IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    529
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb dit aanbod ookgehad. Ben nu diamond ambassador, vanaf volgend jaar platinum aangezien ik bijna geen geschikte hotels meer kan vinden bij IHG en nu meestal Accor boek. Ik ga mijn 500k ihg punten wel converteren naar fb miles want ik maak ze waarschijnlijk toch nooit meer op

Dan1 vindt dit leuk.
  2. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    606
    Trofeepunten:
    123
    Aangezien nog iemand hier klaagt over de strengere regels voor loungebzoek, ga ik er vanuit dat men het er hier mee eens is ;)

Nee, gekheid. Net prima geholpen door de dedicated Diamond Support via Apple Messages.

Vorige week een verblijf in het Holiday Inn Hemel Hempstead M1, JCT. 8,in het VK gehad en dat verliep niet geheel probleemloos. Dat kan gebeuren, maar de oplossingen die de medewerkers aanboden en de verleende service kon op sommige punten zeker beter zijn.

Kon mijn F&B vouchers niet inwisselen, dat werd keurig opgelost door de Front Desk die aangaf dat dit vaker voorkwam. Heel fijn. Minder fijn was dat het restaurant mij een veel te hoge rekening had aangeslagen (bijna £100), voor een fles wijn die we niet besteld hadden. Kindermenu's waren in rekening gebracht, terwijl die gratis zouden moeten eten.

Daar uiteraard iets van gezegd, toen werd de volgende fout gemaakt door de fles wijn die we wel besteld hadden er vanaf te halen. Dat ging allemaal heel omslachtig en amateuristisch via de Front Desk.

Daar ook iets van gezegd en de reactie van het restaurantpersoneel was niet 'dank u wel voor uw eerlijkheid' maar 'oh, nu moeten we wéér de rekening aanpassen'. Ja dan niet, wees blij dat ik je een kasverschil van £50 bespaard heb.

Bij het inwisselen van de F&B vouchers vlak voor checkout nog even een vraag gesteld aan de Front Desk over het door mij geboekte tarief met een promotion package voor elite qualying points. De Front Desk had geen idee wat dit voor package was, hoe het werkte en deze punten waren al helemaal niet elite qualyfing. Aangezien dit een qualyfing stay was voor Diamond Elite, werd ik hier ietwat ongerust van.

Een berichtje naar Reservations gestuurd van het hotel om een heel bits bericht terug te krijgen in de strekking van 'We have got nothing to do with points, it's all run by IHG OneRewards. You should deal with them, not with us'. Oke, en in wat voor hotel heb ik net verbleven dan?

Dit was in ieder geval niet mijn ervaring begin december vorig jaar, in het IC in Warschau waar de manager van het Front Office zijn uiterste best deed om een issue met punten op te lossen nadat een medewerker van de Front Desk ook niet goed op de hoogte was van hoe IHG OneRewards punten precies werken.

Als kers op de taart heb ik een overhemd laten liggen in mijn kamer en blijkt het onmogelijk om een reactie van het hotel te krijgen op mijn vraag of dat overhemd door housekeeping is gevonden. Dit ook geëscaleerd via de Diamond Support. Ben benieuwd of ik nu wel een reactie en dat overhemd ooit nog terug krijgt.

TL;DR: 8000 good will punten gekregen na een klacht te hebben ingediend over een verblijf :D

Ruut vindt dit leuk.
  3. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.712
    Trofeepunten:
    598
    IHG Destined

Luxury & Lifestyle van IHG bestaat niet meer vanaf 1 januari jongstleden. In de plaats daarvan is IHG Destined gekomen. Het aanbod is nu over de gehele linie gelijkgetrokken voor de volgende hotels:

- Intercontinental
    - Regent
    - Six Senses
    - Kimpton
    - Indigo
    - Vignette Collection

De volgende voordelen zijn van toepassing:

- 100 USD credit per verblijf;
    - Upgrade o.b.v. beschikbaarheid;
    - Dagelijks ontbijt;
    - Early check in / late checkout o.b.v. beschikbaarheid.

Gegarandeerd laat uitchecken (14.00 uur) is komen te vervallen.

Amsterdam en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina