Mjah, ik snap wat je bedoeld maar in dit geval is de impact zo groot dat het om miljoenen euro's gaat. Niet elke maatschappij kan dat zomaar dragen
Ook hier balen. Conferentie volgende week in Cancun afgelast vanwege Corona. Het virus, niet het bier.
Helaas moet ook ik er nu aan geloven: aangezien het gebied rondom Seattle een brandhaard is (niet mijn woorden) en de staat Washington in ‘state of emergency’ is, heeft management gisteren besloten dat ik niet naar Seattle mag afreizen :-(
Ik zou met collega's naar een conferentie gaan in Las Vegas met in totaal 18.000 deelnemers. Vanochtend bericht gehad dat de hele conferentie afgelast is..
Erm, problems in paradise have arrived.... Weet niet hoe Alitalia denkt dat ik deze connectie ga halen
Ik zag dat Indonesie alle vluchten vanuit China geweigerd heeft. Ik heb eind april een vlucht vanuit xiamen naar denpasar maar heb hier nog niks over gehoord. Moet ik de luchtvaartmaatschappij benaderen of de boekingssite?
Geregeld, extra stop (benieuwd of dat dan goed gaat ), FRA-LIN-FCO-AMS-LIN-FRA, hup 21 XP's extra (6XP extra binnenlandse vlucht en claim van originele vlucht LIN-AMS ad 15XP).
KLM heeft nu een globaal omboekbeleid voor alle reizigers, ongeacht bestemming. Wijzigen van reisdata of bestemming kan nu zonder change fee. Eventueel tariefverschil blijft van toepassing.
KLM heeft zojuist bekend gemaakt dat iedereen gratis mag omboeken. Voor annuleringen krijg je een EDM voucher https://www.nd.nl/nieuws/varia/957770/reizigers-klm-kunnen-tijdelijk-alle-reizen-kosteloos-omboeken edit; zag de post hierboven te laat, maar laat deze toch staan vanwege extra link naar nieuwsbericht
Dat ‘gratis omboeken’ is niet een standaard EMD. Beleid vooralsnog is dat KL/AF/DL vluchten op KL-ticket tot 31-5 mogen worden omgeboekt tegen betaling van nieuwe tarief en de eerste vlucht van het ticket moet uiterlijk 31-5 plaatsvinden. Dus het is niet zo dat je je retourtje NYC uit de werelddealweken voor april nu kunt verzetten naar de zomervakantie.
Heb je een allergie en daarom een speciale maaltijd? Helaas. Dan kan het niet via de website. Het zal vast een technisch probleem zijn, maar toch beetje raar.
Kwam vorige week maandag aan op Bali en had het Hilton Garden Inn geboekt. De medewerker van het shuttle busje was in geen velden of wegen te bekennen. Nadat de informatie balie hem een paar keer had omgeroepen was ik er wel klaar mee en besloot te lopen. Het hotel is tenslotte maar een paar honderd meter van het vliegveld. Lopen valt echter niet mee, omdat het voetgangerspad dikwijls doodloopt. Ondertussen was ik aangesproken door zo'n duizend taxi chauffeurs, maar had nog geen Roepiah's gepind. Er was echter eentje die me ook wel voor een hele euro wilde brengen. Deze chauffeur stond dus stil midden op de weg. Omdat dit verboden is was hij nogal gehaast. Nadat ik akkoord was gegaan smeet hij mijn koffer snel in de kofferbak. Hij had haast, keek niet uit, draaide zich om en liep.... Onder een vrachtwagen..... Enige paniek maakte zich meester van me, want ik dacht toch echt dat de man hartstikke dood zou zijn. Hij stond echter -gelukkig- gewoon weer op en haastte zich opnieuw. De chauffeur van de vrachtwagen kwam echter verhaal halen en toen pas zag ik dat de chauffeur behoorlijk aan het bloeden was. Hij gaf me daarna mijn koffer terug en 45 minuten later zat ik alsnog in het HGI shuttle busje..... Welkom op Bali ;-)
Wat een verhaal! Ze offeren dus niet voor niets..... Ik neem aan dat je inmiddels een simkaart en de app GRAB gedownload hebt? Heb je in ieder geval geen zorgen meer voor wat betreft het vervoer! Enjoy!
Die had ik nog niet betaald hehe. Ja die had ik beide al. Was alleen vergeten mijn Roepiah's mee te nemen van huis en Revolut vond mijn opname verdacht. Inmiddels tour ik lekker op mijn brommertje over Lombok .