Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Met onderstaande melding begon ik eind 2022 met de fastrack. Behalve deze melding heb ik nergens meer die datum gezien. Ik ben ook diamond geworden dus ga er ook van uit dat dit tot 31 maart 2024 zo blijft.
    upload_2023-11-9_17-15-36.png

    Dresden beviel me prima. Warme Jakouzi in de buitenlucht. Zwembad is OK. Soms heel druk in de lounge..maar dat is eigenlijk overal zo. Toen wij er zaten veel meer vakantiegangers dan zakenreizigers in de lounge. De drank vloeide rijkelijk en het leek daarom soms alsof we in z'n all inclusive zaten. Wel gezellige boel. Tot nu toe hadden we nog nooit zoveel aanspraak gehad als in deze lounge.
    De locatie is prima in de "Altstadt". Alles op loopafstand dus even koffiepauze of cola drinken dan gewoon naar de lounge lopen..Bij het raam in de lounge heb je uitzicht op de beroemde Frauenkirche.
    Vanwege haar beroemde annuleringen hebben we op kosten van KLM 2 extra nachten gehad.
    upload_2023-11-9_17-30-15.png
     
  2. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    758
    Leuk Bevonden:
    1.142
    Trofeepunten:
    428
    Doordeweeks is Dresden altijd bruisend met zakenlui, toeristen en talloze seminars, wat vooral opvalt tijdens het ontbijt. Het is daar een drukte van jewelste, maar het ontbijt is altijd gevarieerd en heerlijk.
    Ik heb er niet altijd een upgrade gekregen, maar er zijn al een paar keer geweest dat ik mocht genieten van een corner suite boven het Rossini-restaurant. Vanuit daar heb je een prachtig uitzicht op de Frauenkirche :) De kamerinrichting oogt wat ouderwets, maar de faciliteiten zijn prima in orde. De oude stad zelf is toppie, met vrijwel alle belangrijke bezienswaardigheden en genoeg restaurants op loopafstand.
     
    KarinS, Bijzonderetickets en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt @MichaelNight en @Grouchy hier kan ik wat mee.
    Denk dat ik er als afsluiting van mn Diamond periode dan ook nog een nachtje Praag aan vastknoop, ben toch in de buurt dan :D
     
  4. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Ja dat plaatje heb ik toen ook gehad idd, maar kan 'm nergens meer vinden. Maar 31 maart dus, top!
     
  5. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Over ontbijt in Hilton Dresden gesproken. Op onbepaalde momenten en 's weekends wordt de buitenopstelling van het ontbijtbuffet van de lounge gebruikt. Dan doet het ontbijt niet onder voor beneden. Altijd even op de 1e uitstappen en is het niet veel soeps dan de trap af naar de gewone ontbijtzaal.

    So wie so zijn er altijd bubbels (Sekt) bij het ontbijt in de lounge. Als die er beneden niet is kan je alsnog even langswippen. (ik was er een week en heb beneden geen sekt gezien).

    Van 15 tot 17 uur is er patisserie service in de lounge. Koffie met gebak deden we dus daar:D.
     
    KarinS en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  6. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Kan iemand mij vertellen hoe lang het overboeken van Amex MR naar Hilton Points ongeveer duurt? Dank!
     
  7. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Naar Hilton binnen een paar dagen.
     
    Dan1 vindt dit leuk.
  8. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63

    De punten vanmiddag binnengekregen. Wat mij opvalt, is dat ik ze op zondag en maandag in batches heb overgemaakt. Maar dat ze er vandaag in de middag in één keer opstonden. Het gevoel bekruipt mij dat dit een human interface is geweest…

    Anyway, twee nachten met punten geboekt. Helaas was de prijs gestegen van 66.000 naar 69.000 punten. Het verschil van £12,57 maar bijgelapt, omdat ik niet wilde dat de prijs nog meer zou stijgen.
     
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Gisteren via het account van mijn vriendin 240.000 punten gekocht (voor +/- 1150 euro, met de 100% bonus). Punten stonden binnen 3 uur er op. Direct overgezet naar mijn eigen profiel, dat duurde ongeveer 20 uur eer ze daar op stonden.
    Dit voor oud / nieuw in Dubai; 5 nachten in Hilton the Walk, 280.000 punten (had er nog 40.000). Reguliere prijs was +/- 3.30
     
  10. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    845
    Trofeepunten:
    348
    Voor die Multiply your points promotie; het kan lonen om even te checken of je wel degelijk de 3x multiplier krijgt als je in een hotel van die lijst hebt verbleven. Bij mij is het bij mijn laatste verblijf misgegaan (en inmiddels rechtgezet via Twitter DM).
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Weer eens wat anders, Curio Wasserturm in Keulen geeft me 2 weken van te voren al een suite upgrade, had zelf de laagste categorie kamer geboekt. Ik denk dat ze die lagere categorie kamers weer willen verkopen ivm kerstmarkt.
     
    Ruut en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  12. Rakesh

    Rakesh Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    deze week mooi gebruik gemaakt van de dubbele punten actie. we hebben voor 2700 euro aan punten gekocht (op de account van mijn vrouw en mijn eigen account). Een flinke smak geld, echter hebben we hiermee 7500-2700=4.800 euro bespaard door 10 nachten (21-12 tot 31-12) te boeken in het Hilton Mauritius. Zeker in de kerstperiode zijn de prijzen voor fatsoenlijke accommodaties belachelijk prijzig. Maar 270 eur per nacht voor een net gerenoveerde resort in de kerstvakantie, daar teken ik voor :).
    Dus de aankoop van de punten, een aanrader! Let wel even op, want het kan even duren voordat de punten op je account staan. Op mijn account stond het er direct op, terwijl op het account van mijn vrouw we 2 dagen hebben gewacht.
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Als Hilton Impresario agent leek het me goed om jullie even op de hoogte te brengen van de actuele promoties t/m 31-03-2024. Website e.d. is allemaal nog in ontwikkeling, maar mocht je een prijsopgave willen dan kun je me een DM sturen.

    Met onderstaande acties is het hotel vaak goedkoper dan wanneer je het non-refundable tarief boekt. Plus alle Impresario voordelen ($ 100 hotel credit, upgrade, dagelijks ontbijt, dubbele Hilton Honors punten, etc.). Daarnaast krijg je - uiteraard - alle reguliere Hilton Honors voordelen.

    Stay 3, pay 2:

    Waldorf Astoria Atlanta Bulkhead

    Waldorf Astoria Berlin

    Conrad Beijing

    Waldorf Astoria Beijing

    Waldorf Astoria Bangkok

    Waldorf Astoria Chicago

    Waldorf Astoria Cancun

    Waldorf Astoria Washington DC

    Maysan Doha (LXR)

    Conrad Dublin

    Waldorf Astoria Edinburgh – The Caledonian

    Conrad Hangzhou

    Conrad Los Angeles

    Waldorf Astoria Beverly Hills

    Conrad Osaka

    Waldorf Astoria Panama

    Rome Cavalieri, A Waldorf Astoria Hotel

    Conrad Seoul

    Conrad Singapore Orchard

    Waldorf Astoria Monarch Beach

    Conrad Tokyo

    Conrad Washington DC

    Stay 4, pay 3:


    Conrad Punta de Mita

    Conrad Abu Dhabi Etihad Towers

    Zemi Beach House, LXR Hotels & Resorts

    Susona Bodrum, LXR

    Conrad Nashville

    Conrad Cairo

    Conrad Guangzhou

    Waldorf Astoria Versailles

    Conrad Tulum

    Conrad Dubai

    Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah

    Habtoor Palace Dubai, LXR

    Waldorf Astoria Dubai Financial Centre

    Conrad Hong Kong

    Conrad Istanbul Bosphorus

    Waldorf Astoria Kuwait

    Crockfords Las Vegas

    Conrad London St. James

    The Biltmore Mayfair, LXR

    Conrad Makkah

    Conrad Maldives

    The Roosevelt New Orleans, A Waldorf Astoria Hotel

    Conrad New York Downtown

    Conrad Chia Laguna Sardiania

    Waldorf Astoria Orlando

    Conrad Bora Bora Nui

    Conrad Rabat Arzana

    Hotel 1,000 Seattle

    Mango House Seychelles

    Waldorf Astoria Shanghai

    Conrad Centennial Singapore

    Waldorf Astoria Los Cabos Pedregal

    Oceana Santa Monica

    Conrad Xiamen

    Stay 5, pay 4:

    Conrad Bali

    Waldorf Astoria Lusail, Doha

    Conrad Algarve

    Waldorf Astoria Jeddah

    Conrad Pune

    Waldorf Astoria Ras Al Khaimah

    Conrad Koh Samui

    Stay 6, pay 5:

    Grand Wailea, A Waldorf Astoria Resort

    Conrad Bangkok

    Conrad Dalian

    Waldorf Astoria Jerusalem

    Conrad Tianjin
     
    Rem76, Maarten_22, Fripsmaster en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Afgelopen weekend voor het eerst sinds tijden weer in een Hilton geslapen. Geboekt met punten. Moet zeggen dat ik die Hilton app top vindt. Vooral het inchecken en de digitale sleutel. Kan IHG nog iets van leren. All - Accor ga ik het niet over hebben ;)
     
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
    TheRobin, Sokkenpop, Fripsmaster en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. B_in_T

    B_in_T Blue Tier

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    139
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb nog niet eerder met de Hilton app de check-in gedaan. Ik wilde dat net gaan doen voor mijn verblijf morgen, maar vreemd genoeg moet ik weer mijn creditcard gegevens invoeren en vervolgens ook in de ICS app de transactie goedkeuren voor het al eerder betaalde bedrag (Amex werd zelfs geweigerd, dat was al zo tijdens het maken van de reservering). Dit leek me niet in orde en ik heb de check-in afgebroken. Bij bijv. Accor vragen ze niet weer een nieuwe betaling.
    Doe ik iets verkeerd of is er een bug in de Hilton app?
     
  17. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Er is weer een promotie waarbij je 100% bonus krijgt bij de aankoop van Hilton Honors punten.
     
    MoonJ, MilesHunter en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. MilesHunter

    MilesHunter Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    317
    Trofeepunten:
    63
    voor 100% bonus moet je minimaal 6.000 punten aanschaffen, geen idee eigenlijk of dit nou echt een goede aanbieding is. IMG_0471.png
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  19. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Ja klopt. Meestal is er een bepaalde ondergrens, meende de vorige keer minimaal 5/K punten.

    De koopprijs met 100% bonus is ongeveer gelijk aan de waarde van de punten. Het kan daarmee vooral een handig instrument zijn. Vooral bij hotels met relatief hoge belastingen is het interessant, dure hotels of wanneer je gebruik maakt van de vijfde reward night gratis.

    Maar ook "gewone" middenmoters kan soms een besparing opleveren. Bijvoorbeeld Hampton Utrecht op 24-25 februari. Tarief voor SALE is € 170,34 (non refundable) en met punten ben je ongeveer € 143,00 kwijt (30/K punten) en is je boeking flexibel. Geen enorme besparing, wel meegenomen.
     
  20. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Ik vind het het zeker wel waard. De punten zijn voornamelijk handig wanneer er een event/convention is op een bepaalde plek waardoor de cash prijs extreem duur zijn, maar de miles prijzen redelijk normaal blijven.

    Zo kocht ik vorig jaar 200.000 punten voor 950 euro, waarvoor ik 5 nachten in het Embassy Suites Las Vegas heb geslapen (50.000 per nacht en 5de nacht gratis i.v.m Gold status). Cash ging dit hotel voor $500+ per nacht door het EDC festival. Flink wat op bespaard dus.

    Dit jaar weer door precies dezelfde promo, tijdens precies dezelfde week in Vegas voor EDC. :D
     

Deel Deze Pagina