InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Lekker begin zo van je tripje :eek:...
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  2. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Laatst had ik dat met BA ook. Kreeg ik een vluchtwijziging voor tweede deel..op het moment dat ik deze zou moeten hebben, was mijn eerste vlucht nog niet onderweg..vind ik bijzonder
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Inderdaad zeg! Gelukkig was de chauffeur ongedeerd
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Lijkt idd dat er niet naar reizen maar alleen die vlucht wordt gekeken. Bij de platlijn zijn dan heel coulant en kan je je route aanpassen hoe je het hebben wil. Kijk dus eerst even wat jou het beste uitkomt voor je gaat bellen.
     
  5. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb geen status bij BA en het betekent voor ons letterlijk een aantal uur hangen op het vliegveld LCY of sochtends om 6 uur al vliegen. Andere opties waren er niet. Ik vlieg vanaf de IOM en met het faillissement van Flybe mogen we in ons handjes knijpen dat we voor BA hebben gekozen.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  6. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    En weer een 2-tal vluchten in mn schema van dit weekend gecanceld zonder a. reden of b. aanbod voor vervangende vluchten ... zelf maar gebeld, en na 20 min nee we kunnen je niet op een KL/AF vlucht zetten en compensatie kan je vergeten. Ciaooooo!
     
  7. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Oeps
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Amex krijgt het druk
     
    Urbanjazz en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  9. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    861
    Leuk Bevonden:
    1.729
    Trofeepunten:
    253
    Toch op FRA atm, KL wil mn geld wel (en ik het hele weekend er al op ingericht....)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2020
    Carel1 vindt dit leuk.
  10. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag de Dragon Pass kunnen gebruiken bij de (nieuwe) Aspire Lounge op Eindhoven Airport. Toegang kostte mij nu 10 euro ipv 25 of zelfs 35 euro. Priority Pass wordt ook geaccepteerd.

    Er is alleen weinig bijzonders te eten. Wel heerlijk rustig.
     
    Grouchy, Carel1, lloydje33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    694
    Leuk Bevonden:
    1.460
    Trofeepunten:
    428
    Na 6 jaar elite status bij oneworld...gisteren mijn laatste tripje gemaakt als Iberia Gold, dus met alle voordelen bij QR. Niet genoeg OW gevlogen om de status na 31 maart te behouden. Voor het eerst in 8 jaar nog maar 1 elite status over...met EY...niet dat ik niet veel gevlogen heb, in tegendeel, maar niet tactisch opgelet en geboekt. Binnenkort wel voor het BA programma aanmelden, een tripje in BC naar azie...en dan al een hoop op weg!
     
    beuse242, FlyingFonz, Urbanjazz en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Raymond01

    Raymond01 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    18
    Ik vlieg binnenkort met Singapore Airlines (In F) naar SIN, mag ik dan bij aankomst ook gebruik maken van hun lounge? Iemand ervaring mee?
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.300
    Leuk Bevonden:
    3.191
    Trofeepunten:
    483
    Ja, na aankomst kun je gebruik maken van The Private Room, First Class lounge of Silverkris Lounge.
     
  14. Raymond01

    Raymond01 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    18
    Super, dank voor je reactie. Zelf ook gedaan?
     
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.300
    Leuk Bevonden:
    3.191
    Trofeepunten:
    483
    Jazeker. Altijd lekker om na de vlucht nog een paar glazen champagne (destijds Dom Perignon, tegenwoordig Taittinger Comtes) te nuttigen.

    Deze week vlieg ik van Jakarta naar Singapore met SQ in F en dan maak ik er ook weer gebruik van.

    Lounge is verder niet heel bijzonder, maar wel lekker rustig. De First Class lounge (voor First Class passagiers van andere Star Alliance maatschappijen) is ook prima.

    Het systeem van SQ vind ik eigenlijk wel aardig:
    - een aparte lounge voor elite pax die in (Premium) Eco reizen;
    - en dan per klasse een lounge, met uitzondering van TPR, die dan weer alleen voor "eigen" F pax is.
     
    beuse242, KarinS en Urbanjazz vinden dit leuk.
  16. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Heeft er al iemand tickets bij KLM gecancelled ivm het corona virus? Ik heb vanochtend op messenger ze geschreven maar geen antwoord nog gekregen
     
  17. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ja ik heb eergisteren mijn vlucht naar Toronto gecancelled. Ik heb een EMD voucher gekregen ter hoogte van het totaal geboekte bedrag. Werden niet eens vragen gesteld. Wel via platinumlijn gebeld.
    Ik zou messenger niet gebruiken. Zeker nu niet. Zullen het vast veel te druk hebben.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  18. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    Ik ook, 2 vluchten naar Milaan en Beirut gecanceld via de Platinumlijn, netjes EMD vouchers gekregen.
     
  19. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb aanstaande zaterdag een vlucht gepland staan naar Toronto, geboekt met FB mijlen. Ik neem aan dat ze award tickets hetzelfde behandelen als met € betaalde tickets?

    Het annuleren van de trip is trouwens voor iedereen een afweging van diverse factoren. In mijn geval annuleer ik nog niet, maar kan zomaar veranderen. Aangezien deze trip privé is, en er aardig wat voorbereiding in zit, is het vooralsnog een "GO". En de laptop van de baas gaat ook mee, dus in het geval van een "verplicht" verblijf, kan ik het werk oppakken in de droge woestijn van Arizona.

    Maar ik moet ook toegeven dat ik wel eens prettiger naar een vakantie heb uitgekeken.

    Ben wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken.
     
  20. Thom

    Thom Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben zelf vanochtend teruggekomen uit Toronto en het viel mij eigenlijk allemaal wel mee. Ik heb wel extra gelet op wat basis hygiëne praktijken, zoals het gebruiken van m'n voet of elleboog bij het openen van een deur. Bij alle toeristische highlights is desinfecterende gel voldoende aanwezig. Tevens was het totaal aantal gevallen in Canada voor mij ook een geruststellende factor.
     

Deel Deze Pagina