InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Amaretto is zeker op het randje. Ziet eruit als sterke drank en zo wordt het ook gepositioneerd, maar in de meeste varianten zit het alcoholpercentage van een goede fles wijn. Niet intrappen dus!

MVA20, MoonJ en Javadest vinden dit leuk.
  2. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Och ze volgen gewoon de regels, ooit ook in 1e instantie geweigerd toen ik stroopwafels bij me had in plain view. Toen ik zei dat ze voor de Delta Air Lines crew waren was het ok. Zelfde bij de Delta Sky Club, opnieuw uitleggen & een pak stroopwafels voor ze en het was verder ok.

Food and drinks

Drink alcohol with moderation.
    Alcoholic beverages will not be served to anyone under 18 years of age.
    Food and alcoholic beverages may not be brought into the Crown Lounge.
    Food and beverages may not be removed from the Crown Lounge
    Food and beverages may not be taken with you on the escalator

Alcoholic beverages will not be served to anyone under 21 years of age. Local age restrictions apply in non-U.S. locations.
    Food and alcoholic beverages may not be brought into any Delta Sky Club.
    Food and beverages may not be removed from any Delta Sky Club.

3. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Mixen in de lounge van het IC Toronto heb ik ook een keer gezien. Komt omdat in de lounge moet worden betaald voor alcoholische dranken.

4. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Ik had me nog niet verdiept in de regels, en ongetwijfeld heeft de medewerker op basis daarvan de opmerking gemaakt, maar ik kan mij niet voorstellen dat men in het algemeen heel strict die regels gaat opvolgen, want de fles duty free alcohol die het gros meeneemt zou dan buiten de lounge moeten blijven, succes met het opvolgen daarvan, en het zakje chips wat ik van thuis meeneem voor lange vluchten zou dan ook niet de lounge mee in mogen...
    Waar ik wel wat in zie is het niet mogen meenemen van food en beverages van de lounge, maar op CDG gaat een flesje Evian water wel weer gewoon mee, en dat doe ik ook niet geheimzinnig over, in de hand of in zijvak van tas, dat kan iedereen gewoon zien.

Overigens was het effect natuurlijk nul van het weigeren, passagier ging naar beneden, deed MC Donalds zak in tas, ging vervolgens weer naar boven, via andere ingang bij andere medewerkster lounge binnen en zag ik later naast mij dat gewoon eten terwijl ik aan de mini hamburger uit de lounge zat. Zonder ketchup en / of mayonaise, want dat moet ik de volgende keer kennelijk maar zelf uit de Schengen lounge meenemen want is niet verkrijgbaar in de non Schengen lounge....

5. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Update: KLM/AF hebben deze promo reward naar Wuhan 3 dagen voortijdig beëindigd. Vanaf eergister zijn deze niet meer te boeken i.p.v. dat deze door zou lopen t/m 31-01. :p

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Nee je bent niet de enige. Echt heel smerig !

Urbanjazz vindt dit leuk.
  7. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ach wat er in hotellounges gebeurt kan ik inmiddels wel een boek over schrijven en dan kom ik niet eens vaak in hotellounges! Mensen denken soms echt dat het hun woonkamer is.
    Kan me best voorstellen dat je je comfortabel gaat voelen in hotellounges als je er vaak verblijft, maar dat hoef je niet te laten zien....... :rolleyes:

8. r0gerthis

r0gerthis Blue Tier

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Heb in maart een vlucht London Tokyo met China Eastern, overstap in Shanghai. Was een non refundable BC ticket, maar ze zeiden dat ik een refund kon aanvragen. Heb ik gedaan, want ik heb geen zin om in een Chinees vliegveld te zitten naar een Chinese stad. Verder is Japan dichtbij, wie weet hoe het zich ontwikkeld.
    Kan weer opzoek naar een nieuwe deal nu :)

9. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.223
    Trofeepunten:
    428
    Bleh, ik heb denk afgelopen week (kan de datum niet echt goed ontcijferen) een EMD-voucher heb laten verlopen. Is daar nog een mouw aan te passen door de Platinum lijn te bellen of is het gewoon suck it up and move on? :oops:

Laatst bewerkt: 1 feb 2020
  10. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik zou zeker even bellen. Je kunt het altijd proberen. Niet geschoten.......

11. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.223
    Trofeepunten:
    428
    Dat is zeker waar. Maandag maar eens even bellen.

12. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Volgens mij is de AF lounge over naar water uit een tap ivm plastic vuilnishoop

13. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.084
    Trofeepunten:
    358
    Ik ben er 3 weken terug voor het laatst geweest en toen had men nog Evian waterflesjes. Ik zal het vrijdag weer zien. Ben er opzich wel voor als men geen plastic flesjes heeft, maar water uit tap is vaak niet goed, doe dan maar uit grote flessen.

14. TimH

TimH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    383
    Trofeepunten:
    63
    Afgelopen vrijdag in 2G en 2F nog niets van gemerkt. Wel weer de ijsmachine di standaard buiten gebruik is ;)

Thijsk en Urbanjazz vinden dit leuk.
  15. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.720
    Trofeepunten:
    523
    Kan het niet meer vinden, maar zag ergens een foto met machine en dat ze trots waren ivm geen plastic flesjes meer.

Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  16. Goffe de Boer

Goffe de Boer Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.187
    Trofeepunten:
    428
    Delta heeft vandaag mijn status challenge voor Platinum Medallion goedgekeurd. Ik heb nog op het laatste moment rematched van United Premier 1K die op 30 januari dit jaar is vervallen. Nu heb ik dus tot 3 mei om de status voor een jaar lang te behouden en dat gaat me zeker lukken. Heb dus nu ook loungetoegang voor mijn China Airlines vlucht vanuit Hong Kong tijdens deze reis. Voor de rest staan er een aantal tripjes naar Noord en Zuid Amerika op de planning dit jaar en eerlijk toegegeven, ik vlieg steeds liever rechtstreeks en heb Delta liever dan United.

Ambtenaruh, lloydje33, beuse242 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.398
    Trofeepunten:
    508
    Op de frontpage verscheen zeer recent een artikel met een update over KLM en wifi. Altijd een ongelukkig huwelijk geweest,

Het goede nieuws.. ofwel het artikel ("Deze KLM toestellen hebben wifi - update januari 2020") was al achterhaald toen het geschreven werd, ofwel KLM is een enorme inhaalslag begonnen, want op 4 recente vluchten met de Airbus A330-200 (PH-AOx series) heb ik elke keer wifi gehad, terwijl het artikel meldt dat het eerste toestel nog wordt omgebouwd.

Het slechte nieuws is dat een snelheidstestje er zo uitziet voor de betaalde versie van het 'surf'-pakket:
    upload_2020-2-3_8-57-44.png

VinceG, Ambtenaruh en Thijsk vinden dit leuk.
  18. Thijsk

Thijsk Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Gaaf, een ADSL lijntje :)! Heb je nog gekeken of de apparatuur al "KPN" aangaf, of nog "PTT"?

VinceG, lloydje33, Javadest en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben de laatste dagen wat stukken tegengekomen dat door het Corona virus vakantieboekingen van Chinese toeristen een stuk lager zullen zijn de komende periode. Dit zou wel eens invloed kunnen hebben op prijzen van hotelkamers, autohuur etc., vooral in grote toeristencentra zoals Parijs, London, New York, etc.

Hebben jullie hier al iets van gemerkt? Hoe zou je hier het beste gebruik van kunnen maken?

20. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.762
    Trofeepunten:
    253
    Donderdag, Vrijdag en Zondag nog flesjes evian genuttigd in 2F en 2G

Thijsk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina