InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Done :)
     
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Op naar het bier en de wijn
     
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Heb 16 Delta vluchten coming up. Is het goedkoper als de '10USD voor 30 dagen deal' waarvan ik er nog een dag of 24 van heb zoals eerder door insideflyer gepost?:

    https://insideflyer.nl/onbeperkt-inflight-internet-voor-6-per-maand/

    Done, meteen nadat ik geland ben op MEM ben ik effe langs memphisbbqco.com geweest. Baby ribs, cole slaw and spaghetti-BBQ. G-T maar omgewisseld voor wat sweet tea :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2017
    Tim82 vindt dit leuk.
  4. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Nee, dat denk ik niet.
     
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    IMG_4295.jpg "Wassen neus" of "dode mus"... in ieder geval een flutvoordeel, waaruit blijkt dat een "silver-status" bij Expedia niks voorstelt...
     
    high_class en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    heb inderdaad ook wel eens zo'n flut 'extra' gekregen bij Expedia. Even mailen met hotel gaf een leuker altrnatief:) vaak heb je er wel wat aan, bijvoorbeeld een gratis flesje wijn, gratis laat uitchecken.

    Maar het verzamelen van de punten is daar het interessants, vooral als er een aanbieding is (heb ooit een vervierdubbeling van punten gekregen).
     
    Krabnov vindt dit leuk.
  7. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Vlieg zaterdag met Air Baltic van VNO naar RIX en NCE. Nu kreeg ik net een melding dat ik oci kon doen. Bij het inchecken krijg ik alleen stoelen te zien die ik betalen kan (door het vliegtuig heen), varierend van 4 tot 12 euro.
    Inchecken op het vliegveld kost 30 euro staat er en kan tot 1 uur vooraf. Komen er nog gratis stoelen beschikbaar?
     
  8. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Nee, Air Baltic heeft geen gratis stoelkeuze. 1x geluk gehad bij inchecken van bagage, waardoor ik gratis window seat kreeg (vragen kan altijd :))
     
  9. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Iemand ervaring met kleding laten maken in Shanghai en het daarna versturen naar Nederland?
     
  10. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik reis normaal altijd met ruimbagage..(ja ik ben een vrouw en heb dus altijd heel veel nodig..) maar nu ga ik voor het eerst alleen handbagage..hoe doen jullie dat met alleen handbagage? hoe neem ik mijn geurtje en tandpasta mee? dat mag toch niet? en hoe zit het dan met mannen die scheermesjes en -schuim of after shave meenemen?
     
  11. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Alles in een doorzichtig zakje stoppen die afsluitbaar is. Maximaal flesjes met 100 ml inhoud (grote fles 200ml bvb met nog 100ml mag niet)daarnaast max 1 liter totaal.
     
  12. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    hahaha was gisteren zo'n vrouwtje met een bus haarlak van 200ml maar hij was nog voor de helft vol....en dan ruzie maken met de security!
     
    kevinvdwal vindt dit leuk.
  13. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Gisteren trouwens voor het eerst met LOT gevlogen. Heel prima. Ook gewoon voor iedereen netjes een reep chocola en gratis koffie onder de vlucht...!

    Zodadelijk voor het eerst met Air Baltic...en ook in het nieuwste toestel...ben benieuwd
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  14. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ahaa..ik dacht dat je alleen medicijnen mocht meenemen..
     
  15. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Er zijn nog tal van producten die voor discussie vatbaar zijn. Haargel is bij de ene medewerker vloeistof, en bij de andere niet. Ik weet niet of er een duidelijke richtlijn voor is. Een potje wax voor je haar is bijvoorbeeld al weer veel minder een vloeistof, en ga zo maar door. Ik heb ook wel eens iemand met een dure fles wijn gezien, en vroeg me af wat er met zulke dingen gebeurt nadat het is ingenomen. Vernietigd? Voedselbank?

    Ander vraagje; wat doen jullie met vergeten spullen in hotels? Ik heb eergister een overhemd laten liggen in een hotel in Londen, het was niet heel duur maar wel pas 2x gedragen...
     
  16. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Ik scheer me graag ouderwets, doe deze altijd in mijn koffer, maar ik vermoed dat deze niet in handbagage mogen..bij 9-11 gebruikten ze stanley messen..of weet iemand dat deze gewoon meemogen?
    upload_2017-9-2_13-46-7.png
     
  17. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1.455
    Trofeepunten:
    428
    Grappig dat je dat aanhaalt! Echt een kwartier geleden zat ik er over te denken. Zit in de lounge in riga en daar kun je gewoon bestek pakken. Geen wegwerp. Is toch eigenlijk wel vreemd wanneer je zoiets als een scheermes niet mee mag nemen, maar zoiets als een mes uit de lounge super makkelijk meekan...
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  18. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Zo...het wordt dus steeds gekker...

    De volgende stap wordt nu: bij het boeken direct de routeprijs aan de stoel koppelen.
    Iets van : route A naar B op stoel 12E kost 300, route A naar B op stoel 12F kost 500 enz.
     
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Er zijn meer lounges waar je bestek kunt pakken, zoals de KLM Crown lounges op Schiphol.
     
  20. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    We zitten nu wel veel tips te geven..als Alberto Stegeman meeleest zitten we volgende week met een plastic vorkje in de lounge..
     
    lloydje33 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina