InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Mooie herinnering Lionell.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja absoluut, alleen moeilijk te achterhalen waar het was haha. Als ik de folder van 2007 bekijk dan is ie op volgende plekken geweest: Kuala Lumpur, Singapore, Seoul, Hong Kong, Shenzhen, Beijing, Taipei, Christchurch en Kyong. Ik weet dat ie samen met m'n ma naar Nieuw Zeeland is gevlogen met SQ.

    Ik zoek verder :)
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ha gevonden! Bonuspunten voor @BWempe , het is inderdaad SQ vanuit SIN in augustus 2007!
    P1010841.JPG
     
    Didier13, FlyingFonz en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  4. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Als ik het niet dacht! Je vader had wel smaak, zo te zien:D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Tot de firma met besparingen begon omdat ie zoveel vloog. Daarna heeft ie tijden lang EgyptAir gevlogen... Na z'n pensioen is het wel verbeterd, toen is ie overgeschakeld naar Emirates :)
     
  6. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik weet niet of we het op dat gebied eens kunnen worden;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Haha mijn favoriet is het ook niet, ik vlieg liever Etihad :)
     
  8. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Kijk, dat is beter!
    Etihad, m'n all-premium carrier. Heb tot nu toe, met een dosis geluk, altijd een fabuleuze crew gehad.
    Grappige herinnering: ruim anderhalf jaar geleden wuifden @Valentijn en ik naar elkaar vanuit onze First Apartments, op respectievelijk EY12 en EY19.
    Waar zal dit zijn geweest? Ergens boven Tsjechië gok ik.
     
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  9. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Begreep dat we nu ook geen pyjama meer krijgen op long haul in BC. Na het sluiten van de six senses spa en de chauffeurservice wordt het hard minder :(
     
    Lionell vindt dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb in het afgelopen jaar 3 keer met hen gevlogen. Twee keer in first op de A380 van AUH naar LHR en BOM-AUH-LHR. De derde keer was in BC van CGK naar AUH. De vlucht in business was m'n beste BC ervaring ooit, ontzettend goeie crew aan boord van die vlucht.

    De pyjama maakt me niet zoveel uit, maar de chauffeurservice was wel ontzettend fijn om gebruik van te maken. Voor volgend jaar ben ik nog aan het twijfelen tussen EY en QR om naar Nepal te vliegen. Het zal afhangen van de prijzen en ik neig meer naar QR omdat ik op die manier tier points bij BA kan sparen.
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  11. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ha, pyjama maakt me ook niet zo uit hoor. Maar ze zijn duidelijk aan het knabbelen aan al de luxe. Straks ook geen JD meer......
    Vorig jaar met QR first en BC gevlogen van Doha naar BKK vv top, first in het bijzonder. Was toen nog mogelijk met de GOL punten. PFFFF voor 250 euri's single flight.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  12. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Heh bah, net als ik een ticket geboekt heb :(
     
    Lionell en Didier13 vinden dit leuk.
  13. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    ik ook, vanaf Londen in januari BC met de 380.
     
    Lionell en ErwinLansing vinden dit leuk.
  14. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Weet er iemand iets over de betrouwbaarheid van het inkopen van loungetoegang door een derde partij, zoals loungebuddy enz. Is dat betrouwbaar of loop ik de kans dat ik niet binnenkom als ik daarlangs een toegang koop?
     
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Vandaag de grote test. Voor het eerst niet als businessclass pax lounge 25 in maar in de hoedanigheid van FB-Ivoortje met een economy ticket en daarbij gekochte toegang via de KLM app. Op mijn boardingpass staat niets.

    Wat zal er vandaag gebeuren?:

    Ideale scenario:

    - Ik houd mijn boardingpass voor de scanner, ik krijg groen licht en floep naar binnen.

    Mogelijke scenario's:

    -Een denied access, hup naar de balie en zonder enige discussie alsnog naar binnen
    -Een denied access, hup naar de balie en na enkele discussies alsnog naar binnen
    -Een denied access, hup naar de balie en na langdurige discussies met erbijgehaalde collega's alsnog naar binnen..

    Onwaarschijnlijk scenario:

    -Een denied access, hup naar de balie en na discussies ook niet naar binnen maar er staat een reddende engel achter mij die een gast mag meenemen en dan alsnog naar binnen...

    Onheilscenario

    -Gedoe en discussies, met pek en veren weggestuurd worden en dan maar hopen dat ik later mijn geld terug krijg...
     
    Lionell, lloydje33, MollyMoon en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Pfff had toch wel even een schrik moment gisteravond. Ik moest nog een nacht boeken bij the Venetian Las Vegas. Gekozen voor non-refundable tarief.

    Via de app kreeg ik de melding "wij hebben problemen met onze systemen". Paar minuten later nog eens geprobeerd. Weer dezelfde melding.

    Ik kijk vervolgens in mijn email: 2 keer een bevestiging :eek:. Omdat het om een kamer van ruim 300 euro ging had ik de schrik wel even te pakken. Gelukkig was het na een telefoongesprek van een kwartier bij de Ambassador line weer snel opgelost en hoef ik maar een nacht te betalen.
     
    MollyMoon, Lionell, Didier13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Je bent een echte optimist mbt nieuwe dingen ??:D
     
    Lionell en FlyingFonz vinden dit leuk.
  18. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    "-Een denied access, hup naar de balie en na discussies ook niet naar binnen maar er staat een reddende engel achter mij die een gast mag meenemen en dan alsnog naar binnen..."

    Als ze erachter komen dat jullie elkaar niet kennen mag je alsnog niet naar binnen...
     
  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    21463199_10213952176628573_314417340016376468_n.jpg
    Met knikkende knietjes mijn mobiel op de scanner aangeboden en waarempel: Scenario 1 is uitgekomen. Het werkt dus!
    (normaal ben ik diegene die bij nieuwe dingen met de kinderziektes wordt geconfronteerd vandaar al mijn scenarios..)..Nu nog even van die jongens op de foto naar binnen werken om mijn investering in dit experiment terug te verdienen,,
     
    MollyMoon, Carel1, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. PasjeDeluxe

    PasjeDeluxe Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    Proost vanuit de Terraza Premier domestic in MEX! (Waar toegang slechts 22 euro is)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lionell, Didier13, Tim82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina