InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    286
    Trofeepunten:
    63
    Ik moest eerder dit jaar ook in Hamburg zijn en uiteindelijk gevlogen omdat ik anders een hele dag kwijt zou zijn aan het reizen (en ik kwam de dag daarvoor al terug van een andere reis). Daarnaast was de prijs van het vliegen iets goedkoper (al scheelde dat niet zo heel veel) en was ik dus veel sneller op mijn bestemming.

noppie vindt dit leuk.
  2. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    In oktober 2023 ga ik voor werk een week naar Bonaire. Heeft er iemand een tip voor een hotel op Bonaire? Zag dat er behoudens een Marriott hotel geen ketens actief zijn op Bonaire.

Godenzoon14 vindt dit leuk.
  3. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Delfins Beach Resort

beuse242 en noppie vinden dit leuk.
  4. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Iemand ervaring met een citytrip naar Algiers? Ik zie dat er nogal wat nodig is voor een visum en dat het 100€ kost, maar het lijkt me weer eens wat anders.

5. noppie

noppie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Dat resort zag er al goed uit. Is dit ook de plek waar je volgend jaar gaat trouwen?

Godenzoon14 vindt dit leuk.
  6. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.351
    Trofeepunten:
    508
    Nee ik trouw niet daar, maar onze gasten verblijven daar wel :)

noppie, lloydje33 en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  7. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Denk je in alle vroegte vooruit een elektrische bus te boeken bij Schiphol business taxi komen ze met een diesel Octavia voorrijden. Sta je dan met 6 koffers. Gelukkig was het een station en paste het net...

8. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Grappige serie op Netflix over taferelen voor de kerst op Oslo airport. "Julestorm". herkenbare dingen...inclusief de blowhard die voordringt...

ik vraag me af of die truuk in het echt werkt..lounge toegang geweigerd maar zeggen dat je heel even naar de toilet moet en: hup naar binnen....

disclaimer: tot nu toe alleen aflevering 1 gezien..

beuse242 vindt dit leuk.
  9. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Lijkt me niet, als er een plek is waar je overal binnen handbereik een wc kan vinden is het wel een vliegveld.

10. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Mbt de KLM app op iOS, ben ik de enige waarbij de app altijd zo dom gaat laden als je hem opstart? Ik ervaar dit sinds ze zijn overgestapt op dat AF design. Tegen de tijd dat je boekingen / Home Screen geladen is, kun je ondertussen koffie zetten.

Als je vergeet je boarding pass in de wallet te zetten en je komt er bij een poortje pas achter dan sta je weer mooi voor p….oortje

Laatst bewerkt: 24 dec 2022
    arjen05, beuse242, VinceG en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    Nee, gaat bij mij best snel eigenlijk...

12. Pictor

Pictor Blue Tier

Leuk Bevonden:
    658
    Trofeepunten:
    123
    op de homepage staat de boardingpas er snel, bij mijn reizen duurt laden inderdaad erg lang

13. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    Mailtje van ITA, m'n status van Executive wordt met een jaar verlengd.

Niet dat ik er gebruik van zal maken want mijn ervaring met hun was verre van perfect...

Bijgevoegde bestanden:

• ita.PNG
      ita.PNG
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      13
  14. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Werkt ITA status ondertussen al op KL vluchten?

Ruut vindt dit leuk.
  15. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.067
    Trofeepunten:
    223
    Goede vraag, ik denk het niet.

Toen ik eerder dit jaar met ITA vloog werd ik voor het uitprinten van m'n boarding pass doorgestuurd naar de KLM-site.

Kreeg ik een boarding pass zonder SP logo... Gelukkig heb ik dan nog een Privium pasje.

16. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.557
    Trofeepunten:
    478
    Ja en nee. Ik kon het nummer niet toevoegen en moest dus ook voor alles betalen (stoelselectie etc). Toen ik bij het inchecken mijn digitale pasje liet zien, kon hij het handmatig toevoegen en stond er ineens ook SP op. In Amsterdam bij Lounge 52 werd ik eerst niet geaccepteerd (want ITA zat niet meer bij Skyteam...eeeh) en toen kwam de senior er bij en die vertelde de medewerkster dat ik gewoon recht had :) Dus...ja en nee.

MichaelNight en ErwinLansing vinden dit leuk.
  17. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Hele fijne kerstdagen allemaal! ;)

MichaelNight, ErwinLansing, Grouchy en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Iemand recente ervaring met reizen naar Egypte? Speel met het idee om te bezoeken volgend jaar Juni. Pyramides en de musea staan al zo lang op ons lijstje. Dacht aan Cairo en dan vliegen naar Luxor voor een cruise naar Aswan. 2 weekjes ofzo.

ErwinLansing vindt dit leuk.
  19. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Wij waren in de herfstvakantie in Cairo. Met twee weken zeker te lang om alleen in Cairo te zijn. Wij hadden maar een week, en dat was goed te doen. Het was warm, er was een pool bij het hotel, dus dat deel was al goed. Het verkeer in Cairo is... interessant. De afstanden klinken niet lang, maar het duurt wel even om rond te komen. Wij hadden een hotel buiten de binnenstad in New Media City. Weg van het lawaai en drukte, maar aan de andere kant ook weinig anders te doen rond het hotel en met een rijksweg voor de deur, die niet makkelijk over te steken was, moest bijna alles met een taxi. Er zijn genoeg musea in Cairo, en Pyramides zijn zeker een bezoek waard. Of twee, we rijden er een paar dagen later nog even omheen op een quad-bike ;-)

Met twee weken dus zeker niet alleen in Cairo blijven. Niet zelf gedaan, maar Luxor en Aswan lijken me goede opties. Als je nog strand wil, dan is het een paar uur rijden vanaf Cairo, maar dan ben je niet gebonden aan de traditionele charter-steden.

Vliegende_Keep, noppie en VinceG vinden dit leuk.
  20. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ow top! Dankjewel.
    Nee Cairo had ik al gezien dat een dag of 4 wel genoeg zou zijn. Gewoon de hoogtepunten. En dan doorvliegen naar Luxor waar een mooi Hilton resort zit en dan nog 5 dagen cruise ofzo. Dan is het wel weer genoeg denk ik.
    Taxi's goed te doen? Met apps mogelijk?

Deel Deze Pagina