IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.686
    Trofeepunten:
    1.573
    Tijdens de renewal van je Ambassador kan je hiervoor kiezen. Het is een duurdere optie die $ 200 kost als ik me niet vergis, je krijgt dan een grotere punten bonus voor je renewal en een 10% rebate als je rewards stays boekt met een maximum dacht ik van 100k rebate per jaar.

jongesander vindt dit leuk.
  2. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Weet je ook hoeveel dit in punten is Lionell?

Ik zit eraan te denken:
    Ambassador kost 32k, (waarvan je 5k terugkrijgt)
    Verlengen kost 24k (waarvan je 5k terug krijgt)

Uitgaand dat je 10% rebate terug krijgt, als je dus 240k aan punten aan IC hotelnachten is het effectief goed. De vraag is, wie gaat er zoveel aan punten besteden :). Dat is wel echt VEEEEEEL

3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.686
    Trofeepunten:
    1.573
    Die renewal met rebate optie is niet met punten te doen, enkel betalende optie helaas.

4. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    @Lionell gisternacht in het CP Brussel - La Palace gebleven.
    Had ervoor nog je review gelezen. Ik kreeg wel mijn Spire erkenning bij de check in, en dit meisje was ook zeer beleefd. Room upgrade van standaard naar een deluxe. Ik moet zeggen dat de room rate erg schappelijk was, 88€ incl city tax en ontbijt voor 2.

Ook laatst in het CP Amsterdam gebleven, review komt eraan, maar toe te voegen:
    Award Night geboekt voor 45.000 punten wat enigzins aan de hoge kant is (normale kamerprijs was €240). Maar als Spire kreeg ik de keus uit extra punten of lounge access. De keus was natuurlijk lounge access aangezien je daarmee ook ontbijt kreeg. Uiteindelijk kreeg ik ook nog 600 bonuspunten haha. Zeker aan te raden dit CP, badkamers zijn wel klein, maar voor de toeristen onder ons is de locatie uitstekend!!

DutchFrequentFlyer en Lionell vinden dit leuk.
  5. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    865
    Trofeepunten:
    348
    Deze week verbleven in CP Dublin Airport. In tegenstelling tot een aantal andere IHG hotels in de UK was deze óf vrij nieuw, of recent opgeknapt. Standaard kamer met kingsize bed; niet erg groot maar alles was er en alles oogde fris en schoon, inclusief de behoorlijk ruime badkamer. Goed bed ook!

Er was alleen nul erkenning van mijn Gold status, in die zin dat ik gewend ben dat het bij inchecken altijd even wordt vermeld. Nu niks. Aangezien het reserveren destijds niet helemaal soepeltjes leek te verlopen haalde ik maar even voorzichtig aan of alles goed was doorgekomen. Toen merkte de receptioniste ineens op dat ik IHG member ben en vroeg ze of ik de punten of een voucher wilde.

Carel1, jongesander en Lionell vinden dit leuk.
  6. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    De reisverzekering die met je kreddietkaart komt of een losse reisverzekering. Ik heb/had een losse reisverzekering en heb de dubbele vertraging (TXL FRA, FRA AMS) en de overnachting geclaimd bij eureopeesche verzekering en kreeg onderstaande reactie.

"Wij hebben uw schademelding wegens extra reis- en verblijfkosten ontvangen. U vraagt een vergoeding omdat u tijdens de terugreis vertraging hebt opgelopen, waardoor u op Schiphol de laatste trein hebt gemist. Wij betalen geen vergoeding voor deze kosten. Wij leggen dit uit.

Waarom geen vergoeding?
    De verzekering biedt geen dekking voor kosten wegens opgelopen vertraging op de terugreis. De in verband hiermee gemaakte kosten betalen wij daarom niet."

Reis en de overnachting betaald met AmEx groen.

7. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Beantwoord in dit (klik) topic.

8. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Denzi en Lionell vinden dit leuk.
  9. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    407
    Trofeepunten:
    308
    Wie weet wat het goedkoopste IHG hotel is in Nederland?

10. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Meestal Leiden of Arnhem. In het Ruhr gebied zijn overigens een aantal die nog veel goedkoper zijn.

Kilian vindt dit leuk.
  11. Michiel

Michiel Newbie

Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Holiday Inn Ratingen (Bij Dusseldorf Airport) is regelmatig voor 45 EUR te boeken.

Lionell vindt dit leuk.
  12. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Eindhoven ook vaak. Ik neem ook het geld dat ik er kwijt aan ben om er komen er in mee.

Kilian vindt dit leuk.
  13. TXL-ler

TXL-ler Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Voor diegene die punten verzamelen voor het invullen van enquêtes bij e-Rewards: als je je e-Rewards punten inlevert voor IHG points dan tellen die mee voor je status. (Dat had ik zelf niet verwacht vandaar omdat je bij FB ook alleen maar award miles en geen level miles ontvangt)

Lionell vindt dit leuk.
  14. Bartholomeus

Bartholomeus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Iemand ervaring met het Intercontinental Bangkok, en dan voornamelijk met de Club Lounge?
    Zit hier volgende maand 1 dag samen met m'n vriendin en kan voor €75 euro upgraden. Ik werk voor IHG dus slaap al voor een leuke prijs, maar vroeg me af of het het geld waard is.
    Las laatst wel een review of het hotel, maar niet over de Club Lounge.

15. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Zelf geen ervaring mee. Maar veel positieve verhalen over gelezen. Uitstekend ontbijt, goed aanbod aan drankjes en hapjes. Daarnaast behoorlijk ruim met aardig personeel.

Bartholomeus vindt dit leuk.
  16. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Er is weer een nieuwe Accelerate actie voor het najaar. Inschrijven kan inmiddels.

17. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Is dat de actie die geldt voor Azië, Afrika en Midden-Oosten?

18. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Carel1 vindt dit leuk.
  19. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    jongesander vindt dit leuk.
  20. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    :D dacht niet dat ik het ooit zou halen :D

1-million.jpg

Ready2Board, Carel1, DirkOnTour en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina