IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

  1. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag e-mail van IHG, de actie is terug. Wel 2k punten minder bij 4 overnachtingen. Jammer! :(

    Get 8,000 points every 4 nights when you stay between 20 June and 31 August 2024.
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.628
    Leuk Bevonden:
    2.465
    Trofeepunten:
    583
    Hier de promo 3k pts bij elke 2 nachten.
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  3. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Oh, hij verschilt dit keer?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.628
    Leuk Bevonden:
    2.465
    Trofeepunten:
    583
    Is targeted, en in tegenstelling tot vorige keer niet open voor iedereen.
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  5. deniaL

    deniaL Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    13
    Zelfde hier
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  6. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Bijzondere boekingservaring bij IHG:

    Gisteren zag ik een mooie mobile only deal bij Indigo Hotel Brussels City, toen ik aan het kijken was voor een uitstapje met mijn vrouw en jonge kids. Speciaal Comfort Package arrangement in een King Premium Room met sofabed met een drankje en warm ontbijt voor €246 per nacht, wat natuurlijk een beetje marketing is want dat drankje kan ik ook op basis van mijn status krijgen. Evengoed was deze prijs goedkoper dan het member exlusive flexilble rate. Niet geboekt, wilde ik vandaag doen. Kamer niet meer beschikbaar.

    Als alternatief moest ik twee Queen Standard Rooms boeken, ook met het ' comfort package', dat was dan weer €54 per nacht duurder dan het eerdere aanbod. Zou me €300 per nacht kosten. Maar soit. Geboekt.

    Krijg ik twee mails (per boeking/kamer) met dat ik alvast online in kan checken. Staat daar dat ik twee keer een King Premium met Sofabed heb geboekt, waar we dus met vier personen gewoon in zouden kunnen. Frontdesk hotel gebeld, maar kreeg een klantcontactcenter aan de lijn. Blijkbaar kun je het hotel niet meer zelf bellen? Enfin.

    Het advies was: annuleer één boeking, want we konden inderdaad in deze kamer met vier personen in één kamer. Dat gedaan, zie ik dat de kamer nu €150 kost maar met 1 volwassene als gast. Aanpassen gaf allerlei foutmeldingen op/geen kamers beschikbaar. Opnieuw gebeld, ditmaal het KCC in de Filippijnen. De situatie uitlegd, daar hebben ze de boeking via een omweg aan kunnen passen 'omdat het hotel iets op de achtergrond met de boeking gedaan had wat zij niet direct konden wijzigen'.

    Er is nu een nieuwe reservering afgegeven voor twee personen en twee kinderen, prijs: €4 per nacht duurder dan het arrangement waar ik eerder mijn zinnen op had gezet :D

    Wel begrijp ik er weinig van dat ik kamer A wil boeken, maar alleen twee keer maker B kan krijgen. Twee kamer B boek, maar twee keer Kamer A krijg. Ook omdat ik vandaag een aantal keren had gecheckt en Kamer A niet verscheen (app, website, third party's). Wellicht kleine kans dat iemand geannuleerd heeft, maar dat verklaart nog steeds niet waarom ik dan twee keer die kamer krijg. Heb ook geen e-mail gehad dat mijn boeking is geüpgraded wegens mijn status, dat gebeurt soms ook nog wel eens. Maar het gebeurt vaker dat ik die mail niet krijg en alsnog een upgrade heb gehad.

    Heeft iemand wel eens iets vergelijkbaars gehad? Mijn les: telefonisch een resevering maken loont soms boven app/website! :cool:
     
    ErwinLansing vindt dit leuk.
  7. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Nog heel even geldig...

    The new Kimpton password is “Good for the Sol,” and it's valid for stays between May 24 and September 2, 2024

    Ik ga in November naar Koh Samui Kimpton Kitalay en zocht naar het password, vandaar...
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  8. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Heb in drie dagen al twee 'uitnodigingen' gehad om lid te worden van InterContinental Ambassador, voordat 'de prijs verhoogd wordt'. Nog meer mensen hier?
     
  9. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Ja , heb ik ook. Vermoedelijk omdat je veel punten hebt om te gebruiken vermoed ik...(is bij tenminste zo)
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  10. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Ja, heb inderdaad veel punten te besteden. Gebruik die dan liever voor Reward Nights :D
     
  11. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Denk er precies zo ver. Ben Diamond Elite bij IHG dus heeft weinig meerwaarde omdat ik toch niet vaak in Intercontinental verblijf.
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  12. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Weet iemand al het nieuwe secret password voor het Kimpton ?
     
  13. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    Same here. Er is doorgaans maar één InterCon waar ik bijna maandelijks voor werk verblijf, maar met mijn status krijg ik 9/10 keer toch al die gratis upgrade. Met mijn gezin (twee jonge kinderen) verblijf ik meestal in een Holiday Inn, omdat we daar wel met vier personen op een kamer kunnen slapen. Dit jaar bijna mijn status op basis van punten verlengd. Stel: ik zou het niet redden, dan zou ik het misschien overwegen.
     
  14. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Nog niet bekend.

    Ten aanzien van Ambassador. Denk dat ik dit wel weer ga verlengen, simpelweg omdat ik er vrijwel altijd in slaag de investering er redelijk ruim uit te halen met een Weekend Night Voucher. De overige benefits komen van tijd tot tijd goed van pas, zoals bijvoorbeeld gegarandeerd 4 PM uitchecken op een award night. Het F&B credit dekt soms een groot deel van de ontbijtkosten (ook op award nights).
     
  15. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    480
    Trofeepunten:
    63
    De IHG herfstpromo is hier!

    3k punten bij 2 nachten.
    Verblijven tussen 19 september tot en met 31 december 2024.

    Hier registreren.
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  16. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  17. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
  18. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Het zal aan mij liggen, maar ik zie echt alleen iets uit september 2023 en zie nog geen nieuwe voor na 2 september 2024 als vervanger voor "Good for the Sol" (ook niet via de TikTok link).....
     
  20. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    43
    Er staat bij de zoekresultaten een tik tok resultaat met "Chalet all day"en daar staat dat dat geldt voor "winter 2024"Exacte date nog niet gezien inderdaad 2024 Kimpton Secret Password Winter 2024.jpg
     

Deel Deze Pagina