Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Er komen weer 2 Hiltons erbij in Rotterdam zo zag ik op de site
    upload_2023-9-27_19-2-3.png
     
    Amsterdam, Fripsmaster en B_in_T vinden dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Mainport komt me wel bekend voor. Leuk, beetje meer variatie in hilton hotels in Nederland iig!

    Wel "apart" dat ze naast elkaar zitten die hotels. Een op nummer 77 en de ander op nummer 80.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2023
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Maashotel is momenteel Inntel Rotterdam en Mainport is een Marriott hotel. Mooie ontwikkeling inderdaad.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. Dennisfr1993

    Dennisfr1993 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Het mainport is/was ook een hotel van inntel en heeft niks te maken met Marriot
    Edit: mijn fout blijkbaar was het hotel via marriot te boeken.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2023
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  5. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.649
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Dat is niet helemaal waar, was ook via Marriott te boeken onder de vlag van “Design Hotels”.
     
    Bijzonderetickets en Dennisfr1993 vinden dit leuk.
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.434
    Leuk Bevonden:
    3.389
    Trofeepunten:
    483
    Complimenten aan @Dennisfr1993 , genoeg mensen hier die een foutje niet toe durven geven. En eigenlijk klopte mijn post ook niet helemaal, het was een zelfstandig managed hotel kennelijk dat onder de vlag van Design Hotel bij Marriott te boeken was zoals @Godenzoon14 aangeeft.
     
    Dennisfr1993 vindt dit leuk.
  7. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Ik wil graag punten kopen, maar zie via mijn profiel dat ik maar 80% bonus krijg en maximaal 80.000 punten kan kopen. Via het account van mijn vriendin krijg ik 100% bonus en kan ik er 160.000 kopen (met 160.000 bonus). Ik heb dit jaar nog geen punten gekocht, vreemd toch?

    Vraag: kan mijn vriendin de punten kopen en ze gratis naar mij overzetten? Heb een rewardstay in gedachten van 240.000 punten en heb zelf nog 40.000 punten in mn account. Dus 100.000 + 100.000 kopen. Als zij die koopt en transfert...
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.649
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Heb je al eens gegoogled op je vraag?
     
  9. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Toevallig wel, ja. En veel tegenstrijdige antwoorden, ook op fora daarom de vraag hier. Maar van jou verwacht ik geen constructief antwoord -zoals vaker helaas- maar wellicht kan iemand anders me wel helpen :)
     
  10. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.649
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Trofeepunten:
    508
    Klopt, ik help alleen graag mensen die ook zelf weleens iets uitzoeken in plaats van alleen hier maar naar de bekende weg te vragen.

    Zeker deze vraag die je stelt, is zo eenvoudig en zo vaak beschreven al online, en als je tegenstrijdige info vindt, misschien moet je dan naar de Hilton site gaan, ik denk dat daar wel beschreven staat hoe hun programma werkt...
     
    arjen05 en Didier13 vinden dit leuk.
  11. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    ''alleen maar hier naar de bekende weg vragen''. I rest my case.

    Het gaat mij om het verschil, dat ik nergens kan terugvinden, waarom een diamond member slechts 80.000 punten kan kopen in precies dezelfde omstandigheden dan een blue member. Daar kan ik in elk geval niks over terugvinden op hun site waarom dat zo is, buiten dat de ene de ''aanbieding'' wel krijgt en de ander niet. Dat zou namelijk het hele 'probleem' uit de wereld helpen en kan ik dus zelf die 200.000 punten kopen en zodoende de 5e nacht gratis krijgen (want dáár gaat het tenslotte om). Maargoed, als iemand anders me kan helpen, heel graag.
     
  12. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Ik kan je niet helpen, wel kan ik je vertellen dat ik het wel kan kopen voor 100% extra als HH Diamond zijnde.
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  13. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Dankjewel voor je antwoord. Ik vind het vreemd; dit zie ik bij mijn profiel (HH Diamond) en dat van mijn vriendin (HH Blue) Schermafbeelding 2023-10-18 om 14.08.32.png Schermafbeelding 2023-10-18 om 14.09.01.png
     
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Heb je dit jaar al eens eerder punten gekocht? Het zou daar misschien aan kunnen liggen.
    Jij kan ook maar 80.000 kopen zo te zien je vriendin 160.000
     
  15. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Nope, allebei geen punten gekocht dit jaar...dát maakt het zo vreemd. Maar blijkbaar staat het antwoord 'ergens' op het internet volgens sommigen ;)

    Des te ''vreemder'' dat jij als diamond wel gewoon 100% krijgt (niet dat ik je dat niet gun, in tegendeel ;))
     
  16. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb even gegoogled (je bent idd wel een slechte googlelaar hoor :p ;) ), en lees op wat blogs dat die 100% een "targeted promotion" is en als je dus geen target van Hilton bent je 80% krijgt.

    https://onemileatatime.com/deals/buy-hilton-honors-points/
     
  17. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    1.520
    Trofeepunten:
    478
    Dat kwam ik ook al tegen ja. Gaat me er ook niet zo zeer om óf ik het krijg of niet...maar ik ven benieuwder of iemand weet op basis waarvan dat gedaan wordt. Maw...waarom de ene diamond wel en de andere niet, waarom op hetzelfde adres één wel en één niet...dat vroeg ik me meer af, maar misschien niet duidelijk genoeg gemaakt in de vraag, waarvoor sorry
     
  18. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    op Flyertalk staat een nietszeggend antwoord uit 2005. Maar wat is die onderstaande melding in je reservering nu echt? Geheime info over je gedrag?
    Ik heb geen commentaarveldje ingevuld, maar het staat er vaker wel dan niet...

    upload_2023-10-19_23-23-16.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Bij mij staat dat er ook af en toe. Iets met marketing info en info over de gast als ik de fora mag geloven.Wat er in staat weet ik ook niet.
    In jouw geval misschien de voorraad whiskeyflessen die ze moeten inslaan?:p
     
  20. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.618
    Trofeepunten:
    428
    Ik kan het even zo snel nergens vinden maar als ik dit jaar mijn Diamond status verlies, dan loopt mijn status toch nog t/m 31 maart 2024 door? Dit i.v.m. met een aantal boekingen in Q1 van 2024.

    En @MichaelNight , hoe beviel de Hilton in Dresden? Wil daar wellicht ook heen.
     

Deel Deze Pagina