Scheermesjes heb ik nog nooit een probleem mee gehad. Denk dat dit te klein is om een probleem te geven
In ZRH ben ik een swiss army knife winkel tegen gekomen. Och eenmaal aan boord krijg je ook minstens 4 stalen messen tussen 'settling in en 'almost there'. Plus allerlei type glazen en natuurlijk de diverse glazen flessen . Vaak onbeheerd (open bar, snack corner of hoe ze het ook noemen)
Als ik me dan herinner dat ik een keer 30 minuten werd opgehouden vanwege een nagelschaartje onder in mijn tas..."meneer dit metalen object zit op een rare plek" hopla ...wachten tot de supervisor erbij kwam..en dan krijg ik daarna aan boord bijna een machete om mijn broodje open te snijden.....
Precies, ook hier het nagelschaartje een keer in de verkeerde toilettas terechtgekomen. En ja, een schaar is een schaar. Ook als die minder dan 1 cm lang en zo bot als een slappe haring. Dan de vraag nog wat voor "leuke" dingen iemand kan doen met het colablikje dat aan boord wordt geserveerd. Maar niet hardop zeggen, anders binnenkort geen eten en drinken meer aan boord! Sssh!
Weekendje draaien...2 optredens, maar via 6 landen reizen, in Nederland vertrekken. Kleine vlog; https://www.facebook.com/video.php?v=10154690948872212
Ook hier hetzelfde probleem. Wel reservering op creditcard maar niks boeking. Wanneer zijn de reserveringen komen te vervallen? Ik durf niet nu rechtstreeks het hotel te boeken
Dooh...Geef het op, PNS-ATL-MEM en mijn 3e slot in een maand of 10 verdwenen. Deze keer door de TSA .
Trouwens, afgelopen weekend tijdens 5 (!) vluchten besloten om mijn toiletspullen niet uit mijn trolley te halen. En wat denk je? Niet een keer een 2e check...opvallend!
Tandpasta en haargel bv heb ik ook nog nooit problemen mee gehad, en laat ik nu voor wat het is in mijn tas. Heb ook eens perongeluk een 200ml chocomel in mijn tas gehad, ook geen probleem.
Was zeker geen vlucht via Schiphol? Bij mij presteerden ze het om vorige week een volledig lege (ja, écht he-le-maal leeg) rugzak te selecteren voor een secundairy bag check. Had een direct turn-around voor de boeg, dus had letterlijk niets bij me behalve een laptop, die al in z'n uppie in een bak lag te toeven.
De appel valt niet ver van de boom... M'n pa ergens in 2007, geen idee welke airline, maar hij hield ook van vliegen met een borrel! Aan de smile op z'n gezicht te zien had ie er al wat op
Ik ben door foto's aan het gaan die ik terug vond van hem. Ik weet dat ie in die periode in Maleisië woonde en werkte, maar geen idee welke route ie toen vloog.
Grappig! Over Singapore Airlines gesproken: ik kreeg laatst van mijn opa te horen dat SQ in zijn tijd ook al best of the best was. En dan hebben we het over 1985-2000. Hebben ze die stempel mooi weten te behouden!