InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    FNV gaat weer staken bij KLM:

     
  2. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    Staken is niet waar ik op zit te wachten. Ik en ongetwijfeld meer passagiers met mij, gaan uit van de betrouwbaarheid.

    Nu zat ik niet aan de onderhandelingstafel en begrijp ik best dat bijvoorbeeld een FNV op een aantal punten zeker gelijk heeft, maar FNV moet de hand ook niet overspelen als er wel een redelijk bod ligt.

    Dus wat mij betreft gaan de partijen aan tafel, stellen ze voor mij part een onafhankelijke partij aan die beide standpunten gaat onderzoeken zodat men tot een voor beide partijen goede oplossing komen...
     
  3. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    XP/PQM/Etc krijg je echt alleen maar door "Butt in the seat mileage".
    Zou mooi zijn, dat we allemaal itin's maken, die naar KLM mailen en dan enkel de directe vlucht pakken "geef me al mijn XP via mijn itinerary, maar ik vlieg enkel de directe vlucht en bespaar daarmee CO2, goed hè".
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. Flying_Roxy

    Flying_Roxy Newbie

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    3
    Ik snap wat je bedoelt, toen ik het bedacht zag ik al dat het niet werken zou:eek:

    Extra miles voor CO2 aflaat zou mooi zijn.
     
  5. PennyDreadful

    PennyDreadful Blue Tier

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    XP alleen "butt in seat" is al lang losgelaten. We hebben nu opeens de accorhotel XP actie met XP door overnachting. Er zijn dus ook "butt in bed" XP's.
    De Amex XP waren er al en die krijg je met je Butt thuis op de bank.
    Dus wat volgt?
     
  6. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ze moeten minimaal 48 uur van te voren bekendmaken hoor ik..Ik vlieg maandagochtend en ontspring gelukkig de dans...

    Het valt wel op wat een stakingsgevoelige sector dit is..of het lijkt zo omdat ik er last van heb en het altijd " wereldnieuws" is..
     
  7. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Toch raar, 2 vluchten met Qatar met connecting flights, beide met vergelijkbare tijden en toch bij 3 van de vluchten een pijama gekregen en bij de 4e niet.

    Overigens een prima ervaring met Qatar in BC. 1e vlucht zou een A330-300 zijn, maar er stond een B787-9. 4e vlucht was dan wel de A330-300. Toen ik de seats zag had ik spijt dat ik de window had geboekt, maar meer dan de helft bleef leeg, dus had niemand naast mij.
    Ik hoorde de dame achter mij zeggen dat ze af en toe naar haar dochter zou lopen op rij 16, terwijl de stoel naast haar ook leeg was. QR geeft dus niet zomaar gratis upgrades.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  8. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Als ik een reward ticket boek via Airfrance, voor een Delta vlucht naar New York, heb ik dan direct na/tijdens het boeken al gratis zitplaatskeuze? Het is geen promo award, maar een gewoon reward ticket.
     
  9. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb sinds een week op elke pagina van IF rechtsonderaan een kleine banner van Qatar Privilege Club. Heeft iedereen die of heb ik iets verkeerds aangeklikt? Op andere sites heb ik er geen last van.

    upload_2019-9-15_15-6-59.png
     
  10. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Die heb ik ook.
     
  11. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Dat zal de nieuwe sponsor zijn. Er was eerst Norwegian in dat hoekje.
     
  12. George1

    George1 Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    102
    Trofeepunten:
    33
    Ja
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  13. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    moi aussie. Voor diegene die met Qatar vligen, hierbij nog wat codes, tot morgen geldig:

     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2019
  14. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Daar ben ik aldoende ook achter gekomen, alleen de standaard stoelen vanaf rij 28 en de middenstoelen vanaf rij 15 in een A330 zijn te selecteren. Geen optie te zien om comfort+ bij te kopen, alleen de melding met een Delta telefoonnummer als je Comfort+ of Delta One wilt, en dat Delta One upgrade 3779€ kost. Overigens, waarom komen de Delta vluchten op de KLM site niet naar voren in de Award boeking en bij Airfrance wel?
     
  15. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Eindelijk een keertje gebruik kunnen maken van de Clarins treatment(gezichts schouder en nek massage met zalfjes) in CDG lounge 2E hal L . Vorige keren dat ik er was altijd vol. Inderdaad zoals menig hier schreef erg verfrissend na weinig slaap en vorige vroege vlucht. Een aanrader voor degene die in deze lounge terecht komen. (Kies het treatment van de dame met de tattoos als ze er is...stevige grip op je schouders..;)). Leuk tijdverdrijf.
     
    PennyDreadful, Urbanjazz en VinceG vinden dit leuk.
  16. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Grondpersoneel KLM gaat weer staken; woensdag van 13.00 uur tot 17.00 uur.
     
  17. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Van het weekend gebruik gemaakt van de Qatar sale(business voor twee personen) Heel veel zin in,, maar het nieuws in het midden oosten is spannend. Hopelijk blijft het rustig. Hebben jullie binnenkort een reis staan met tussenstop Doha(of Dubai)en welke (reis)sites houden jullie in de gaten?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2019
    Ambtenaruh en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  18. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Vorige maand in 4min door TSA / Security bij aankomst op Boston. Netjes
    Vandaag in 7min door TSA / Security bij aankomst op JFK. Ongelofelijk. (Nog niet de nieuwe TSA 2.0)
     
    arjen05 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Zo vaak al willen doen, altijd dicht of volgeboekt. Leuk te lezen dat ik moet blijven proberen ;)
     
  20. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb er een met als eindbestemming Dubai (i.c.m. Oman). Gewoon het algemene nieuws in de gaten houden lijkt me wel voldoende.
     
    KarinS vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina