Ik had dus beter kunnen aanmelden via een linkje van één van jullie. 1000 Avios na registratie en nog eens 4000 na je eerste vlucht: https://www.qatarairways.com/en-in/...3cUY5L1ZMVGUxb01RTS9zK2tqdz09&iid=ALL97317200
Ik weet eigenlijk niet of ik in de Star Alliance lounge zat toen ik met BC met LH vloog vorige maand. Maar de lounge was karig toen ik er was.
Zat je dan niet in L26? Ik werd met starlid Austrian nog steeds naar de Aspire gestuurd..zoals we weten is die "karig".. volgens de site is hij nog steeds tijdelijk dicht
Zou best kunnen, ik moest naar boven lopen. Volgens mij was het de locatie waar vroeger een groot restaurant zat. Ik heb neit opgelet, ik wilde snel even een whiskytje drinken voordat ik vloog met LH.
Zelf heb ik in de haast mijn naam verkeerd gespeld. Daardoor kon ik de avios niet naar BAEC (of andersom) boeken. Gelukkig hebben ze dat nu voor me hersteld en is het inmiddels gelukt!
Soortgelijk had ik ook. Bij aanmelden bij Qatar is er een veld voor een tweede voornaam (die heb ik), maar bij British Airways hebben ze geen veld voor een tweede voornaam, die moet je in het eerste veld invullen. Resulteerde bij mij dat ik beide accounts niet kon koppelen omdat de namen niet overeenkwamen.. Qatar account verwijderd en een nieuwe gemaakt en alles in 1 veld gegooid. Toen werkte het.
Er is een status match beschikbaar tot aan Oneworld Sapphire status: https://onemileatatime.com/deals/royal-air-maroc-oneworld-status-match/ O.a. Flying Blue en ITA status komen in aanmerking.
Mensen met status bij star alliance hebben dus binnen een paar maanden status bij alle drie de allianties,lekker hoor.
Hmm. Zou het zin hebben om nog te wachten tot ik Platinum Ultimate ben voor de deadline. Weet niet zeker of ik dat ga halen. Zou de status match dan beter zijn dan match met Platinum?
Gold status bij Safar staat gelijk aan OW Sapphire en gaat niet hoger bij deze statusmatch, dus met Plat kom je er ook wel ((I) Only 1 status match per person will be permitted under this campaign matching to either Safar Flyer Gold or Silver Tiers.)
Ze matchen alleen silver en gold op basis van gelijke match, dus platinum zou al naar gold moeten matchen. Safar Flyer is offerring Silver and Gold status matches on a 'like for like' basis.
Weten jullie welke status je krijgt als je matcht met Ita premium? Ik heb ook SQ gold maar die staat niet op de lijst.
Idem dito. Bevestiging al binnen. Ik zie het inderdaad nog niet verwerkt in mijn account, maar dat zou dus tot 5 dagen kunnen duren.
En inmiddels ook bevestiging via e-mail en in mijn account dat mijn status nu Safar Gold/oneworld Sapphire is. Lekker korte doorlooptijd dus!
Ik ga binnenkort naar Singapore om vervolgens (na 2 dagen) weer door te reizen naar Melbourne. Ik zie dat vertrekkende passagiers een PCR of Antigeentest moeten doen. Kan dit ook zo'n test zijn die je zeg maar zelf afneemt en de resultaten laat opsturen (Zag de site hier laatst voorbij komen), of moet dit door een instantie van daar gebeuren?