IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ga meestal uit van de aankoopwaarde van de punten, $ 70 per 10.000 punten en vergelijk dat met de kostprijs van een overnachting in een hotel bij IHG.

2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb net weer eens m'n stoute schoenen aangetrokken en een email verstuurd naar het IC in Phnom Penh met de vraag of ik een upgrade kan krijgen naar kamers met lounge access als ik 2 kamers op punten boek. Nee heb ik en ja kan ik krijgen :)

Denzi en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb antwoord gekregen, een gratis upgrade zat er niet in, maar ik kan voor 55 USD per nacht/kamer upgraden naar een club room met club lounge access.

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    De customer service van het IC Phnom Penh is prima in orde! Net bevestiging gekregen dat allebei de kamers zijn geupgrade naar club room met club lounge access en dit is ook te zien in m'n IHG account :)

Totale kost was 200.000 punten voor 2 kamers en 4 nachten plus, 55 USD per kamer/nacht, niet slecht voor een stay in een IC!

SvnKngs en Carel1 vinden dit leuk.
  5. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik krijg sinds vanavond ineens het volgende te zien op de site van IHG, een soort van online prijs vergelijker?
    Screen Shot 2016-05-30 at 22.43.32.png

6. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Het gaat nu sneller met het versturen van de Ambassador kit. Ik heb op 8 mei verlengd en vandaag 31 mei de kit ontvangen. Een meevaller, in de brief een code voor 10.000 punten:).

Ready2Board, Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  7. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Het heeft even op zich laten wachten maar morgen verschijnt m'n artikel over de InterContinental rewards boekingen, een breakdown van 190 IC hotels en de kostprijs in punten... :)

jongesander en Ready2Board vinden dit leuk.
  8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
  9. Alias

Alias Blue Tier

Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Een aantal weken geleden ben ik deze prijsvergelijker ook tegen gekomen maar deze verschijnt niet bij elke zoekactie. Waarom het de ene keer wel verschijnt en de andere keer niet is mij niet duidelijk.

Lionell vindt dit leuk.
  10. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Sinds een maand geven ze je nog een extra extra korting als member: http://loyaltylobby.com/2016/05/03/...g-rewards-club-membership-discount-worldwide/

Edit: Kwam overigen onlangs deze link tegen waarbij in je Europa in het weekend tot 30% korting kan krijgen indien met met MasterCard betaald. Bij IC tot 20% incl gratis ontbijt: http://loyaltylobby.com/2016/05/23/...s-20-to-30-off-for-stays-until-march-31-2017/

Zo kom ik voor het Amstel-hotel van 11 op 12 november op maar 368,10 EUR (Executive City View) en 417,60 EUR voor Executive River View.

Laatst bewerkt: 7 jun 2016
    Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  11. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Uiteindelijk eerste nacht een mercure via accor punten geboekt omdat we laat aankwamen. Volgende ochtend om 09.00 uur snel naar Intercontinental hadden een clubroom geboekt voor 2 nachten met weekendvoucher voor 307 euro inclusief tax en parkeren totaal. Kamer was al gereed dus konden direct naar de clubfloor. Gelijk naar de lounge voor ontbijt haha. Prima hotel met zeer goede lounge en prachtige Spa. Melde de eerste ochtend bij de loungeconcierge dat ik mijn teen had gestoten omdat de achterzijde van het bed kapot was en daardoor de steun iets uitstak. Komen we terug in het hotel smiddags hebben ze een suite voor ons geregeld. Berlijn is heerlijk voor een lang weekend en het intercontinental is een uitstekend hotel daarvoor.

Ready2Board en jongesander vinden dit leuk.
  12. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Klinkt goed. Kreeg je aanvankelijk (voor je "teenstoot incident") geen upgrade van clubroom naar club deluxe / of club deluxe naar junior suite?

13. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hadden al een club de luxe door upgrade ambassador, was een hoekkamer met alles erop en er aan en werd een junior suite vermoed ik. Genoeg ruimte in ieder geval haha. image.jpg image.jpg image.jpg

Lionell, Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  14. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Mooie kamer! Ik zit er komend weekend :)

Carel1, Didier13 en jongesander vinden dit leuk.
  15. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Zaken of plezier? Lounge is zeer goed, je vriend JD stond al te wachten zag ik.

Lionell vindt dit leuk.
  16. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.687
    Trofeepunten:
    1.573
    Beiden, FTU dit weekend in Berlijn en het is altijd plezierig te verblijven in het IC Berlijn :)

Carel1 en jongesander vinden dit leuk.
  17. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Net uitgecheckt bij HIX Cologne Troisdorf. Hotel was verder niet zo speciaal, maar qua status erkenning e.d. prima. Welkomstbriefje, speciale kamers voor Rewards elites en twee gratis drankjes. Omdat ik slechts gold elite ben en dit een vrij goedkoop hotel was vond ik dit positief opvallend!

Lionell vindt dit leuk.
  18. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Vannacht in het Amstel geslapen door een gratis nacht via de accelerate van eind vorig jaar.
    Zat in kamer 423, city view, maar aan de kant van waar de tram rijdt dus kon alsnog mooi over de Amstel heen kijken.

Deze luxe hadden ik en mijn vriendin nooit meegemaakt dus we moesten even "wennen".
    De check-in zittend was dan niet nieuw maar een glaasje processo erbij, dat was wel even nieuw. Door mijn grote last hooikoorts sloeg ik dat aanbod af en koos ik voor een glas water.
    Ondanks het feit dat de gastheer alleen kon zien dat wij met punten hadden geboekt, de gratis nacht optie zei hij niet en toen ik er later over begon zei het hem niets, was zowel hij als het overig personeel qua service op het niveau wat je van een IC kan verwachten, denk ik. Maar het was ook fijn dat je ook als normale mensen kon praten.

Voor één nacht was erg leuk om dit eens voor het eerst mee te maken. Veel vrienden, familie en kennissen hiermee de kracht van het sparen van miles en punten kunnen laten zien. Berlijn ga ik graag naar toe dus met de bijna 33.000 punten zit daar in ieder geval 1 nacht wel in.

Flying doc, RSC09, Carel1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. jongesander

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Leuk om te lezen! Luxe went gelukkig snel ;-).

Vervelend man die hooikoorts! Weet als geen ander hoe ellendig dat is.

Vroeg me af: heb je ook gebruik gemaakt van het ontbijt en wat rekenen ze er voor?

Lionell vindt dit leuk.
  20. Edwin

Edwin Newbie

Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb er uitstekende medicijnen voor maar net een kleine week teug uit Florida (moet nog even een stukje schrijven over de AB-vlucht DUS-MIA btw) en daar niet hoeven te gebruiken, oftewel er hier in Nederland weer te laat mee gestart.

Het ontbijt in de ontbijtzaal is 37,50 (niet voor gekozen, hadden vandaag al weer genoeg op de planning). Maar je kan ook ontbijt laten bezorgen (van het menu had ik foto's van moeten maken argh), maar kost je wel 7,50 extra. Ik vond die bezorgkaart ook erg prijzig (logisch voor een IC natuurlijk). Vers fruit 7,50, twee geschilde grapefruits 6,00, continentaal ontbijt 25,00 staat mij nog bij.

Lionell en jongesander vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina