InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. jasperR

jasperR Blue Tier

Leuk Bevonden:
    298
    Trofeepunten:
    63
    Geland en bij gate a4. Kon meteen in de rij gaan staan, maar wilde toch nog iets van denemarken zien dus ben even naar de rookruimte gelopen.

2. Joris

Joris Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Hi,
    Ik kan al een tijdje niet inloggen bij Singapore Airlines. Iemand anders hier ook last van?

3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Je eigen en het leven van anderen serieus in gevaar brengen??
    Nou nou. Moeten de hele Covid-19 situatie niet erger maken dan dat deze al is.
    ja het is een serieuze dreiging voor de mondiale gezondheid, maar dat houdt niet in dat je niet buiten Hubei provincie/China kunt reizen.
    De kans dat je om komt door een vliegtuig ongeval is overigens groter dan dat je overlijd aan Covid-19.
    Je kunt prima reizen in het verre oosten. Gewoon goed je hygiene voorzorgsmaatregelen in acht nemen. Goed handen wassen en desinfectie gel gebruiken.
    Daarnaast mocht je besmet raken met het Covid-19 virus dan kan je er prima van genezen met de juiste zorg en geen verminderde afweer hebt.

4. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    @VinceG het was een grap n.a.v. de reactie van je werkgever om je 14 dagen thuis te laten, nadat je 2400km van Wuhan op vakantie was geweest. Persoonlijk vind ik dat nogal een vergaande reactie. :D:D

Urbanjazz, VinceG, Thijsk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Heb je recent je pincode al veranderd in een wachtwoord en 2 factor autorisatie aangezet? Dit is tegenwoordig verplicht als je wilt inloggen.

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Haha ok. sorry. hij kwam bij mij niet over via het platte scherm :D

We zitten duidelijk wel op de zelfde golflengte. Vind het ook een vergaande reactie, maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel. Dubbel gevoel

Urbanjazz en arjen05 vinden dit leuk.
  7. Joris

Joris Newbie Premium Member

Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Ik zal het even proberen. Bedankt!

8. FlyingDutch

FlyingDutch Blue Tier

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ook een van mijn frustraties. Wat ik ook steeds weer zie gebeuren is dat mensen met een koffer komen waarbij het hendelmechanisme stuk is waardoor deze niet meer kan inklappen.

lloydje33 vindt dit leuk.
  9. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Hier heb ik inderdaad ook een hekel aan! Mijn dagrugzak past soms niet lekker onder de stoel voor me (steekt wat uit) en dan zit het niet fijn.

Ik vlieg volgende week zondag voor het eerst sinds tijden met alleen handbagage met EasyJet terug vanuit Eindburgh. Omdat mijn reisgezelschap nogal lang is, hebben we extra leg room geboekt. Mag meteen één extra stuk handbagage meenemen en krijg speedy boarding.

Zit overigens te denken eind juni naar Bristol te gaan voor een concert. Kan zowel met KLM als met EasyJet maar de tijden van KLM komen mij eerlijk gezegd beter uit.

10. FlyingDutch

FlyingDutch Blue Tier

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben tijdje geleden ook voor het eerst met easyjet gevlogen. Ook de extra legroom, koffer en speedy boarding geboekt.

Houd er wel rekening mee dat 'speedy boarding' voor ongeveer 60% van het vliegtuig geldt. Ik wou de rij voorbij lopen omdat ik dacht dat het zoiets als skypriority zou zijn waarbij alle mensen in de foute rij stonden, maar in dit geval bleek het te kloppen :D

Johan10, VinceG, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Grootste voordeel is dan ook dat met speedy boarding van Easyjet of de variant van Ryanair, Wizzair en binnenkort transvertragia dat je rolkoffer ook daadwerkelijk met je in de cabine meereist.

12. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Er zijn mogelijk plannen voor een 3e KLM Lounge op Schiphol op de nieuwe A pier.

Carel1 vindt dit leuk.
  13. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Ben wel benieuwd naar de wijzigingen voor lounge 52. Zouden ze dan toch overgaan naar het Delta concept, basis gratis en luxere producten betaald? Bar boven is nu leeg en beneden zit het vol. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

14. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ah, dat is goed om te weten! Eigenlijk zou ik niet vliegen. Ik ga een weekend naar Newcastle met de boot. Afgelopen zomer geboekt. In oktober kregen we bericht dat de door ons geboekte terugreis zou worden geannuleerd. Vanaf dit jaar waren er nieuwe schepen en de eerste weken werd het rooster rigoureus aangepast want deze schepen zouden meer keertijd nodig hebben. Dag later terug betekende ook weer extra dag vrij van werk en dinsdag terug..maar donderdag vlieg ik naar Oslo. Uiteindelijk dus enkele reis geboekt met EasyJet vanaf Edinburgh naar Amsterdam. Treinreis tussen Newcastle en Edinburgh ook al geregeld.

Oja. Die schepen zijn nooit gekomen. Order is afgeblazen en sinds eind december is onze orginele bootreis weer te boeken ..

Dat is wel fijn ja. Plus dat je hier dus een tweede stuk handbagage mag meenemen..een handtas met wat belangrijke spulletjes is wel handig :)

15. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik zie voor de zomer tickets van 1290€ van Air France/Delta van CDG naar New York in business. Ik weet niet of dat een redelijke aanbieding is? Of is dat gebruikelijk op die route?

16. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Dat is niet duur. Is het een retour naar JFK?

17. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ja klopt, CDG-JFK.

18. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Het is niet duur, maar vorig jaar heb ik nog <1.000 betaald met DL.

DirkOnTour vindt dit leuk.
  19. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Er worden veel acties en aanbiedingen bedacht om FF naar het nieuwe restaurant Blue te krijgen in de vernieuwde lounge. Afgelopen week kregen wij een (Bluebiz) aanbieding in het kader van Valentijnsdag en die hebben we geboekt (in maart MXP-EZE via AMS). ‘Two course chef's menu with appetizer and two drinks’ voor 35 credits pp. Wie heeft er al eens gegeten? En wellicht gebruik gemaakt van een ‘aanbieding’?

20. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Heb 'm ook ontvangen.. an sich een leuke aanbieding: ontbijt, lunch of diner (2 gangen) voor 35 blue credits pp, maar natuurlijk op een locatie waar je eigenlijk gratis eet, de KLM lounge. :)

Geen gebruik van gemaakt, maar wel overwogen. Ze zullen mensen Blue in willen krijgen met deze aanbieding, in de hoop dat het dan wel een beetje gaat lopen. Ik heb het al een paar keer geschreven hier op het forum: ik geef dat restaurant maximaal één volledig boekjaar + 1 kwartaal en dan gaat de stekker eruit.

VinceG, Thijsk en beuse242 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina