen eenduidig beleid. 1 awardticket moeten annuleren via website (belasting en miles terug - 50 euro). Andere awardticket annuleren ging weer niet via de website (knop deed het gewoon niet) dus bellen met platlijn en dan krijg je dus gewoon alle belastingen en miles terug (binnen 5 minuten) en hoefde ik geen 50 euro te betalen.
Zal vast wel mazzel geweest zijn als pleister op de wond.
update:
De zeer vriendelijke dame van de platinumlijn bevestigd dat de website slecht is. Het merendeel van de calls die zij heeft is het afmaken van boekingen die op de website niet lukt. Gelijk ook even een teruggave van miles kunnen regelen die nog steeds in het systeem hingen van een annulering van een award ticket.
Bijkomende vraag:
Voor de kenners hier. Als je een awardticket boekt dan kun je als platinum zonder bijbetaling een eco+ stoel reserveren. Voor mijn partner doe ik dit ook, maar dan moet je bijbetalen. Op het moment dat je dit ticket annuleert ben je dan je stoelbetaling kwijt?
Laatst bewerkt: 23 jan 2023
FlyingBlob, michiel1 en Ruut vinden dit leuk.