Ik wil volgend jaar naar Isle of Man. We willen vliegen. Vluchten beschikbaar vanaf oa Rotterdam via London City naar Isle of Man. Uitgevoerd door BA.Wat is de minimal connecting time op London City? Ik zie overstaptijd van 40 minuten via BA site zelf.
Dat kunnen we dus wel gokken, tenzij Brexit enzovoort.. ik heb ooit op Wenen ook 30 minuten gehad (vloog toen door naar Yerevan) en dat ging ook echt vlot daar.
Zo... Je bent een paar dagen niet op Schiphol en ze gooien de hele boel om ... Waar je vroeger in T1 SP + EC security check had is dat nu volledig SP... EC security check is even doorlopen - Ik vlieg vandaag EC en het was zeer druk bij security maar binnen 8 minuten er doorheen. Ze hebben daar nu de scanners zoals deze te vinden zijn bij non-schengen security (alles in je tas laten)... Wel even "teruglopen" naar de 25 lounge ... al met al goede wijziging!
Ik zag vanmiddag in Vertrek 1 op de oude plek nu links 2 SP lines en een stukje meer naar rechts daarvan 1 SP line en 1 Privium line. Op de oude plek hing een kartonnen bord met daarop Privium en een pijl naar rechts.
Stobart Air vlucht namens CityHopper. In business class met business stoelen zoals het hoort te zijn.
Ik zat nog even te kijken bij de Skyteam Elite Plus voorwaarden en daar staat inderdaad lounge toegang plus een gast.
Het is toch "100th birthday" en niet "100st birthday"? Welke stagiair heeft dit bord in elkaar gezet? Edit: ik weet niet hoe ik de foto ook kan quoten.
Heb er een aantal keer naar gekeken; nooit gevlogen - ben benieuwd naar jou ervaring! Als ik de jijbuis filmpjes mag geloven is het dikke prima.