Exact, platinum wordt nu erg snel opgenomen. Hoef ik niet meer naar +32 te bellen om vervolgens een Nederlandse thuiswerker aan de lijn te krijgen.
Laatste keer ook een (denk ik) Oost Europese dame aan de lijn die precies wist waar ze over sprak, heel fijn.
Ik had iemand met een zwaar spaans accent. Ik denk dat het Maxima was die thuis bijklust voor de Koninklijke KLM
Nog even een friendly reminder voor een ieder: je kunt tot eind deze maand nog 2500 gratis Avios krijgen bij het aanmaken van een Qatar Airways account. Je kunt deze nu ook over en weer uitwisselen met BAEC. En bij BAEC kan dat tegenwoordig ook als je een Household account hebt.
Dank voor de tip! ga ik gelijk doen edit: gedaan en gelinked, maar geen 2500 avios.... Ik wil eind sept naar de westkust van de VS en dan door naar Hawaii. Iemand een aanwijzing waar ik het beste kan beginnen met kijken voor goede awardtickets? Heb Amex rewardpunten, BA avios en FB miles.
Vervelend. Wel de promo code ingevuld? Hier een artikel waar alle relevante informatie staat: https://travelingformiles.com/get-2...-a-free-qatar-airways-privilege-club-account/ Qua Hawaii award ligt het er een beetje aan of je een stopover wilt doen aan de westkust of niet. Indien niet, dan denk ik dat Asiamiles de meest gunstige award pricing heeft voor die lange afstand. Als je wel een stopover gaat doen: met Iberia Plus op IB metal naar de westkust (minder Avios en lagere toeslagen) en daarna door op BA Avios naar HI.
Nee niet de promocode gebruikt. Helaas pindakaas..... Goede vluchten gevonden. KLM naar LAX was zeer gunstig. Dus tickets zien er goed uit. Maar toen ging ik naar hotels kijken.....En huurauto. Ik denk dat we met de auto naar Italie gaan Op Maui een hostel voor eur 160,- De dollar staat aardig hoog t.o.v. de euro en dat is ook niet heel gunstig.
Net maar amex rewards punten overgezet naar Krisflyer en besloten naar Bali te gaan. Nieuw voor ons! 75.000 krisflyer miles en eur 95 voor een retour Bali! KLM was 170.000 en eur 325 voor de zelfde periode.. Dus mochten er nog tips voor Bali zijn dan hou ik me aanbevolen!
Overigens ik weet niet wanneer je gaat, maar als het binnenkort al is kun je ook de Spontaneous Escapes boeken. Dan moet je echter wel AMS-SIN en SIN-DPS als twee losse tickets boeken, maar beide zijn in de aanbieding in Eco.
Heb je al een bericht gestuurd! Nee het is niet binnenkort. Het is voor sept Dat had ik ook al door dat je ze separaat moest boeken. Ticket in 1 was 70.000 enkele reis. Dat heb ik nu voor retour in sept.
Wanneer je een foto toevoegt aan een post op dit forum dan is er een goede kans dat daar meta data aan is gekoppeld (tenzij je dat hebt uitgeschakeld op je apparaat). Info over wanneer en met welk apparaat een foto is gemaakt lijkt natuurlijk niet zo erg om te delen, maar locatie data is voor de meesten van ons toch net iets te privé. Zeker aangezien dat nogal eens een foto is die thuis is gemaakt. Denk aan foto’s van ontvangen pasjes, boxen en bagagelabels. Als je een post met een foto bekijkt en je slaat deze foto op op je apparaat dan kun je in de foto’s app meteen zien of daar locatie data (en andere data) aan is toegevoegd. Het kan een kwestie zijn van letterlijk al je eigen posts even nagaan om te zien of het op jezelf van toepassing is. En dan de betreffende foto’s uit de posts verwijderen natuurlijk.
Goed om te vermelden inderdaad. Deze data heet EXIF data, en kun je met verschillende tools verwijderen van je foto. Met de volgende tool controleer je of er een locatie aan je foto hangt. Deze kun je ook via deze tool verwijderen. https://www.verexif.com/en/
Iemand zicht op wanneer de Star Alliance-lounge op Schiphol weer open gaat? Of is eerder het advies om mijn Priority Pass te gebruiken voor een betere lounge? Zag namelijk dat hij nog steeds dicht is..
Heb net ook een nieuw account gemaakt (nog nooit eerder gedaan) en het werkt helaas niet meer. Promocode wordt netjes ingevuld maar na registratie worden de punten niet bijgeschreven.