InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Aanrader is het one king west hotel. Niet aan het water, wel wat meer in het centrum, maar als je een kamer op de hogere verdiepingen vraagt aan waterzijde dan heb je fantastisch uitzicht! Ik had eerder dit jaar een kamer op de 47ste verdieping. was echt fantastisch! En goed zicht op de inkomende vluchten.

    Ik bestel altijd van tevoren een simkaart van arieli mobile. Werkt uitstekend!
     
    jeroen100 vindt dit leuk.
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.700
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    648
    Slecht nieuws; a.s. zondag gaat het KLM grondpersoneel 4 uur staken. Van 13 tot 17u, meldt FNV.
     
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Je zou het niet zzegguh ;) Heb een avondvlucht die dag, denk dat ie of geannuleerd word of vette vertraging heeft. Weet iemand of de KLM lounge (zoals in de USA) in dit soort gevallen langer open blijft of gewoon om 22:00 sluit?

    Toegeslagen toen Delta 380EUR vroeg vanaf DUS en global upgrade certificates gebruikt om in Delta One/First te komen :)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2019
  4. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Platinum + PA (verder in andere topic ;-))
     
    arjen05 vindt dit leuk.
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Ik kan mij niet voorstellen dat de lounge langer open blijft, dat is namelijk nog niet zo geregeld omdat je ook personeel moet regelen daarvoor en dit valt buiten de afgesproken werktijden. ik heb vooral het idee dat KLM ervoor zorgt dat het besluit bepaalde vluchten te annuleren en passagiers welke dan moeten overnachten in hotels geplaatst worden.
    KLM zal ook proberen bepaalde vluchten eruit te halen zodat de rest van het geplande schema alsnog uitgevoerd kan worden.

    Wat ik vervelender vindt is dat er maar herboekt mag worden tot 13 september. Ik zou die enkele reis dan eigenlijk exact een week later willen maken omdat ik er dan toch ook weer heen moet.
     
  6. Flying_Roxy

    Flying_Roxy Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Kan je ook een reis naar voren halen bij zo'n staking? dag eerder vertrekken?
     
  7. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Ja, ben een paar keer tijdens AF/KLM stakingen eerder vertrokken.
    Dit is een stukje uit de Delta waiver voor de komende 8 September KLM staking. Je reis moet voor 13 September beginnen, dat mag ook vandaag, gisteren of elke andere willekeurige datum voor de 13e:

    Applicable Dates

    New travel must originate on or before: September 13, 2019

    New travel must be rebooked no later than: September 13, 2019

    Ticket must be reissued on or before: September 13, 2019



    Ondertussen is de FNV staking voor morgen trouwens afgeblazen:

    https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/se...erkonderbreking-grondpersoneel-klm-opgeschort
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2019
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    In augustus dreigden er stakingen op LHR op de dag dat ik zou terugvliegen. Ik kreeg proactief bericht van KLM dat ik zonder extra kosten een dag eerder of enkele dagen later kon terugvliegen.
     
  9. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    De aangekondigde werkonderbreking van het grondpersoneel van KLM is opgeschort. Dat heeft FNV vandaag na overleg met de leden besloten. FNV-bestuurder Jan van den Brink: "Directe aanleiding zijn tekenen die we hebben ontvangen dat KLM op voor ons belangrijke punten stappen wil gaan zetten."

    De FNV sluit maandag aan bij het overleg met de andere bonden, daarmee zijn alle bonden weer in gesprek met KLM. "KLM krijgt van ons tot het einde van volgende week om tot een onderhandelingsresultaat op hoofdlijnen te komen. Anders gaan we verder met werkonderbrekingen", aldus Van den Brink.

    Bron: zie Link
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  10. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Prettig, volgend weekend zit ik dus safe :)
     
  11. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Het lijkt erop dat ik vrijdag dan ook goed zit :D (fingers crossed!)
     
  12. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Dat is goed nieuws. Ik vlieg de maandag daarna..ik hoop dat het goed afloopt. Ik vraag me wel af of de mensen die voor morgen hun vlucht hebben verschoven dat weer terug kunnen draaien..
     
  13. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Dat was in ieder geval via de platinum servicelijn geen probleem
     
    Carel1, VinceG en MichaelNight vinden dit leuk.
  14. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Heeft iemand hier ervaring met PRUVO?

    Als je een hotel geboekt (die flexibel te annuleren is), kun je je boekingsbevestiging naar dit bedrijf mailen en dan gaan ze tot de boekingsdatum op zoek naar betere prijzen voor dezelfde kamer.

    dit is de link https://www.pruvo.net/en-US

    Op zich ziet het er goed uit (eigenlijk doe ik dit nu standaard zelf) maar het idee dat je je boekingsinfo moet doorsturen is niet zo fijn.

    Edit: ik zie dat je via de app je informatie handmatig kan invullen, zonder naam en boekingscode, dus alleen het hotel, kamerinfo en betaalde prijs.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2019
  15. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.103
    Leuk Bevonden:
    1.930
    Trofeepunten:
    273
    Nee kende ik nog niet. Maar eerlijk gezegd doe ik liever zelf wat zij doen. (en ik doe het ook wel eens voor vrienden/kennissen) Maar vaak wil ik niet hetzelfde hotel goedkoper, maar een luxer hotel EN goedkoper! :D
     
    beuse242, lloydje33, Flyer1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Vanuit NL wat lastiger (duur) te positioneren maar leuke QR business aanbieding:
    BEG-HKG € 952. Alleen via mobiel of QR app te boeken met code UPTO5OFF.
    Redelijke gunstige prijzen voor directe vluchten van Frankfurt naar Belgrado.

    We hebben hier een paar F1 liefhebbers: open jaw is ook mogelijk BEG-HKG / PVG-BEG voor € 1.087 ten tijde van de GP van China
     
    lloydje33, Daan3 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  17. Ams-Beg met transavia retour 100 euro, valt mee toch?
     
    jeroen100 vindt dit leuk.
  18. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.732
    Trofeepunten:
    253
    Bedankt voor de melding, ga hem bespreken :D:D

    #met zoeken vond ik 1300ish.. na goed lezen dus nog niet de code UPTO5OFF toegepast, eens even zien :D
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2019
    jeroen100 vindt dit leuk.
  19. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ah, top. Heb in april zitten kijken maar transavia vliegt tot en met maart. Waarschijnlijk bij de nieuwe dienstregeling weer boekbaar vanaf april
     
  20. jeroen100

    jeroen100 Blue Tier

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina