InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Daeni

Daeni Blue Tier

Leuk Bevonden:
    766
    Trofeepunten:
    123
    Yotelair ligt bij Lounge 2, 2e verdieping. In de buurt van D pier
    Mercure ligt bij Lounge 3, 2e verdieping. In de buurt van F pier

2. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Kan ook niet.

3. DuckDuck

DuckDuck Blue Tier

Leuk Bevonden:
    286
    Trofeepunten:
    63
    Het zou ook zeker commerciële redenen kunnen hebben maar dan zou het wel apart zijn dat alleen KLM daar op reageert.

4. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.082
    Trofeepunten:
    358
    Het is een combinatie van natuurlijk. Er is een sentiment in Nederland, maar geen andere maatschappijen zijn gevolgd.
    En Air France blijft dus wel vliegen, en dat blijft toch opmerkelijk.

Maar goed, de Nederlandse overheid is de laatste jaren toch wat minder betrouwbaar geweest wat betreft 'kleurcodes' van landen dat ik daar in geen geval de informatie vandaan haal. En dat is jammer van een land als Nederland wat vroeger een wat betere reputatie had op dit gebied.
    En ik heb de pech dat Turkish Airlines pas stopt met vliegen als de tanks zo ongeveer het airportgebouw binnen rijden dat er dus nog voldoende mogelijkheden zijn.

5. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.082
    Trofeepunten:
    358
    Mocht iemand het willen weten, de non schengen lounge gaat om 06.00 uur open.
    Of nou ja 06.03, ik schrok even want zag een rij toen ik 06.00 kwam aanlopen.

Ander puntje van kritiek, catering was pas 06.30 beschikbaar. Kopje koffie, thee of frisdranken kon wel.

MichaelNight, MoonJ, MollyMoon en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.630
    Trofeepunten:
    428
    Live landingsbeelden van LHR

VinceG, jphorn, Urbanjazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Heeft iemand hier een (sterke) mening over zijn / haar favoriete raamstoel in business op de 777-200 van AF? Is de kleine cabine echt veel chiller op een nachtvlucht (SFO-CDG)?

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.760
    Trofeepunten:
    253
    777-2 is kut.... sterk genoeg :p?

VinceG, Javadest, FlyingFonz en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    "Nee dat doet Putin niet"...die van Rossum en die rare krullenbol die die dat afgelopen avond nog bij op1 bij "omroep max " beweerden...dit soort types zijn de meest overschatte wijsneuzen op de Nederlandse tv...en dan worden die lui nota bene nog op handen gedragen door al die quasi intellectuelen in Nederland...Ik kom uit een door burgeroorlog verscheurd land..Ik zeg het hier : Putin is een ouderwetse machtswellusteling en dan nog op handen gedragen door een achterlijk (gehouden) Russische bevolking. ..Elk volk krijgt de regering die het verdient. Stop met die Russische bevolking voor onschuldig houden die Putin's gedrag goedpraten! De Russische bevolking is net zo schuldig als ze al die leugens van deze kleine mislukte KGB agent/dictator geloven en blijven steunen...ik ontplof van woede..dit wou ik even kwijt.

Vliegende_Keep, MoonJ en MichaelNight vinden dit leuk.
  10. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.392
    Trofeepunten:
    508
    Waarvan akte.

Even aangenomen dat ‘die van Rossum’ niet refereert aan de GeenStijl mod maar aan Maarten van Rossem, die laatste heeft nog wel eens (on topic) interessante uitspraken gedaan over KLM stewardessen. Google het eens, ook beter voor het humeur dan zijn u onwelgevallige visie op de wereldpolitiek te absorberen.

Carel1 vindt dit leuk.
  11. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik vond het eerder nogal raar dat Maarten van Rossum zo bot werd afgekapt omdat in plaats van deze zeer ernstige toestand over Carnavalsliedjes of zo moest worden gepraat.

ps in dit draadje is alles on topic daar heet het "insideflyer cafe" voor...zie de allereerste post..;)

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  12. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Ik had via Google Translate de Russische staatskrant even gelezen van vandaag, en wat ik daar las blies mij omver. Zo overduidelijk propaganda, maar dat wordt dus allemaal geloofd daar over de grens. Gestoord.

En dit mag je ook zeker kwijt hier, gezien dit topic daar voor bedoeld is. :)

13. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Effe wat anders. Ben ik de enige die zich schaamt voor de technische staat van Schiphol? Wat is hier aan de hand? Vandaag vanaf de D-pier via LHR terug gekomen uit Canada, maar onderweg echt alle rolbanden of roltrappen buiten werking. En eigenlijk is dit al weken zo.

Ruut vindt dit leuk.
  14. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.082
    Trofeepunten:
    358
    Ik snap de woede, ik heb deze ook, eigenlijk nog meer het gevoel van machteloosheid.
    Al moet worden gezegd dat mijn inschatting, mede op basis van informatie die ik had dat de Amerikaanse 'inlichtingen' wat overschat waren.
    Dit veranderde de laatste dagen wel snel, afgelopen zaterdag was ik nog op advies maar 5 uur in Kyiv, en dinsdag kreeg ik het bericht dat ik de komende tijd door nieuwe informatie de komende 2 weken helemaal niet die kant op mocht.

Het is een zware slag voor Oekraïne, eentje die ze niet zomaar te boven komen, als het Rusland lukt om de kuststrook af te sluiten dan is er niet veel keus meer vrees ik. En dat is triest.

15. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.468
    Trofeepunten:
    583
    Maanden bedoel je. Is pas sinds covid echt erg geworden. Behoorlijk irritant als je een vlucht hebt van D86 ofzo heel dat eind zonder die banden.

VinceG vindt dit leuk.
  16. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.063
    Trofeepunten:
    223
    Viel mij vorige week ook op toen KLM ineens bedacht te vertrekken vanaf de G-pier. Echt onderweg heel veel banden buiten gebruik.

17. Bosbewoner

Bosbewoner Blue Tier

Leuk Bevonden:
    290
    Trofeepunten:
    63
    Het zal wel een combinatie zijn van van Hollandse zuinigheid en saneren vanwege twee jaar lang weinig passagiers en dus weinig inkomsten.
    Ze kunnen beter de (technische) kwaliteit verbeteren in plaats van nieuwe terminals toe te voegen. De kans is toch groot dat in de nieuwe vergunning het maximaal aantal vluchten van 500.00 terug gaat naar 400.000.

18. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Ik was laatst juist verbaasd toen alle escalators het deden op Schiphol, zowel van P1 naar de terminal als op de B pier...:D

Ruut vindt dit leuk.
  19. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Op dit moment is Maarten van Rossem live in de studio radio1 (het is nu 0100 - 0200 uur 's nachts) en wordt hij ondervraagd over "de blunder" dat hij zei dat Putin niet zou aanvallen.
    De verklaring was simpel. Samenvattend: Rossum dacht dat Putin niet zo stapelgek zou zijn om aan deze op lange termijn kansloze zaak te beginnen. De waanzinnige toespraak van Putin had hij niet als serieus geinterpreteerd. Putin bleek wat minder Rationeel dan hij dacht.

Laatst bewerkt: 25 feb 2022
    TimH en MollyMoon vinden dit leuk.
  20. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb het teruggeluisterd. Hij heeft zijn "vergissing" uitgelegd.

Ik neem dus mijn woorden terug over van Rossum. Ik deel ook zijn mening dat Rusland een rotland is geworden doordat het al jaren geleid wordt door dieven en moordenaars.

MoonJ en George1 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina