Je krijgt zo af en toe eens een raar gezicht van de buurman, als je letterlijk van elke maaltijd een foto maakt, maar verder nooit problemen mee gehad. Ik probeer wel altijd andere mensen te ontgaan, dat betekend soms dat ik geen foto's heb als het erg druk is.
Ik ben geen bloggger/vlogger maar ik maak ook graag foto's van een maaltijd die er leuk uit ziet.. de "hij vliegt zeker voor het eerst" gedachte zie ik al in de buurmans ogen...
Ik lees toevallig net een review van OMAAT over een vlucht met Spirit. Hilarische zin over het eerder besproken onderwerp: "At the door I was greeted by two friendly flight attendants, who looked at me like I was from another planet when I started snapping pictures of the plane. I guess I can’t say that I blame them."
Idem dito hier, als het heel druk is in een lounge, vliegtuig, bar, restaurant, zal ik nooit foto's maken. Ik vind het ongepast. Zit ik alleen in een business class stoel, dan heb je iets meer mogelijkheden om foto's te maken.
Het was weer een mooi weekeinde. De kans gekregen om met deze Pitts s2a mee te vliegen... redelijk hobbelig vluchtje!
Zo, net terug van mijn award vlucht met EY in 787 business. Heerlijk! Wat een goed product zeg...! Top eten, top geslapen, alles bij elkaar heel tevreden! Ook in de first class 787 geweest en heel eerlijk; het dubbele zou ik er niet voor over hebben, dan vind ik business al heerlijk!
Tijdens het backpacken in Azië zou ik graag Singapore bezoeken, maar wat raden jullie aan als een minimum aantal dagen om de stad goed te zien? Is 3/4 dagen genoeg om Singapore te zien? Zal er waarschijnlijk in het weekend zijn.
Ik ben er 3 nachten geweest, wel een flinke tijd geleden. Volgens mij is 3/4 dagen voldoende en kun je in die tijd zelfs nog met de bus naar Malakka, zeer de moeite waard.
Ik kom net terug. Ik werk in de nacht dus overdag slaap ik veelal tot 1 uur. Maar heb zo'n open bus tour gedaan en eigenlijk wel alles gezien in een weekend! Mooie stad hoor!
Zojuist tot 3x toe weer een "autorization error" bij Flying blue Pointshound. Uiteraard geen boeking, maar wel 3x 269€ gereserveerd op mijn creditcard. Wat is dat toch met die site? 9 van de 10x lukt het niet. Mijn partner verklaart me voor gek dat ik het steeds probeer, en geneer me nu dood omdat ik zei dat ik die site links zou laten liggen en het toch weer te vergeefs geprobeerd heb. Durf het niet eens meer te zeggen...
Prima om alle hoofdattracties te zien en misschien nog naar Sentosa te gaan. Wat tips voor Singapore lees je hier: https://insideflyer.nl/bestemmingstips-singapore-2/
Dank @Carel1 , @RickJansen en @TheFlyingDutchboy voor de snelle reacties! Hier heb ik zeker wat aan en nu weet ik zeker dat 3 á 4 dagen genoeg is. Malakka ben ik van plan om te bezoeken vanuit Kuala Lumpur, waar ik me eind december zal bevinden voordat ik doorvlieg naar Australië, is wat kortere reisafstand en heb waarschijnlijk iets langer de tijd in Maleisië.
Ik heb hoogstwaarschijnlijk flinke IRROPS voor de boeg. Het plan was om morgen vanuit mainland China naar Hong Kong te vliegen, maar grote kans dat cycloon Hato roet in het eten gaat gooien. Vandaag is er vrijwel geen vliegverkeer mogelijk van/naar Hong Kong en de vooruitzichten zijn niet al te best. Fingers crossed!
Ik heb net een mooie ervaring gehad met Gogo, je weet wel, die WiFi-provider waar onder andere Delta gebruik van maakt. Ik wilde een prepaid pass kopen en zag een veldje met 'Promo Code' staan. Dus ik start een chatgesprek, vraag om een promo code en krijg prompt een 50% code. Weliswaar voor in-flight purchase (dus niet prepaid), maar daardoor wordt de prijs alsnog lager dan bij vooraf aanschaffen. Tip van de dag is dus: als je binnenkort Delta vliegt en WiFi wilt, chat even op de Gogo-site voor een promo-code!
Uiteindelijk is alles, wonder boven wonder, goed gekomen! Netjes volgens schema aangekomen in Hong Kong. Er is weinig te merken van de cycloon die hier heeft geraasd. Buiten het cancelen van de 'Hong Kong Pulse light show' om (een groot gedeelte van de apparatuur is onbruikbaar geworden door waterschade), gaat het leven hier onverminderd verder.