Hallo Insideflyers!
Als 'stille meelezer' zou ik jullie iets willen vragen. Ik studeer momenteel af aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, in de richting van Beleid, communicatie en organisatie. In het kader van mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de impact van negatieve berichtgeving op mensen die werkzaam zijn in de luchtvaartsector. De vraag die centraal staat is of deze negatieve berichtgeving wordt ervaren en zo ja, hoe gaan de medewerkers hiermee om?
Door de huidige corona-crisis is het voor mij erg lastig om respondenten te werven voor mijn onderzoek. Daarom zou ik jullie willen vragen of je mij kan helpen. Je kan dit doen, op de voorwaarde dat je werkzaam bent in de luchtvaartsector, door de vragenlijst in te vullen, maar ik zou je ook willen vragen of je eens bij je collega’s kan informeren of hij of zij ook de vragenlijst willen invullen.
Zo kan ik tot mijn vereiste aantal respondenten komen in deze moeilijke tijd. De resultaten uit het onderzoek worden alleen gebruikt voor educatieve en wetenschappelijke doeleinden en alle antwoorden worden geanonimiseerd zodat de gegevens niet te herleiden zijn. Het invullen duurt ongeveer 5-10 minuten.
In overleg met de moderators heb ik toestemming gekregen om mijn verzoek in dit topic te plaatsen. Mocht dat mogelijk zijn is het misschien leuk t.z.t. de resultaten in een artikel op de site te delen. Schroom niet om vragen te stellen als je die hebt
Dit is de link naar de vragenlijst:
https://vuass.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1H2XPRg9x1NI4Hr
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en tijd!
Klik om te vergroten...