InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Bij Transavia kan je een wodka en een tomatensap los bestellen. 7 euro in totaal. Wel zelf je tabasco en worcestershire meenemen...
     
    MollyMoon en Lionell vinden dit leuk.
  2. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Kunnen de frequent flyers daar in het algemeen iets meer over zeggen? Zoals Lloydje33 zegt is de crew van United afstandelijk. Kan je zoiets generaliseren? Mijn (beperkte) ervaring is dat de gezelligheid aan boord afhangt van de toevallige crew. Ik heb bijvoorbeeld gezellige/open maar ook chagrijnige crew gezien in AerLingus . Aan de andere kant hangt ook het af van de selectie en de bedrijfscultuur of opleidng en refreshments..denk ik. Als je niet van mensen houdt kan je ook beter geen stewardess worden....
     
    Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Tegen (bij)betaling? Bedoel je dat ik dat in KLM economy tegen betaling kan vragen ? Weet iemand hier iets meer over en zo ja..welke cocktails kan je allemaal bijbestellen dan in economy? Ik heb hier nog nooit van gehoord...
     
  4. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    @FlyingFonz, ik vlieg pas in november via MEX naar BOG met AM. Bedankt voor deze tips allemaal! Superhandig!
     
    Krabnov, Lionell en FlyingFonz vinden dit leuk.
  5. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Eerste ervaring (na match) met TK gold...

    In Dusseldorf zelfs op pier C de AB/EY lounge gesloten. 20 euro voucher gekregen om te eten; is OK.

    Zaten ruim op tijd in het vliegtuig, maar konden niet vertrekken omdat het te druk in IST was. Drie kwartier wachten. Oorspronkelijke aankomsttijd was 23.30, werd 23.45. Moesten naar de gate helemaal achteraan en met de bus. Connecting flight was om 00.25 naar DXB. Toen we aankwamen om 00.05 in de terminal zagen we al final call. Stond bordje bij dat we naar gate 501 moesten, maar dit was 22 minuten lopen. Toch geprobeerd; om precies 00.15 kwamen we aan bij de gate maar helaas...er stond al geen personeel meer. Was met 1 collega en 5 leerlingen. Gelukkig wist ik wat ik moest doen; nog zeker 6 andere gedupeerden.

    Werden omgeboekt, maar wel de vlucht van 19.00 's avonds. 18 uur wachten. Met de shuttle naar Mercure, niks van te zeggen. Om 15.00 terug naar IST en hierdoor de mega lounge kunnen proberen. Heel groot en druk, maar heel fijn....

    Verwacht dat ik gewoon recht heb op compensatie....ben inmiddels wel in dxb!
     
    Yoran Wijkstra, lloydje33 en Lionell vinden dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Lionell, Sandor, jongesander en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Heeft er iemand enig idee/ervaring hoe ze in de "alcohol gelimiteerd tot 2" - lounges dat in de praktijk handhaven? Ik deed een vooronderzoekje naar deze DAA lounge in DUB omdat ik daar eind oktober in terecht kom. Als ik onderstaande foto zo bekijk staat de alcohol gewoon voor het grijpen. Maar alle sites melden maximaal 2 alcohol limiet in deze lounge...Maken ze soms op afstand notities van wat je doet aan de zelfbedieningsbar?
    upload_2017-9-22_2-11-25.png
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2017
    Lionell vindt dit leuk.
  8. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Pas op hoor. Alcohol is niet zo goed voor je. Daarom zou ik er niet meer drinken dan 2!
    ;-)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  9. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    :D
    Als je met een of meerdere blauwe knopen reist kan je zijn/haar of hun 2 drankjes nemen..een colatje linkerhand en whiskietje rechterhand...wie ziet dat de alcohol alweer voor jou is?

    "meneer u loopt nu voor de derde keer met whisky"
    "jaja de eerste 2 keer was voor mijn reisgenoot en deze is nu voor mezelf"

    Ik ben in die DUB lounge wel eens aangesproken maar dat kwam denk ik meer omdat ik met mijn mede-danseressen van ons team lallend bij de drank stonden te gieberen.
    Een lounge-wijsneus kwam aansnellen en zei dat we volgens hem al meer dan 2 drankjes op hadden..
    Toen we alle vijf (athletische meiden van 1.80+ en ook nog op hoge hakken) intimiderend om die kleine lounge-dreumes heen gingen staan en in het Gaelic hem vroegen wat zijn probleem is droop hij af....:D
     
    Lionell, MichaelNight en Carel1 vinden dit leuk.
  10. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik denk niet dat ik in mijn eentje met mijn 1.77 cm die "Lounge-wijsneus" kan weg intimideren...
     
    MollyMoon, Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Groeten uit de BA lounge op Manchester, derde lounge ondertussen vandaag. Vanmorgen begonnen in BRU, daarna LHR. Later vandaag nog een keertje LHR op de terugweg :)
     
    Saki500, jongesander, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ik zie op Facebook bv wel eens van die filmpjes voorbij komen met versnelde opnames. Weet iemand welk programma dit is ?
     
  13. PasjeDeluxe

    PasjeDeluxe Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    3
    @Didier13 met elke basale video editor kan je het beeld versnellen. Of bedoel je een app? Ik geloof dat t ook met iMovie op iPhone kan.
     
  14. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Ja sorry app voor iPhone bedoel ik. Thanks
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor de iphone weet ik het niet, maar met de Gopro krijg ik een soortgelijk effect als ik een video timelapse maak. Gopro studio maakt er nadien automatisch een "versnelde" video van.
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  16. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
  17. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Altijd?
     
  18. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    ik krijg dit soort pagina's als ik rond 1:45 - 02:00 AM inlog in NL
     
  19. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Die dreumes was volgens mij onder de 1.60 m. moet zelfs jou lukken dan!;)
     
    MichaelNight vindt dit leuk.
  20. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Bijna 400.000 km gevlogen in 18 maanden....niet slecht dacht ik zo!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Yoran Wijkstra, MichaelNight, Erwin en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina