Vraagje, kan die Norwegian propaganda van de website gehaald worden, gezien ze niet langer sponsor zijn van IF.nl?
Ik vloog vannacht business class op een route die ik doorgaans in economy vlieg. Op die route vliegt de A330 en 747 en ik beide heb ik wel eens business gevlogen. Vannacht zat ik op de A330 en ik had de indruk dat die business class stoelen een stuk smaller waren dan die op de 747, maar gezien ik niet vaak genoeg in business vlieg kan dat ook gewoon een gevoel zijn. De Airbus heeft natuurlijk een 2-2-2 indeling en de Boeing 2-2 voor de meeste stoelen, maar weet iemand hier toevallig iets over?
SXM-AMS toevallig? Sterker nog, de stoelen op de A330 zijn 0.25 inch breder dan op de 747, 20.25 inch om 20 inch...
Speaking of het InsideFlyer café, gezien het zomer is, binnenkort weer eens een IF borrel doen? Hoe zitten de mensen op 31 Augustus of 1 September, ergens goed bereikbaar in het Westen van Nederland (Rotterdam,Breda)?
Zeker. Is de 747 dan zoveel smaller dan een A330? 4 vs 6 stoelen in de breedte is nogal een verschil..
Het is niet zo dat het gangpad in de 747 nou net zo breed is als 2 BC-stoelen + 2 gangpaden Ik zag dat Seatguru inderdaad aangeeft dat de stoelen van de Airbus breder zijn dan de 747. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar de info op Seatguru is, want ze melden voor mijn specifieke stoel op de airbus ook "there is no floor storage for this seat during take-off and landing", wat echt niet zo is..
Welke business class heeft je voorkeur? B747 of A330? Ik vind het IFE in de B747 te gedateerd, persoonlijk een reden om het toestel zoveel als kan te mijden.
Voor mij de 747 op het upper deck rij 77. Ik vind de 747 een geweldig vliegtuig. De trap op naar het upper deck.... Ik ben bevooroordeeld. Nu kan het nog, binnenkort verdwijnt de 747. Wat betreft IFE, in Business class op de 747 krijg je gratis AirFi. Daarmee kun je films etc op je iPad bekijken. Ik heb het laatst even geprobeerd en het zag er goed uit. Verder geen gebruik van gemaakt, ik heb op de iPad altijd mijn eigen films mee.
AirFi zit tegenwoordig op de hele jumbo. Goedkope oplossing om passagiers toch modern entertainment te geven ipv dat kleine schermpje in eco... Maar laten wij vooral maar upperdeck vliegen
Op de boven etage is het volgens Boeing 3,46 meter, dat is vergelijkbaar met een 737 die 3,54 meet in de breedte. Het benedendek is achterin natuurlijk breder, maar loopt flink toe naar voren.
Voor de geïnteresseerden, zag hem toevallig voorbij komen op Facebook; Status Match met Garuda Indonesia (Skyteam) https://youhavebeenupgraded.boardin...-match/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Cafépraat vooralsnog inderdaad. Deze bron citeert een andere bron, die weer zegt ‘Unfortunately, as of now they aren’t many reports on confirmed matches.‘