Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

1. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Klopt. Dat schreef ik ook, dat daar geen upgrade staat.

2. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    478
    Kun je het beste dan juisr wel of juist niet inchecken als je nog geen upgrade hebt gehad?

3. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.356
    Trofeepunten:
    558
    Sorry, daar heb ik over heen gelezen. Fingers crossed dat je een upgrade krijgt.

Ik check altijd in het hotel en mocht het zo zijn dat ik een hogere upgrade wil, dan vraag ik daar om. Heb dat een keer gedaan in Den Haag en werd uiteindelijk toegewezen.

jphorn vindt dit leuk.
  4. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Korte update. Bij de receptie een mooie upgrade gehad naar een hogere etage met Sea View. Dus happy. Had uiteraard liefst een suite gehad, maar hotel lijkt zoals @RickJansen ook al zei vrij vol te zitten, ook vanwege de Dubai Expo. Dus voor nu gewoon tevreden. So far prima hotel ook.

MoonJ, lloydje33, Urbanjazz en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.673
    Trofeepunten:
    428
    Heb deze zojuist ook geboekt, dit bericht staat op de Hilton website:
    Hotel Leaving the Hilton Brand

Effective January 18, 2022, this hotel will no longer be affiliated with Hilton or the Honors program. Stays booked past this date will not accrue Honors points. Please contact the hotel directly with any questions.

Even afwachten wat voor mail ik van ze krijg. Het was in ieder geval een vrij scherpe prijs die ik niet kon laten liggen.

6. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.590
    Trofeepunten:
    383
    Ik had in November al geboekt. Toen stond die melding er nog niet. Ze zijn idd met de prijs een beetje gezakt. Weet nog niet wat ik doe, heb iets anders geboekt. 1 van de 2 wordt geannuleerd de week ervoor :rolleyes:

7. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.673
    Trofeepunten:
    428
    Ja ik heb er ook nog eentje achter de hand iig, moet toch nog een half jaar geduld hebben, dus ik zie het dan wel. ;)

Urbanjazz vindt dit leuk.
  8. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Iemand hier ooit geslapen in het DoubleTree Hilton Krakow (Convention Center)? En hoe was het?

Yoran Wijkstra vindt dit leuk.
  9. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    53
    Vorige maand geweest. Vond het een zeer prima prijs/kwaliteit verhouding. Helaas wel een kleine lounge die plaats biedt aan ongeveer 10 personen. Het hotel ligt ongeveer 10 minuten van het centrum af maar dit vond ik persoonlijk geen belemmering. Verder echt een zeer prima ontbijt met een ruime keuze aan eten en drinken.

MoonJ vindt dit leuk.
  10. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Goed om te horen! Ik hoef zelf ook niet in het centrum te zijn maar juist in de Tauron arena ernaast, vandaar dat dit me een goede optie leek. Kom je als Gold member ook de lounge in? Ik zag toen ik boekte vanmiddag iets staan bij 'my benefits' dat een Gold member +1 de lounge in mocht, maar nu lukt het me niet eens meer om in te loggen in de app of online bij HH. Iemand anders hetzelfde probleem?

11. Karsten1993

Karsten1993 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    53
    Durf ik niet te zeggen. Ben zelf diamond en werd geüpgraded naar de executive floor dus sowieso met lounge toegang. App werkt bij mij ook nog gewoon prima.

MoonJ vindt dit leuk.
  12. Yoran Wijkstra

Yoran Wijkstra Blue Tier Medewerker

Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    In 2020 geweest en als toenmalig Gold member geüpgraded naar executive floor. Volgens mij toen maar 20-30 gasten in het hotel. Sluit me aan bij @Karsten1993, erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Vond het personeel enorm vriendelijk en het zwembad met bijbehorende faciliteiten was perfect.

Karsten1993 en MoonJ vinden dit leuk.
  13. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Heeft iemand toevallig ervaring met DoubleTree by Hilton M Square in Dubai? Ziet er best strak uit en is volgens mij net een jaar open. Tarief is relatief gunstig voor Dubai-begrippen, helemaal aangezien ze een executive lounge bieden. Wie weet ben ik daar volgende week te vinden.. :)

14. jphorn

jphorn Blue Tier

Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Het ligt er een beetje aan wat je plannen zijn in Dubai. Het dichtstbijzijnde metrostation lijkt nog best een eindje weg en ook erg weinig bezienswaardigheden en/of strand in de buurt. Wij waren een maand geleden in Dubai (Hilton The Walk, Dubai Marina) en hebben best veel met de metro gedaan, en daar zit je stiekem best veel en lang in, plus dat ze vaak erg vol zijn.

Edit: Ik zie trouwens nu dat @RickJansen begin januari nog een review heeft geschreven over dit hotel.

Laatst bewerkt: 29 jan 2022
    lloydje33 vindt dit leuk.
  15. Peter02

Peter02 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Dank voor je reactie! Qua locatie is het geen probleem, moet zowel in Sharjah zijn als bij The Beach/The Walk etc., dus dat komt wel goed. Had de review over het hoofd gezien, had wel in dat topic gekeken. Ga het maar gewoon eens proberen. :)

jphorn vindt dit leuk.
  16. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    478
    Is een prima hotel! Burjuman metro station (connection station tussen de twee lijnen) is 10 minuten lopen, ook prima te doen. Executive lounge is klein, wel mooi. Verwacht geen Hilton service daar (daarom ook een DT) maar opzicht wel leuk voor door de dag wat te werken en 's avonds een drankje en klein hapje te doen. Prijs is prima inderdaad. Hotel en kamers erg nieuw, beste douche die ik gehad heb in tijden. Zwembad boven kost 50 dirham per dag, full redeemable op food en beverage. Is het ook erg rustig. Beneden zwembad is een stuk drukker, maar wel gratis.

Peter02 vindt dit leuk.
  17. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.590
    Trofeepunten:
    383
    Hilton heeft volgens mij iets aangepast in z’n boeking opties.
    Voorheen kon je flex, semi-flex en prepaid boeken. Dit kan nog altijd. Echter in Amerika is semi-flex nu 5 dagen vooraf annuleren dit was 3 dagen. In Europa zie ik dit niet terugkomen bij semi-flex.

5 dagen is nog altijd prima maar voelt minder flexibel. Vooral nu met COVID kon je op dag 3,5 thuis een zelftest doen. Wat dan bevestigde of je wel/niet moest annuleren.

MoonJ vindt dit leuk.
  18. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb van de week nog het DT Krakau geboekt semi-flex en die was drie dagen inderdaad, maar toen ik gister het Hampton by Hilton Medellin wilde boeken zag ik opeens 5 staan! Nu was op een hele gekke manier de Honors Discount op Flex dusdanig hoog dat het 50 cent goedkoper was dan Semi-Flex, maar toch vond ik het jammer om te zien. Semi Flex was inderdaad in Covid times de perfecte oplossing, omdat drie dagen van te voren ik vaak duidelijkheid had of een reis doorging of niet. Bij 5 dagen spant het soms nog en dan is Flex dus de enige optie!

19. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    447
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb verleden week nog een Hilton Semi-Flex in Brussel geboekt en daar is het nog 3 dagen

20. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.543
    Trofeepunten:
    598
    Afgelopen dagen bezig geweest met wat boekingen. Zie zowel in Indonesië als Dubai nog altijd 1 dag voor aankomst te annuleren met Honors Discount en Honors Discount semi flex 3 dagen.

Deel Deze Pagina