Bij het verhuizen kwam ik foto's tegen van vroeger, o.a. waar ik op stond met vliegtuigen en binnen de cabines van KLM. Zelfs een oude instapkaart waarvan ik helaas het jaar niet meer kan herinneren. Is het mogelijk om te kijken hoe de KL route was naar MNL in '99? En is het mogelijk om te kijken wat de routes waren van een bepaald vliegtuigregistratie?
Mijn cabin size koffer heeft het begeven! Na anderhalfjaar...maar wel 150+ vluchten! Wat raden jullie aan? Nog ergens sterke deals te scoren?
15% korting met een ICS creditcard bij Travelbags: https://www.icscards.nl/aanbiedingen/2014-10-koffers-en-tassen
Groeten vanuit het Intrepid Air and space museum! Een aanrader als je een avgeek bent en ook het schip interessant vindt waar de concorde opstaat.
Zo...4 jaar heel veel reizen, platinum status, maar alle vluchten in economy...1 keer ge-upgrade naar premium...en daar houdt het op! Morgen van DUS naar AUH en dan naar SIN...alles in EY787 business class als award...ben heel erg benieuwd...en uitgeslapen
Ik was er vorige maand ook. Erg leuk maar de highlight is toch wel het vliegdekschip zelf en de spaceshuttle! Alleen jammer dat de spaceshuttle in die te kleine tent staat.
Ik vond het vooral jammer dat ik geen mooie foto's kon maken van die spaceshuttle omdat die tent gewoon niet lang genoeg is. Goed excuus om nog maar eens naar die in Florida te gaan
Kijk eens aan video verslag van mijn reis naar singapore, helemaal in EY business, inclusief first class lounge!!
Nice! Leuk om ook eens de man achter de AirBerlin en One World Emerald posts te zien. Ik zie je ook echt genieten in de lounge. Mooi man! Ik kijk graag naar dit soort verslagen en al helemaal als het van iemand van insideflyer is (bijvoorbeeld ook van Sieto met NeverNotFlying). Misschien kun je nog een vlog voor ons maken met je laatste airberlin vlucht?
Holy Molly! 5 uur in Ryan air?? Je hebt geluk dat je het kon navertellen. ... Mooie Horror B-film titel trouwens.."The Ryanair massacre, 5 hours of Hell"
Een vraagje aan de schrijvers van al die reviews. Ik vind ze erg leuk om te lezen, maar ik vraag mij af of dat "zo maar" gaat aan boord en inde lounges. Maken julie jezelf kenbaar als zijnde een reviewer/journalist? Worden jullie niet aangesproken wat jullie aan het doen zijn met al die foto 's en filmpjes en mag dat zomaar?
Nee. Je moet wel wat moeite doen om zo vroeg mogelijk aan boord te gaan. Als het ergens druk is (aan boord of in de lounge) dan vind ik het niet netjes om foto's te maken. Wel een paar keer gedaan trouwens. Nee. Dat zou het risico met zich meebrengen dat je een betere / andere behandeling krijgt. Bovendien reis ik grotendeels omdat ik het zelf leuk vind. Dat ik daarna een paar uur achter de computer ga zitten om een verhaal te maken is bijzaak (hobby). Ja, ik ben wel eens vreemd aangekeken omdat ik als een idioot foto's stond te schieten. Bij American was ik eens bezig om foto's van een leeslampje te schieten. Toen werd ik er op gewezen dat dit officieel niet zou mogen. Sommige medewerkers vinden het ook alleen maar leuk dat je enthousiast foto's maakt.