InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Uber en Careen zijn goed te doen, goedkoop en snel, want veel in de buurt. Maar reken niet met de nieuwste, glimmende Mercedes :D

VinceG vindt dit leuk.
  2. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ow Careem werkt altijd wel fijn. Goed om te weten. Nee hoeft ook niet, lekker ouwe bak met de ramen open is ook prima! Draagt bij aan het avontuur hehe.
    Maar het is gewoon fijn als je apps kunt gebruiken voor taxi's.

Nogmaals dank! denk dat ik snel ga boeken.
    Enkeltje cairo luxor kost ook niets zeg! eur 122 met zijn 2en :eek:

Urbanjazz en ErwinLansing vinden dit leuk.
  3. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Ik ga er over een paar weken heen. Cairo, Luxor, Hurghada, allemaal met Hilton. Als je specifieke vragen hebt, laat maar weten. Kan ik na thuiskomst terugkoppeling geven.

Vliegende_Keep, VinceG, Sandor en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ow ik hoor graag hoe het bevallen is! Have fun!
    ;)

5. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Is het nuttig om vandaag of uiterlijk morgen nog tickets voor 2023 te boeken ivm stijging van de vliegbelasting? Of gaat het om moment van vliegen en niet moment van boeken voor deze belasting? Met andere woorden gaan de prijzen tientjes omhoog per 1-1-2023?

6. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Dat wordt al een tijdje erbij gerekend. Heeft dus geen zin om ff snel te boeken..

Bjorn en noppie vinden dit leuk.
  7. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    20221230_202943.jpg

Deze werkweek afgesloten in Pullman Eindhoven. Leuke welkomst attentie op de kamer ivm. platiunum status. Een linnen tas, ambachtelijke Eindhovense stroopwafels en extra fles bronwater. Heerlijk hotel!

FlyingBlob, lloydje33, Urbanjazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. FlyingBlob

FlyingBlob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    630
    Trofeepunten:
    123
    Deze bug is eindelijk opgelost met de laatste update van 19 december. Maar de app blijft helaas erg gammel.

9. Eagle

Eagle Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.309
    Trofeepunten:
    203
    KLM en AF hebben nu alle boekingen uit mijn account gegooid, zowel in de app als via de website. Zal wel een glitch zijn om alles te resetten voor 2023 ofzo.

10. Rutger

Rutger Silver Tier

Leuk Bevonden:
    191
    Trofeepunten:
    268
    Daar hadden wij hier gisteren ook last van maar vandaag staat alles er weer netjes in. Ik zie wel dat mijn vluchten naar Riga nu onder een Air Baltic nummer staan i.p.v. KLM nummer. Het gaat helaas nooit vanzelf allemaal.

11. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Aankomende vrijdag is het Driekoningen. Nu is mijn 2e naam Caspar en mijn partners naam Melchior. We vliegen samen met KLM vrijdag en ik zat net te grappen zo van: We hebben wel een koninklijke upgrade verdiend he, dan laten we de middle seat wel open voor een Balthazar :):cool:

beuse242, Joost82, Bjorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    144
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind de App van KLM altijd erg gammel. Nu hebben ze het dark theme weer voor IOS-gebruikers geïntroduceerd, echter, nu kan je dat alleen aanpassen in je telefooninstellingen. Dus of je hele telefoon in het "light-theme of in de dark''. Ik hoop dat het snel aangepast zal worden.

13. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223

Vandaar, ik kon het al niet vinden in de app...

NisshinMaru vindt dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Ik zit een beetje te kijken naar een vakantie op een Grieks (of Spaans) eiland, laatste keer dat ik daar ben geweest was voordat ik me vliegstatussen/miles etc. bezig hield.

Ik vraag me af hoe jullie dat doen, gewoon lekker met zo'n vakantievlucht mee van Sunweb/TUI of vliegen jullie via Athene met KLM?
    Om eerlijk te zijn lijkt zo'n vakantiecharter me inmiddels echt verschrikkelijk maar het is toch wel een stuk makkelijker allemaal.

michiel1 vindt dit leuk.
  15. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    In zon geval Aegan via ATH en als je geen zin in hebt zou ik de Transvertragia/TUI nemen, zolang je rij 1/nooduigang zit prima vol te houden met noice cancelling koptelefoon/oortjes en iets te doen filmpje kijken ofzo.

noppie en VinceG vinden dit leuk.
  16. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Ja precies, ik moet me er misschien maar overheen zetten.. :p
    Wel jammer dat je niet eens wat voordelen bij Transavia krijgt als FB Plat.

lloydje33 vindt dit leuk.
  17. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Gelukkig krijg je nog XP en Miles, das iets maar gratis koffer inchecken, stoelselectie of iets gratis drinken ofzo zal ook helpen.

18. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    XP en miles ook alleen als je duurder tarief neemt toch?
    Dan kom ik rond de 300 euro uit een retourtje met Trans, dan kan ik beter een pakketreis nemen.

lloydje33 vindt dit leuk.
  19. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    In het kader van status doelen en de eerder besproken plannen voor 2023, hoe kijken jullie aan tegen herkwalificeren of juist een nieuw programma uitproberen.

Persoonlijk voor mij:
    FB Gold, even kijken hoe dit jaar loopt maar vasthouden moet mogelijk zijn. Platinum gaat hem zonder longhaul vliegen niet worden met de hoge BC prijzen in Europa (KRK en XP runs daargelaten) Ben wel van plan mijn miles eens uit te geven.
    Hilton Diamond heb ik nog tot 3/24 dus lekker van genieten en puntjes branden, herkwalificatie zit er waarschijnlijk niet in maar Gold is ook prima.
    IHG Diamond, tja backup en eenvoudig te verlengen met Ambassador die $200 verdien je wel terug
    ALL Accor, net voor 2 jaar weer Gold gekocht dus daar hoeven we geen zorgen om te maken

Verder vooral free agent en kijken wat handig is qua puntenbalans en gewoon tijd/geld verhouding.

Amsterdam, MichaelNight, Bjorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Vliegende_Keep

Leuk Bevonden:
    2.635
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb hier toevallig van de week over na zitten denken.

Zing het sowieso nog wel 2 jaar uit als FB Platinum, maar zit er stiekem wel over te denken om niet meer mn best te doen om platinum te blijven, Gold is ook wel prima.
    Heb het idee dat de prijzen alleen meer hoger worden bij KLM, al kan dat ook tijdelijk zijn natuurlijk.
    Het BC product van KLM vind ik eerlijk gezegt ook wat tegenvallen. Heb de laatste maanden paar andere maatschappijen uitgeprobeerd en dat beviel wel en denk er over om ook lekker free agent te gaan doen qua vliegen.
    Ook heb je binnen Europa veel meer aan *A heb ik het idee, dus dat is wellicht wel een doel voor mij.

Hilton Diamond laat ik na dit jaar sws verlopen, ga nooit 60 nachten halen dit jaar namelijk. Dus lekker nog wat hiltons pakken dit jaar en dan als mn Diamond verloopt lekker met punten betalen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2023
    MichaelNight en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina