IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg afgelopen weekend ineens het idee om mijn IHG punten volgend jaar in de Malediven te redeemen. Hotel ziet er leuk uit, maar ik wilde graag weten wat het ontbijt en eventuele boot transfer kost... Dit was het antwoord...

Shared Transfers:

Return Speedboat transfers from Airport to resort and Resort to Airport (Roundtrip) will be at US$229.00nett per Adult/ US$139.00nett per Child (04-11 Years). (Inclusive of 10% Service Charge and 12% GST Tax)

Private Transfers:

Private Speedboat Transfers (max 4 Guests) USD 549.00nett, per boat per way (Inclusive of 10% Service Charge and 12% GST Tax)

Private Speedboat Transfers (max 8 Guests) USD 981.00nett, per boat per way (Inclusive of 10% Service Charge and 12% GST Tax)

Airport transfer will take approximately 40 to 45 minutes from airport to resort.

Airport Directions

A Holiday Inn Resort Kandooma airport representative will be waiting for you at the arrival exit terminal at counter #45 and he will assist you with your transfer to the resort. If you have any inconvenience locating our Crew, please contact Reservations at +960 664-0511.

Green Tax:

Please be also aware that government of Maldives has imposed Green tax of US$6.00 per person, per day. Green tax of US$6.00 per person, per day will also apply for every 12 hours spent after check-out.

IHG Rewards will cover Green Tax of a Member booked under reward night’s stay.

Extra persons travelling with the member will be charged at a rate of US$6.00 Green Tax per person per night. Third adult sharer (12 years and above) will be charged for third person supplement of US$150.00++ (Subject to Taxes, per person per night.

For hassle free holidays we also offer the following meal plans:

Kandooma Café is the resorts main restaurant, serving full buffet meal.

Meal Package Detail

Price Per Person

Buffet Breakfast at Kandooma Cafe

US$30.00++ per adult, per night

Set Lunch at Kandooma Cafe

US$40.00++ per adult, per night

Buffet Dinner at Kandooma Café

US$69.00 per adult, per night

Half Board - (Buffet Breakfast and Buffet Dinner Only)

Enjoy a rich and varied array of flavors in Kandooma Café for breakfast and dinner.

With an ever-changing menu and an interactive dining experience, every meal is a delight! Travel the world without leaving Kandooma with our huge selection of international flavors and spices.

US$99.00++ per adult, per night

Full Board - (Buffet Breakfast, Set Lunch and Buffet Dinner)

Enjoy a rich and varied array of flavors in Kandooma Café for breakfast, lunch and dinner with an ever-changing menu and an interactive dining experience, every meal is a delight! Travel the world without leaving Kandooma with our huge selection of international flavors and spices.

US$139.00++ per adult, per night

Stay Spirited - SELECTED BEVERAGES IN ALL RESTAURANTS AND BARS

Treat yourself to a wide variety of international drinks, cocktails and juices:

Coke, Sprite, Diet Coke, Fanta Orange, Chilled Orange Juice, Chilled Apple Juice, Chilled Pineapple Juice, International Draft Beer, Vodka, Gin, Rum, Whisky, Brandy, White & Red Wine, Kandooma Coco, Mojito, Cosmopolitan, Caipirinha, Caiproska, Pina Colada, and the Tom Collins, Mocktails; Fiesta Punchless& Virgin Mojito

US$89.00++per adult, per night

US$45.00++per child (04 – 11.99 years), per night

Premium All Inclusive

Treat yourself to a wide variety of selected international drinks, We will serve you all our : Premium spirits, wines(excluding wine cellar menu), premium beers, all cocktails,Illy coffee & Dilmah tea, soft drinks, fresh juices, mineral water, smoothies and milkshakes anywhere –including mini-bar (mini-bar refilled once a day only) and ice creams! And come to “The Deck” for your daily dose of sunsets, lounge music and cocktails.

Dine :All Around

The truly indulgent package! Have breakfast, lunch and dinner in any outlet of your choice or in your room. Immerse yourself in our stunning events - Spirit of Maldives, Fisherman’s Market, Dine IN! the Kitchen, BCC BBQ Feast and the Maldivian Beach BBQ. Premium menu is available at the kitchen Exclusively for premium All Inclusive guests, $100++ supplements charges applies for Gastronomy menu.

ENJOY: Water Sports (selected equipment only)

water activities included: Snorkeling, Kayak, Catamaran and Windsurfing.

US$289.00++per adult, per night

US$45.00++per child (04 – 11.99 years), per night

- Rates are subject to 12% GST Tax and 10% Service Charge. Above rates quoted per person, per night on top of the room rate.

- Applicable for full length of stay with minimum of 3 nights and all guests in a room must be on the same package.

- The above meal packages rates are applicable on top of the room rate on Room Only basis.

- Kids less than 12 years eat free, and above 12 years are charged at an adult meal rate. Conditions apply.

- Kids eat free is available at Kandooma Cafe only.

Toen bleek een stay op punten ineens niet meer zo goedkoop! :D

2. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Na het lezen van Captain Jack's alias Lionell's bericht wil ik voorstellen om voortaan Malediven te schrijven als Malle Dieven.

Kwam het idee naar boven borrelen nadat je enige tijd naar het etiket op een fles had zit staren? :p

Lionell en Flying doc vinden dit leuk.
  3. Geel

Geel Blue Tier

Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Hoi,

weet iemand wat de benefits zijn voor Ambassador in IC Singapore? Is er een verschil als je free nights gebruikt of het weekend certificaat?

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit was toen ik nuchter was :p

Alias vindt dit leuk.
  5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb geen idee van de perks in het IC Singapore, maar ik neem aan dat het geen verschil maakt of je de free nights of Amb certificaat inzet.

6. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Officieel zijn upgrades uitgesloten bij Rewards nights, maar het verschilt per hotel hoe ze er mee omgaan.

Bij een AMB certificaat krijg je wel gewoon je upgrade.

7. Geel

Geel Blue Tier

Leuk Bevonden:
    60
    Trofeepunten:
    28
    Daarom zoek ik nog een leuk adres waar ik de reward nights kan inzetten ^^, iemand tips? of ik boek nog een betaalde nacht erbij... als het rustig is zullen ze je niet zo snel van kamer laten wisselen (levert ze weinig op: 2 keer schoonmaken etc.)

8. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Vorig jaar heb ik er een nacht verbleven op punten maar ik of iets bijzonders heb gekregen?
    Als ambassadeur-lid zou je onderstaand moeten ontvangen:

- Guaranteed room upgrade: enjoy an immediate upgrade to a superior room* (one category higher than purchased) each time you stay.

- Fresh fruit on arrival and mineral water (water replenished daily)

- 4pm late checkout

- One complimentary pay TV film per stay

- Complimentary daily newspaper

- In-room welcome gift

- Instant checkout

* Upgrade to a superior room will be assigned at check in. Superior room is defined as a room one category higher than purchased.

Van een kamerupgrade kan ik mij niets herinneren, wel dat de kamer gerenoveerd was. Het rook er chemisch, verfspetters zaten op het sanitair en de toiletbril leek men vergeten te zijn te vervangen. Het zag er uit alsof iemand er een sigaret op uitgedrukt heeft. Per geschreven notitie heb ik bij de check-out er melding van gemaakt. Tijdens het wachten op de taxi kwam de dienstdoende manager naar mij toe om zich te verontschuldigen – echt niet nodig – en stelde voor het volgende verblijf een betere kamer in het vooruitzicht. Ik kan niet wachten (kwispel, kwispel).
    Vers fruit en water klopt
    16:00 check-out klopt
    Een krant, volgens mij wel
    Welkomstgeschenk, niet gezien/kan mij het niet herinneren.
    Instant check-out, niet voor gekozen.
    Betaal-TV, geen gebruik van gemaakt.

Lounge toegang of ontbijt is mij niet aangeboden. Goed, ik ben slechts Platinum Ambassador.

Het is echt een mooi hotel, gebouwd in koloniale bouwstijl en het gebied waarin het zich bevindt – Bugis – heeft een heel andere sfeer dan Orchard Road en haar omgeving, ik mag Bugis wel.
    Bugis MRT is 5 minuten lopen vanaf het hotel.

https://www.google.com.sg/maps/dir/...xbfdd68b6fc3ee4ef!2m2!1d103.85599!2d1.3010601

Waneer je (meer) waar voor je punten – of geld – wilt hebben is Holiday Inn Singapore Atrium een optie. Ook hier heb ik op punten overnacht, een upgrade naar een betere kamer op de Executive verdieping, toegang tot de lounge en het ontbijt inbegrepen. De lounge is niet zo groot, het is er nauw. Happy hour is tussen 18:00 en 20:00, de keuze in dranken is beperkt maar ben er iedere keer grijnzend vandaan gekomen. De ontbijtkeuze is groot: rijst/noedels, brood, granen, warme waren en zo voort.
    De bar op de begane grond is ruim gesorteerd maar slechts open tot 01:00, jammer.

Van Outram Part MRT naar Holiday Inn Singapore Atrium 317 Outram Road, Singapore, 169075, Singapore is het een kwartier lopen. Ik heb het meerdere keren gelopen, het is zeker te doen.

https://www.google.com.sg/maps/dir/...11a678ae67b76!2m2!1d103.834491!2d1.288878!3e2

Het hotelwezen is een mensenbedrijf en hierdoor bestaat er de kans dat het gebodene en de ervaring per persoon en per bezoek kan verschillen.

Mocht je nog vragen hebben, mogelijk kan ik ze beantwoorden.

Geel en Lionell vinden dit leuk.
  9. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Zag net dat ik tot december 2018 gekwalificeerd ben als Spire

IHG®_Rewards_Club _ Account_Management.jpg

Waar ik nieuwsgierig naar ben is wanneer ze het volgende jaar toekennen. Vorig jaar werd de verlenging tot eind 2017 toegekend toen ik over de 75.000 punten heen ging. Echter toen ik dit jaar de 75.000 punten haalde gebeurde de verlenging tot eind 2018 niet. Nu zit ik tegen de 150.000 punten aan en zie ik net dat de kwalificatie tot eind 2018 erin staat. Ik snap niet wanneer (met hoeveel punten) ze het volgende jaar gaan toekennen. Hebben jullie een idee?

Ready2Board vindt dit leuk.
  10. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Vandaag in de T&C gekeken, maar er staat niets over. Kan het zijn dat je inclusief Rollover nights in feite nogmaals voor Spire gekwalificeerd bent voor volgend jaar?

Jij hebt volgens mij trouwens een behoorlijk interessant reisschema, aan het aantal punten te zien!

11. HaikoW

HaikoW Silver Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    288
    Klopt, kon er ook al niets over vinden. Het lijkt erop dat het een 'glitch' is in het IT systeem van IHG (waar ik ze overigens erg erkentelijk voor ben :) )
    Had geen rollover nights van vorig jaar dus dat was het ook niet.

Flying doc vindt dit leuk.
  12. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Weet iemand nog een relatief goedkoop IHG hotel in Nederland / België /Duitse grensstreek die een 5/K bonustarief aanbied?

13. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    In september Platinum gehaald. Kreeg nu mijn pasje maar daar zat gelijk weer de hele Ambassador kit bij, inclusief free weekend night voucher :)

Carel1, lloydje33, HaikoW en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.684
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb afgelopen week toch de knoop doorgehakt en heb 80.000 IHG punten laat omzetten naar AA miles. Dit levert me 16k aan miles op, genoeg om m'n volgende AA award te boeken. Momenteel heb ik nog steeds 210k aan IHG punten staan en die zullen weer aangevuld worden met de huidige Accelerate promo.

Didier13 en jongesander vinden dit leuk.
  15. tjappie

tjappie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    tellen de punten van de Accelerate mee voor je status?

16. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nee.

17. tjappie

tjappie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43

thnxx

18. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Denk dat anders iedereen elite status zou hebben. Je kunt je status wel boosten door bonuspunten bij een overnachting aan te kopen. Deze tellen mee voor elite status.

19. tjappie

tjappie Blue Tier

Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43

Je hebt gelijk. Ik kijk zelf vaak naar De Crowne Plaza van Madrid en Milan airport, die zijn vaak heel goedkoop. Als je daar +5000 punten boekt incl ontbijt betaal je vrij vaak nog geen € 100 :)

20. Sanne von Kriegenbergh

Sanne von Kriegenbergh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.244
    Trofeepunten:
    448
    Ik doe niet zo veel met IHG. Maar stel dat ik via mijn account een verblijf boek voor mijn schoonfamilie in Bandung .. telt dat dan mee voor mijn Accelerate promo? Of moet ik daarvoor een verblijf op eigen naam boeken?

Deel Deze Pagina