Heb een tijdje geleden Vince van QX Travel zijn diensten gebruikt voor een verblijf van twee nachten. Via Asmallworld kun je het Impresario tarief zelf ook boeken, maar daar is het tegenwoordig non-refundable.
ASmallWorld had ik geprobeerd, maar daar krijg ik met 2 nachten alleen suites te zien bij het Impresario tarief. Ik zal eens contact opnemen met QX.
Dat ligt waarschijnlijk niet aan Asmallworld maar aan het feit dat Conrad alleen suites beschikbaar maakt voor Impresario boekingen.
Ik weet niet of het je aanstaat, maar bij Waldorf Astoria Bangkok krijg je nu de derde nacht gratis bij Impresario. En, niet Hilton Honors gerelateerd, bij Four Seasons Bangkok krijg je ook de derde nacht gratis.
Ja 1x keer ergens. Idee is leuk natuurlijk. Beter dan weer een stuk plastic. Jammer dat app niet altijd overal goed werkt.
In het DoubleTree hotel in Sittard heb ik me laten vertellen dat deze van bamboe zijn. Daar hebben ze ze met het DoubleTree logo
De nieuwe promo voor Q4 vanaf 6 september tot 31-12 is er. 2X pts of 3X pts. Veel landen doen mee voor 3X ook aantal NL hiltons
Mooie actie x2 nights zoals vorig jaar was leuker geweest dan had ik nog maar 10 nachten nodig gehad voor diamond.
Begin van de week heb ik 2 nachten overnacht in het Canopy by Hilton in Dubai. Een paar weken geleden gereserveerd via de AMEX Hotel Collection. Gekozen voor betalen bij aankomst, Honors lid nummer ingevoerd en vrijwel meteen stond de reservering in de Hilton app incl. vermelding dat ik als gold lid gratis het ontbijt kreeg. Vooraf online ingecheckt, dat ging makkelijk. Bij aankomst gelijk netjes verwelkomd als Gold lid, met welkomst drankje, en ook werd duidelijk verteld dat we via AMEX de voordelen kregen zoals 100 USD tegoed (437 AED). Kamer upgrade gekregen (van goedkoopste twin naar een twin met uitzicht). Echt een super nette ontvangst gekregen en het hotel zelf is ook erg fijn. Tijdens het uitchecken werd er netjes de 100USD (gebruikte wisselkoers was 347 AED) van de uitgaven gehaald. En een dag later gewoon de honors punten gekregen incl. de 80% bonus punten én de extra punten van de huidige actie (2 of 3x punten afhankelijk van de locatie). Ik ben positief verrast dat je de AMEX Hotel Collection voordelen met die van je Hilton status kan combineren. Boven verwachting en gezien de service, staat van het hotel en de locatie is dit voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Foto’s zijn van de rooftop pool en het uitzicht in de avond. Ben helaas vergeten een foto van de kamer zelf te maken.
Strikt formeel kan het niet, maar de meeste hotels doen dit wel gewoon. Bij een Amex FHR boeking heb je er volgens de regels ook daadwerkelijk recht op, maar bij The Hotel Collection niet.
Goed om te weten dat het eigenlijk alleen bij de FHR. Dan extra netjes van Hilton dat ze het wel honoreerden. Maakt het eigenlijk iets uit of je vooraf betaald op de AMEX Travel site of ter plekke afrekent?
Eigenlijk alles via een Travel Agent (inclusief FHR, Virtuoso, Hilton Impresario, etc.) zolang het maar niet via een OTA is. Inderdaad. Best veel doen dit, vooral als het via The Hotel Collection is. Dit durf ik je niet te vertellen.