Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    Helaas nog niets mogen ontvangen. M'n vriendin en ik zijn beide Platinum (maar pas sinds kort), als we mogen dan gaan we zeker.
     
  2. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Hier loop ik ook tegenaan. Ik kan geen La Premiere reward boeken vanaf AMS naar USA. Vanaf DUS/BRE naar USA kan wel en AMS naar Azie etc kan ook. Maar ik wil graag AMS naar USA omdat deze "slechts" 200k zijn voor een redelijke afstand en AMS omdat hier de VIP service wordt aangeboden. La Premiere naar DXB kan natuurlijk ook redelijk goedkoop, maar dit is een korte afstand.

    De VIP service is namelijk niet geldig als je bijv. DUS>AMS>CDG>SFO vliegt. Dit kan alleen met een start in La Premiere vanaf AMS.

    Edit: ik ben FB gold
     
  3. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben naar het 95-jarig bestaansfeest geweest en dat was echt een leuke dag! Stond onder andere een echte simulator, je kon toestellen van dichtbij zien en we hadden het geluk dat er ook net een toestel de hangar in werd gereden, dingen die ik toendertijd nog niet gezien had. En omdat het nu om 95 jaar gaat zal het nog wel groter zijn lijkt mij.
     
    beuse242 en Jack of all trades vinden dit leuk.
  4. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Jammer dat ze bij dat soort gelegenheden alleen de in NL wonende klanten uitnodigen. Toevallig ben ik dat weekend in NL en zou er graag een dag aan vast plakken. Kan ik 's avonds op de verjaardag weer retour.
     
  5. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Woon niet in NL en heb een uitnodiging gehad voor het feestje op 12 september
     
    beuse242 en westi vinden dit leuk.
  6. PieterMaurits

    PieterMaurits Blue Tier

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    151
    Trofeepunten:
    43

    Ben benieuwd waarop ze de gastenlijst hebben gebaseerd.. o_O
    Woon gewoon in Nederland en ben al meerdere jaren platinum die regelmatig vliegt. Blijf de hoop houden dat er nog iets zal komen :)
     
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Waar is deze party? In het buitenland ook?

    Voor de anderen: zijn er regular platinums die de uitnodiging gehad hebben, of alleen PA / Ulti / Club2000 / Skipper? Was even benieuwd naar het uitnodigingsbeleid..
     
  8. ChristianvdW2016

    ChristianvdW2016 Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dank hiervoor, ik probeer het inderdaad net met AMS-DXB en dat kan gewoon wel. Dat het iets met fare buckets te maken zou hebben (dat zeiden ze) is dan dus gewoon onzin, toch? Ik ga denk ik nog een keertje bellen, die VIP service in AMS is inderdaad namelijk best de moeite waard :). Mochten er nog ervaringsdeskundigen zijn die dit al wel een kaar voor elkaar hebben gekregen, laat het even weten. Thanks!
     
    erlug vindt dit leuk.
  9. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Het feestje is op Schiphol in een hangar. Het zijn twee dagen zondag 6/10 en maandag 7/10 (officiële verjaardag). Je moet kiezen op welke dag je gaat, op zondag een programma waarbij je drie introducés mee mag nemen. Op maandag (1 introducee) zelfde programma als zondag plus onthulling huisje 100 (welke wordt het, wie heeft er een idee?) en onthulling KLM 100 boek. Zou de beroemdste KLM 737 co piloot er ook zijn?
     
  10. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Wat is er op 12 September? Of is dat de opening van het Klm open toernooi met allemaal artiesten enzo?
     
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    12 september begint het KLM open.
     
    vkpeter en beuse242 vinden dit leuk.
  12. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Mensen @Goldfly kan voor €829 morgen upgraden naar La Premiere en doet het vooralsnog niet, kunnen jullie hem aanmoedigen aub?
     
    Didier13 en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  13. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
     
  14. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Mijn vraag ging over 12 september en ik denk dat je volledige antwoord over 6/7okt gaat?
    upload_2019-9-6_23-55-5.png

    Uitnodiging van 6/7 okt heb ik ook, maar vroeg me dus af welke statussen 'm gehad hebben..

    Edit: platinum PA en hoger dus tot nu toe?
     
  15. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Sorry, niet goed gelezen. Ik denk idd platinum PA en hoger.
     
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Maat dan weer niet allemaal. Ik wel, mijn echtgenote niet. Allebei platinum PA. Misschien maximaal 1 uitnodiging per adres?
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  17. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Dat zou ook wel realistisch zijn naar mijn mening. Maar wie heeft er een idee welk huisje het wordt? Een paleis wellicht? Een special edition?
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  18. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    782 UXP gevlogen sinds 1 januari dit jaar, helaas geen uitnodiging ontvangen.
     
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    @Carel1 Het blijven Nederlanders natuurlijk.. jouw uitnodiging is al inclusief partner, dus dat was voldoende ;)
     
  20. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Absoluut, je mag toch een gast meenemen
     

Deel Deze Pagina