InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Whaha en die middenstoel-boef is opeens verhuist !!

upload_2017-7-29_18-1-35.png

ik kan hem gaan stalken door weer naast hem te gaan zitten....

Laatst bewerkt: 30 jul 2017
  2. Telebarrer

Telebarrer Newbie

Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Dat wordt dan straks een leuk gesprek in het vliegtuig :D

MollyMoon, Lionell en MichaelNight vinden dit leuk.
  3. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    "zijn personal assistent/office manager " ,"ik kan hem gaan stalken"
    ....het zou ook een vrouw kunnen zijn hoor..;)Maar ik snap het..alléén een dom naar mannetje kan een niet-werkend plan bedenken om een middenstoel te boeken in de hoop dat je dan 3 stoelen voor jezelf hebt..hoe dom kun je zijn:p...wel een leuke actie om expres naast zo'n dom mannetje te gaan zitten!:D:D ..maar fair enough...het is zaterdag..ik neem er nog één..prettig weekend ! proost!:)

Lionell vindt dit leuk.
  4. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.152
    Trofeepunten:
    428
    Ooch het volk dat typisch in zo'n aluminium tube en ook nog eens alleen zit in een preferred seat is zwaar oververtegenwoordigd met blanke mannen van middelbare leeftijd.

Lionell vindt dit leuk.
  5. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Je zou eens moeten zien hoe dat bij Southwest Airlines gaat; daar mag je boarden in volgorde van het moment van inchecken, met vrije stoelkeuze. Je mag 24 uur van te voren inchecken, en als jij degene bent die precies op 23u59minuten en 59 seconde als eerste hebt ingecheckt, mag je als eerste een willekeurige stoel uitkiezen bij het boarden. Ben je er wat later bij, dan kom je dus veel lager op de ranglijst te staan. Als je dan met z'n 2en, 3en of een groepje reist kan je gegarandeerd niet naast elkaar zitten omdat de genen die 24u van te voren als eerste inchecken strategisch gaan zitten in de hoop dat de middenstoel vrij blijft, en zodoende alle rijen ''verpest'' zijn voor mensen die naast elkaar willen reizen met zijn 2en. Uiteraard kan je dat ondervangen door bij te betalen voor early checkin, waardoor je hoger op de ranglijst komt te staan voor het boarden. Waarom zou een maatschappij zoiets als dit doen?

Lionell vindt dit leuk.
  6. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Nog sterker, bij SWA, ook wel "the flying bus", kunnen er ook nog mensen zitten van de vorige vlucht die verder gaan met de volgende vlucht. Probeer dan maar eens uit te vinden of de stoel met een jas leeg is of dat degene net even naar het toilet is...
    Maar goedkope tickets, dat hebben ze!

Lionell vindt dit leuk.
  7. PasjeDeluxe

PasjeDeluxe Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Twijfeltje; Voor AMS-MEX vraagt KLM 117 euro voor een eco comf stoel. Nou wordt het ticket zelf al betaald maar dit moet ik zelf betalen. Retour is 100 (heen 11,5u, terug 10,5). Worth it?! (op een 747-mixed)

FlyingFonz vindt dit leuk.
  8. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.484
    Trofeepunten:
    583
    Op de 747 wel. Hier is het een soort minicabine

Lionell, FlyingFonz en PasjeDeluxe vinden dit leuk.
  9. ErwinLansing

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Dat hangt erg af van hoe lang je benen zijn :)
    Eco comfort is "alleen" maar meer afstand tussen de stoelen, de stoelen zelf, het eten, de miles etc. zijn hetzelfde als gewone eco. Op de 747 het ook een halve kabine met maar 5 stoelen in de breedte, wat een stuk rustiger en intieme sfeer geeft. Met mijn kleine 2 meter zit ik aardig krap in een normale stoel, dus ik zou het doen (ook nog eens met 50% korting met de gouden kaart), zeker voor zo'n lange vlucht.

Lionell en PasjeDeluxe vinden dit leuk.
  10. ITZ

ITZ Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Vorig jaar ook iets bijbetaald voor comfort op de 747. Stoelen zijn inderdaad hetzelfde, alleen meer beenruimte.

Dat maakte het voor mij de moeite waard. Maar verwacht geen verschil in service of stoel verder. Mini cabine is inderdaad fijn (rij met 2 stoelen heeft wat extra ruimte naast de laatste stoel, echter ik had ook een entertainment box onder de stoel voor me).

Lionell en PasjeDeluxe vinden dit leuk.
  11. PasjeDeluxe

PasjeDeluxe Newbie

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben zelf ook net onder de 2m, vandaar dat ik er ook over nadacht. Uiteindelijk besloten het te doen!

Lionell vindt dit leuk.
  12. ErwinLansing

Leuk Bevonden:
    1.120
    Trofeepunten:
    428
    Het is aardig wat geld, maar in dat geval wordt je er zeker blij om op de lange zit.

Lionell vindt dit leuk.
  13. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.580
    Trofeepunten:
    478
    Gaat best goed! Had per ongeluk een dag te laat geboekt....meteen teruggebeld en werd gratis nog veranderd. Ook heel fijn dat ik nu alle vluchten met EY 787 business kan doen!

14. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.152
    Trofeepunten:
    428
    Een dag veranderd, dat duid op genoeg beschikbaarheid.

De blauwe maffia gaat trouwens deze vrijdag je paspoort grondig controleren op Eindhoven & Rotterdam airport. Schiphol blijft voorlopig gelukkig buiten schot.

Lionell vindt dit leuk.
  15. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.580
    Trofeepunten:
    478
    Goedemiddag vanuit Phuket! Misschien in wel het mooiste resort ter wereld naast een startbaan ; Grand west (voorheen Centara) in Phuket. Vanuit de startbaan te zien, de hele dag komen hier alle vliegtuigen langs, van 777-300 tot aan 747. Ze bulderen allemaal langs, ik vind het heerlijk! 200 meter op het strand lopen en je staat op het einde van de start / landingsbaan...echt een aanrader. 5 sterren resort dat niet te duur is...!
    Ps. ik ben hier om 2 dagen bij te komen na 4 wilde optredens in Bangkok...de vliegtuigen hoor je wel, maar storen (me) zeker niet!

Bijgevoegde bestanden:

Carel1, FlyingFonz, MichaelNight en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Rutger

Rutger Silver Tier

Leuk Bevonden:
    191
    Trofeepunten:
    268
    De grootste nachtmerrie van de gewone vakantiegangers haha

Lionell vindt dit leuk.
  17. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    :Dik vind het fantastisch om voor mijn rust op een saai strand te liggen als er gelukkig nog vliegtuigen over komen!:DHoe lager hoe beter!

Lionell en Carel1 vinden dit leuk.
  18. Rutger

Rutger Silver Tier

Leuk Bevonden:
    191
    Trofeepunten:
    268
    Ja, wij wel maar de rest niet ;)

Lionell vindt dit leuk.
  19. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    20431496_1791168827577707_4073328097998606514_n.jpg

Zo kan het ook...

Lionell, MollyMoon, FlyingFonz en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. MollyMoon

MollyMoon Blue Tier

Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Is dit jouw rug Didier13? Heel interessant detail : wel Ierland maar niet UK! Zou mijn rug moeten zijn!

Didier13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina