Volgens mij wel, hij dronk ontzettend lekker weg. Morgen weer, maar ga ik ook de Business Lounge er naast proberen.
maar ook de Bollinger RD 1962 ...kwam vrijwel altijd ter sprake, interessanter dan dat goedje met die olijf... http://www.jamesbondlifestyle.com/product/champagne-bollinger en dan zit hij zelfs tegenwoordig aan de Heineken... Sorry voor de foute James bond op de poster..de enige echte is Sean Connery!
James drinkt wat de hoogste bieder hem dicteert. Zij het Fristi, Red Bull of Heineken. Geef mij maar een glas Bolli.
Vandaag voor het eerst weer eens met Ryanair gevlogen...denk ook nog eens op de langste route die ze hebben...LPA-HAM...omdat het niet anders kon...5 uur afzien
ik herinner mij dat rare gele plastic ding op de rugleuning voor me..wat is de functie van dat ding in godsnaam...zonder dat gele ding heb je meer ruimte..ik heb eenmalig EIN-MJV v.v. gevlogen en dat was eens maar nooit weer..door dat gele ding
Zolang het een bulkhead of exit-row is het prima uit te houden hoor. Zelf 2x mee gevlogen maar nooit meer hoor pff.
Wat betreft beenruimte wel ja. Maar de stoelen zijn zo knijterhard en veren geen centimetertje met je mee, zo'n stoel is volgens mij plastic +1cm schuimrubber+ kunststof bekleding. Op een exitrow stoel had ik er na een uurtje ook al genoeg van. De stoelen van Wizz en Easyjet zitten toch iets prettiger vind ik.
Absoluut. Heb nooit spierpijn na het vliegen, maar dit was iets te veel van het goede. Maar...het alternatief (ab) was dubbel zo duur...200 tov 450 euro...dan maar 5 uur afzien..