Nu in een meer geschikt topic
.
Ik heb een kwestie met KLM, wat denken jullie ervan:
Ik vloog 1 okt. samen met mijn partner en dochter (<2jr) vanaf VLC. Ik was in de veronderstelling dat ik lounge toegang had met een gast (mijn partner). Dus wij gingen naar de lounge in VLC. Ik gaf onze boardingpasses en mijn FB gold card af en we konden doorlopen. De vrouw achter de balie zei vrijwel niets. We hebben gegeten en de vlucht verliep prima. Maar, ik keek 2 okt op de uitgaven van mijn AMEX kaart en zag dat er geld was afgeschreven voor de lounge. Ik heb contact gehad met KLM via twitter en het bleek dat de gast toegang niet geldt voor niet-AF/KLM lounges. Ik vind het vreemd dat de vrouw achter de balie niet heeft gezegd dat mijn partner moet betalen. Maar wat nog vreemder is, is dat ik alleen mijn FB card en boardingpasses heb afgegeven bij de balie, maar er geld is afgeschreven van mijn AMEX card. Uiteraard heb ik AMEX gebeld en zij zeggen dat er een betaling is gedaan middels een PIN authorisatie. Nou ik kan ik mij vergissen in 1 ding. Maar mijn partner EN ik zouden nu 4 zaken niet hebben opgemerkt. 1. Dat ik mijn AMEX card ipv FB card heb afgegeven, 2. dat ik een PIN code heb ingevoerd op een betaalterminal, 3. Dat de baliemedewerker niet heeft gezegd dat mijn partner moet betalen, 4. dat we geen kassabon oid hebben ontvangen. Dus we kunnen wel stellen dat er meerdere dingen niet in de haak zijn.
Het meest belangrijk van deze kwestie vind ik eigenlijk dat er blijkbaar geld van mijn AMEX card kan worden afgeschreven als ik mijn FB card afgeef. Dit zou ik graag onderzocht willen hebben. Nogmaals, AMEX zegt dat er een betaling met PIN code is gedaan. AMEX suggereerde, omdat ik mijn ticket met een AMEX heb betaald, de betaal gegevens op die manier bekend zijn geworden bij de lounge, dit lijkt mij vreemd. Helemaal omdat dan de PIN code van mijn AMEX aan een boeking gekoppeld zou zijn.
Ik heb een klacht ingediend bij KLM. Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...