InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.223
    Trofeepunten:
    428
    Ook overwogen, maar vlieg geen non-Schengen voor 1 mei

Ontbijt was goed de vorige keer We gaan het zien hoe lang het blijft bestaan.

beuse242 vindt dit leuk.
  2. Nasil

Nasil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    De vlucht met eadyJet van Edinburgh naar Amsterdam ging goed. Ook goede updates via de app. Speedyboarding was slecht voor aantal dus we konden vlot het vliegtuig in. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Donderdag vlieg ik voor het eerst sinds tijden weer met SAS.

MoonJ, Daeni en Carel1 vinden dit leuk.
  3. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Afgelopen weekend zowel Ryanair als easyJet gevlogen en wat een verschil!
    Bij easyJet is het ongeveer hetzelfde als Transvertragia. (easy is wel op tijd). Ryanair is daarentegen alsof je in een overvolle bus stapt met passagiers die nooit in de bus gezeten hebben... Man man man.

beuse242, VinceG, Erwin en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Easyjet vliegt dan ook op zakelijke routes en vanaf grote belangrijke luchthavens en is dan wel een lage koste maatschappij maar trekt door de routes die ze aanbieden ook de zakenreizigers, en omdat ze vanaf die grotere luchthavens vliegen is de prijs ook hoger, niet in de laatste plaats door de hogere luchthavenbelastingen, waardoor je ook daarmee een ander publiek trekt die toch iets meer te besteden heeft.
    Ryanair heeft natuurlijk ook zakenreizigers, maar zit vooral door de goedkopere tickets (juist weer door afspraken die ze met de kleinere luchthavens hebben voor minimum aantal passagiers), wat meer aan de onderkant van de markt en daar hoort natuurlijk ook weer een ander publiek bij.

Dat gezegd hebbende, voor 8 euro vlieg ik, als dat schematechnisch uitkomt ook gewoon met Ryanair vanaf Eindhoven naar Stansted.

Nasil en lloydje33 vinden dit leuk.
  5. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Weet iemand of er naast een website om gemaakte vluchten, zoals myflightradar24, bij te houden er ook websites zijn om hotel stays te loggen?

beuse242 en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    logmystay.net Is van de makers van LogMyFlight en heeft allerlei leuke grafiekjes.

beuse242, Grouchy, Sandor en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Javadest

Javadest Blue Tier

Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Dank, dit is pre-cies wat ik zocht!

lloydje33 vindt dit leuk.
  8. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Lounge 25 ging vandaag iets eerder dicht, ik was er rond 20.30.
    Eenmalig wijziging vanwege de verbouwing.

Zeer netjes opgelost. Lekker vers aardbei sinaasappel sap gehaald bij La Place :)

Bijgevoegde bestanden:

MoonJ, VinceG, beuse242 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. PennyDreadful

PennyDreadful Blue Tier

Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Is er iemand van de veelvliegers de HHB stewardess al tegengekomen?

10. PennyDreadful

PennyDreadful Blue Tier

Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Hoi Medevliegers. We gaan voor ons volgende Steampunkproject deze vliegmachine bouwen. Gaaf hoor!
    upload_2020-2-27_1-49-9.png

MichaelNight, ErwinLansing en Carel1 vinden dit leuk.
  11. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Uur geleden m’n vluchten omgeboekt en hotel geannuleerd voor m’n trip naar Singapore volgende week. Werkgever met onmiddellijk ingang zakelijk reisverbod nr Aziatische en Italiaanse regio’s ingesteld.
    Iedereen die privé of zakelijk vanuit die regio terugkomt moet twee weken thuis werken.

Baal behoorlijk, zeker Singapore heeft alles zeer goed onder controle. En kon wel even beetje zomerse temperaturen gebruiken :(

beuse242, VinceG, Grouchy en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. petert

petert Blue Tier

Leuk Bevonden:
    96
    Trofeepunten:
    28
    Balen inderdaad! Gelukkig zijn ze bij ons nog iets minder streng en houden ze het hier bij de reisadviezen van BZ.

13. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Ach ik begrijp het wel. Ik met nog ongeveer 5 anderen reizen heel veel tussen onze vestigingen. Binnen 3 weken zou alleen ik al Aziatische, Europese en Amerikaanse kantoren kunnen verblijden met een portie C-19. Als bedrijf zijnde loop je daardoor natuurlijk een gigantisch risico. Voorlopig maar even focussen op EU/VS

beuse242 vindt dit leuk.
  14. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Ik vertrek morgen naar Azië. Aantal vrije stoelen liep gestaag op :)

15. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Op mijn vlucht ook.
    Helpt bij het 1-2 meter afstand houden ;)

beuse242, DirkOnTour en MVA20 vinden dit leuk.
  16. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Nu zit ik naar mijn vlucht naar Kuala Lumpur te kijken voor half maart en voorin zitten we met zijn allen op de Economy Comfort seats op elkaar gepakt. Achterin nog niemand, maar dat vult pas op bij inchecken.

Als net zoals vorig jaar het toestel half leeg was, toen kwam het door de wind, dan rij ruil ik met alle liefde mijn EC seat in voor een rij van 3 achterin het toestel. Niet die van 4, want KLM personeel gaat actief mensen andere plaatsen geven, en dat lijkt een nobele gedachte maar zo wordt de rij van 4 dus effectief maar 1 vrije zitplaats naast je, bij de rij van 3 zijn ze minder voortvarend als je 'defensief' gaat zitten op de middelste stoel.

17. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.223
    Trofeepunten:
    428
    Zie dat m'n vlucht volgende week naar Azië ook nog heel leeg is. Dat wordt languit over vier stoelen pitten. :)

Wammes_NL en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.474
    Trofeepunten:
    583
    Voor liefhebbers van Trip reports in video ik heb een nieuw filmpje gemaakt. Link in handtekening. (ik schrijf er tzt ook nog wel een hier op het forum)

Daan3, beuse242, Vliegende_Keep en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Zou deze zaterdag naar Azië gaan. Heb lekker alles gecancelled, maar dit gaat de komende weken nog spannend worden nu COVID-19 in Europa ook overal opduikt.
    Veel relaties vragen nu al waar je geweest en mag binnenkort nog naar Duitsland, Frankrijk en Tsjechië (plus Nederland).

lloydje33 en westi vinden dit leuk.
  20. Desley

Desley Blue Tier

Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    Vorig jaar vloog ik naar Bali en zat ik op een middenrij met 4 lege stoelen. Ben meteen na seintje boarding complete gaan liggen. Misschien niet helemaal netjes maar zo voorkwam ik wel dat ze andere mensen op die stoelen gingen zetten en had ik de beste plaatsen van het hele vliegtuig zonder extra te betalen. Uiteindelijk zeker 7 uur geslapen op en vlucht van 12 uur.

Deel Deze Pagina