InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    240
    Trofeepunten:
    33
    geen idee of het vergelijkbaar is met andere lounges maar voor Eindhoven is het een prima lounge. Kleinschalig opgezet met genoeg zitgelegenheden. Buffet is klein maar voldoende net als de beschikbaarheid van (alcoholische) dranken

arjen05 vindt dit leuk.
  2. tamibcn

tamibcn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Vlieg volgende week naar US op Delta ticket (meer miles) Heenweg via AMS uitgevoerd door KLM, terugweg Delta. Kan ik op heenweg ook upgraden met FB miles? (Boekingsclass X)

3. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Iemand ervaring met rondreizen in Portugal? Ik ben benieuwd welke hotelketen interessant is. In een periode van 16 dagen voor 4 tot 5 keer 1 a 2 nachten. Aan het einde nog 6 nachten aan de zuidkust een strandhotel. Wellicht kan ik met die nachten nog status opbouwen?
    Ik zag dat NH redelijk goed vertegenwoordigd is. Executive kamers trekken mij meestal wel.
    Ik heb de intentie om aan te vliegen op Lissabon met KLM.

4. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    volgens mij kan dat. Mogelijk wel alleen aan boord

5. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    858
    Trofeepunten:
    348
    ik heb een kortingsvoucher van €10 gekregen van Austrian. In te wisselen t/m half april. Zal 'm zelf zeer vermoedelijk niet nodig hebben. Iemand die toevallig op het punt staat wat te boeken via Austrian?
    Er staat overigens dat 'Terms & Conditions apply', maar nergens staat dan wat die zijn.

6. FlyMike

FlyMike Newbie

Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Correct me if I am wrong, maar de lounge op EIN accepteert nog geen PP, toch?

7. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Iemand die mij wellicht via privé berichten uit kan leggen hoe BCD Seat Availability (en Expertflyer) precies je de load vertellen van het vliegtuig in Economy en Business? Ik weet dat ze de fare classes aangeven zoals hieronder en dan het aantal tickets die beschikbaar zijn in die klasse, maar dat zou betekenen dat op deze vlucht nog 7 in J-fare, 7 in I en 7 in O zijn, maar er zijn niet eens 21 BC seats op een Embraer volgens mij?

Ik gebruik bcd i.v.m. dat ik alleen de gratis versie heb van Expertflyer, en dus alleen het stoelplan zie.

8. rubenz

rubenz Newbie

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
  9. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    De airline is bereid om nog 7 BC tickets te verkopen. De goedkoopste fare classe hierzo is O, die fare heeft echter bepaalde condities/voorwaarden. Er zijn echter vaak pax die een fully refundable/changeable ticket willen, maar één dag ergens en/of geen Zondag verblijven, of bijvoorbeeld 2 stopovers hebben.

Daar voldoet een O fare niet aan en dus mogen ze een (duurder) ticket uit een hogere fare klasse aanschaffen.
    Wil je nog meer info dan ben je vaak aangewezen op de systemen (zoals SNAPP, AXIS) van de airlines zelf.

Laatst bewerkt: 26 jan 2020
    beuse242 en MoonJ vinden dit leuk.
  10. StinusPax

StinusPax Blue Tier

Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Hoi allen. Zijn er mensen met succesverhalen van het switchen van SkyTeam naar Star Alliance, zonder verlies van veel voordelen etc.? Merk dat het misschien wel beter uitkomt en hoor van meerdere mensen verhalen dat ze er meer uit halen...

11. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Je kan een status match met TK naar *G aanvragen.

Maar *G wordt wel steeds minder waard qua third party lounges.

Laatst bewerkt: 26 jan 2020
  12. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    20200126_090440.jpg
    Groeten uit het intercontinental in Toronto. Zonder de ervaringen hier op het forum had ik nooit geweten dat een business award ticket voor mij binnen mijn mogelijkheden lag. Bedankt iedereen :)

Carel1, FlyingFonz, Sebas en 10 anderen vinden dit leuk.
  13. HarmDommisse

HarmDommisse Blue Tier

Leuk Bevonden:
    339
    Trofeepunten:
    63
    Geniet ervan. Forum heeft voor mij ook al veel opgeleverd!

Tim82 vindt dit leuk.
  14. beuse242

beuse242 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Vandaag voor het eerst ‘AnyTIME for you’ mogen ervaren (AMS-JNB). Best leuke gerechten. FA’s moeten nog wel een beetje wennen (duurt lang). En het is dus niet ‘AnyTHING for you’:D . Ik dacht gewoon lekker door bestellen, ze deed er overigens niet moeilijk over ;)!

lloydje33, Carel1, Urbanjazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Iemand heeft zich even lekker een frietje mayo en hamburger het vliegtuig mee in genomen vanuit de luchthaven.
    Voor mij valt zoiets in de categorie blote voeten over de rand van stoelen / tegen bulkhead muur.
    Heel de lucht verziekt. Overal ligt zooi om hem heen. En van die lekkere vettige vingers nu afvegen aan de stoel.

Ben ik de enige die dit enorm smerig vind? Weet dat het in de US wel eens vaker voorkomt. Maar hier in EU nog niet gezien.
    :confused:o_O

beuse242, petert, arjen05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.453
    Trofeepunten:
    483
    Ik ben het 100% met je eens. Wat mij betreft is het gewoon een reden om iemand de toegang tot het vliegtuig te ontzeggen. Eerst die troep opeten, je klauwen wassen en daarna maar opnieuw aansluiten in rij.

VinceG, FlyingFonz, Carel1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. KieWie

KieWie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    63
    Ik zie het eigenlijk nooit. Maar wmb moet dit verboden zijn. Niet te harden...

Urbanjazz vindt dit leuk.
  18. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Tsja, meeste wat grotere airports zijn ook nog eens vreetschuren.
    Als de pax zijn voorgaande 2 uur durende vlucht geen maaltijd had & zijn volgende vlucht ook niet en hij heeft een korte overstap tijd dan zijn de mogelijkheden haast eindeloos.
    Hot Dogs, Pizza's, Tuna melt, Tex-Mex, burgers & (garlic) fries v/d plaatselijke Whataburger, messy KFC buckets of ramen noodles en dan lekker slurpen :p

Urbanjazz en Tim82 vinden dit leuk.
  19. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.085
    Trofeepunten:
    358
    :) Ik zag laatst iemand die de KLM Non-Schengen lounge wilde binnenkomen met een gevulde MC Donalds papieren zak geweigerd worden. Dat was niet toegestaan.
    Dat vond ik persoonlijk een beetje ver gaan, immers je kunt in de lounge ook eten en drinken dus is het niet raar als iemand dat wil opeten.

In een vliegtuig kan ik wel weer begrijpen als je geweigerd zou worden, want zelfs in de trein heb ik er al moeite mee dat men het doet want je ruikt het inderdaad goed.

Urbanjazz, FlyingFonz en Tim82 vinden dit leuk.
  20. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Gister in de hotellounge ook 2 mensen die met een zelf meegebrachte fles amaretto met behulp van blikjes fris uit de lounge zelf mixjes gingen maken. Ook zoiets waarvan ik denk, is dat niet een beetje op het randje?

VinceG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina