Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Dan zal het voor alsnog alleen Noord/Zuid-Amerika zijn waar Semi-Flex 5 dagen is geworden. :)

2. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Vandaag aangekomen in Dubai en inderdaad DT M Square geboekt zoals ik al overwoog. In de app (en vooraf via persoonlijke mail) op de hoogte gebracht van upgrade naar executive room w/view. Echter ook gezien dat er nog suites beschikbaar waren. Ik vroeg of dit hotel ook suite upgrades aanbood aan Diamond leden en kreeg direct als wedervraag: is the 15th floor ok for you? Zonder blikken of blozen werd het toegekend.

En wat een fantastische kamer. Mag dan niet in de omgeving met de mooiste views zijn, maar een dubbele corner room met veel ramen en uitzicht. Van de living room hoek kun je naar de bedroom in de andere hoek kijken, door het glas en via buiten zeg maar. Dat vind ik wel heel vet.. Heb twee fotootjes (met veel weerspiegelingen doordat het avond is, sorry) toegevoegd. Zeker geen straf om hier 5 nachtjes te mogen verblijven. :)

Service is tot nu toe ook echt uitstekend, met name bell boys en receptie. De beroemde cookies waren net op omdat ze veel check ins hadden vlak voor ik kwam, maar 's na het avondeten lagen er twee op de kamer klaar. Tot nu to een enorm verschil met DT Al Barsha, achter Mall of the Emirates en ik begrijp waarom dit een 5* property is.

IMG_4398.jpg IMG_4399.jpg

3. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Urbanjazz en Peter02 vinden dit leuk.
  4. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Yes, zal ik doen. Fantastische database, die had ik nog niet gezien! :)

jphorn en MoonJ vinden dit leuk.
  5. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.543
    Trofeepunten:
    598
    Had een reservering bij een HGI in Jakarta. Geboekte kamer: King High Floor.

Kreeg nu een mail dat ze mijn "wensen" voor een kamer op een hoge verdieping hadden gezien en dat het op basis van beschikbaarheid is. Wel konden ze reeds bevestigen dat een King bed gegarandeerd is. Merkwaardig.

Gevraagd of een upgrade naar de volgende categorie er eventueel ook in zit, ondanks dat HGI officieel niet aan upgrades doet. "Nee, upgrades mogen we volgens de Hilton Honors voorwaarden niet toekennen".

Gelukkig een Honors discount tarief, heb mijn verblijf (voor morgen) geannuleerd want ik heb wel in de gaten dat dit alleen maar een grotere ergernis kan worden.

Dan maar weer naar Doubletree. Die wilden eerst een volledige extra nacht berekenen bij check out om 19.30, maar uiteindelijk is dit 50% geworden. Dat vind ik voor een hotel met een Executive Lounge en een flink zwembad wel prima.

6. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    In 2022 twee stays bij Hilton en krijg nu voor de tweede keer mijn punten niet automatisch toegekend. Dacht dat ik ongeduldig was, maar in hun eigen FAQ zeggen ze dat het 24 uur na check out zichtbaar moet zijn. Hebben meer mensen hier last van? Formuliertje invullen is natuurlijk zo gepiept, maar het zou toch makkelijker moeten kunnen..

7. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.378
    Trofeepunten:
    508
    Wel direct bij Hilton geboekt en niet via een OTA?

8. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Jep, boek altijd rechtstreeks en ben altijd ingelogd voor ik boek. Krijg ook gewoon mijn Diamonds herkenning gedurende het verblijf, dus dat zou allemaal goed moeten staan en gekoppeld moeten zijn zou je zeggen..

Godenzoon14 vindt dit leuk.
  9. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ik verblijf morgen in het DoubleTree Krakow - ik las hier ergens dat je tegenwoordig 3 dagen van te voren je room upgrade in de app ziet. Nu zie ik nog m'n oorspronkelijk geboekte kamer als ik naar 'my stay' ga. Betekent dit dat ik geen upgrade krijg?

HarmDommisse vindt dit leuk.
  10. Godenzoon14

Godenzoon14 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.378
    Trofeepunten:
    508
    Die kans is groot ja, ook zie ik geen beschikbaarheid dit weekend meer dus denk dat een upgrade er niet in zit.

MoonJ vindt dit leuk.
  11. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ah ja zou goed kunnen gezien het evenement in de arena ernaast. Jammer, zat stiekem te hopen op een upgrade naar een executive room kamer! Nog nooit in een Hilton lounge geweest...

12. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.543
    Trofeepunten:
    598
    Kan best zijn dat je alsnog een betere kamer krijgt hoor. Ligt er een beetje aan hoe die kamers zijn verkocht. Als iemand bijvoorbeeld een bundel kamers heeft gekocht voor een scherpe prijs dan gaan ze van de inventory af, maar de betere kamers kunnen ze dan alsnog toewijzen aan elite leden. Wil geen valse verwachtingen creëren natuurlijk, maar het is dus nog een mogelijkheid.

13. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Dit zou best het geval kunnen zijn, gezien de organisatie van het evenement ernaast niet alleen de artiesten maar ook de gehele productie crew in dit hotel heeft gezet en dat zal vast wel via een bundel aangeschaft zijn. Heeft het zin om te bellen naar het hotel of is het puur afwachten tot check-in?

Thanks iig!

Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.673
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb voor mijn hotel van morgen geen "you have been upgraded" mail gehad, maar zag in de app bij my stay wel dat ik ben geupgrade (naar een suite :cool:) . Dus ze sturen schijnbaar niet altijd die automatische mails.

Amsterdam, Peter02, HarmDommisse en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ah, ik heb zowel geen mail gehad als in 'my stay' staat nog steeds een normale 'king guestroom'. We'll see..

Amsterdam en HarmDommisse vinden dit leuk.
  16. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Ik ga even een hele domme vraag stellen, maar kon het niet zo vinden in de voorwaarden. Weet iemand of je de unlimited points promo ook krijgt bij een verblijf op punten? Het zal wel te mooi zijn om waar te zijn, maar vraag het toch even. :) Na een jaar gierig op m'n punten gezeten te hebben, binnenkort maar eens een nachtje Conrad in Bangkok.

17. DirkOnTour

DirkOnTour Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    633
    Trofeepunten:
    348
    Het volgende staat bij de FAQ:
    FAQ-Hiltong.jpg

Peter02 en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  18. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Thanks!! Ik zat in de uitgebreide voorwaarden en had het idee dat ik een telefoonboek zat te lezen, deze FAQ nu ook gevonden en een stuk overzichtelijker. Dat worden dan misschien wel twee losse nachten. :rolleyes:

Amsterdam en DirkOnTour vinden dit leuk.
  19. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.543
    Trofeepunten:
    598
    Je krijgt naast de 2.500 punten voor de "Points Unlimited" actie ook 1.000 Myway bonuspunten als Diamond lid.

Peter02 vindt dit leuk.
  20. HarmDommisse

HarmDommisse Blue Tier

Leuk Bevonden:
    339
    Trofeepunten:
    63
    Zat net in mijn account te kijken en ik zag het volgende staan onder active offers:

Ping An Fast Track Offer

Iemand hier mee bekend?

Vliegende_Keep vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina