Wat is het toch dat de security op Schiphol altijd wel mensen over de zeik krijgen? Ook als je op een normale toon wat vraagt of zegt krijg je op een enorm belerende toon een antwoord. Terwijl het antwoord dat ze geven niet eens klopt!
Ik ga net bij 2 naar boven. Via het privium poortje en dan boven nogmaals het privium poortje. Ergens achterin richting 3 is er pas een rij open. Niemand wachtend. Wel na de scanner, daar staan een aantal mensen chagrijnig te wachten omdat blijkbaar iemand in opleiding is tot security medewerker. En alle bagage gaat door voor secundaire screening.
Iemand voor mij is toch best redelijk teleurgesteld over de gang van zaken en die geeft dit aan.
Redelijk normale toon maar de reactie is: Op deze toon ga ik niet met u in discussie. En de man laat het erbij.
Toen na 20 minuten ben ik eindelijk aan de beurt en ik geef ook vriendelijk aan dat het misschien niet handig is om dit te doen in een priority lijn. We begrijpen dat mensen het moeten leren, maar doe dit dan in een reguliere lijn en laat niet expres alle bagage voor secundair doorgaan.
Er werd mij toegebeten dat er op Schiphol helemaal geen Priority security lijnen zijn. Al heel lang niet vanwege covid.
Dus ik zeg dat ze gewoon staat te liegen! Dan gaat u maar een klacht indienen werd mij medegedeeld. Helemaal prima.
Klik om te vergroten...