In het volgende Topic heb ik net 5 hotels in de UAE ge-reviewed. https://insideflyer.nl/forums/threa...ervaring-alle-ketens.2327/page-25#post-100317
Aangezien ik verwacht dat deze maand de horeca niet meer open gaat in Nederland (DT Sittard) ben ik maar even over de grand aan het kijken. Hampton of Hilton in Antwerpen? Ik heb het idee dat Hilton een beetje vergane glorie is als ik die foto's zo bekijk namelijk.
Hilton Antwerpen is ook een beetje vergane glorie qua kamers. Locatie is wel top en de vorige keer als Diamond uitstekende elite voordelen ontvangen. Als de prijs goed is zou ik het hotel toch overwegen.
Gisteravond e-mail ontvangen dat het Millennium Hilton Downtown New York uit het Hilton programma stapt vanaf 19 januari Fijn dat ze dit zo tijdig melden. Snel wat anders geboekt voor maart. Uiteraard tegen hogere prijzen.
Had een probleempje met de milestone bonus, correct opgelost. Had op 29 december nog 1 nachtje nodig voor de 10.000 extra punten. Checkte op 29 december in voor 5 nachten in een DT, maar de milestone bonus werd dus vooruit geschoven naar dit jaar omdat het gaat om de check out datum. Nachten staan er keurig bij voor dit jaar, prima dus. Snel en nette reply. 48 rollover nights; wil dat zeggen dat ik met 12 overnachtingen dit jaar mijn diamond ga behouden tot 2024?
Hoe zijn de ervaringen met DT Soestduinen ten tijde van lockdown maatregelen? Hoe is het ontbijt op de kamer en het diner (roomservice)?
Als je een dag kamer reserveert wordt dit dan ook als verblijf of macht gezien bij hilton honors of niet ? Kan het zo snel even nergens terug lezen..
Vorig jaar een aantal keer gedaan, weet niet of het in 2022 zo zal zijn. Mijn laatste daystay dateert van oktober 2021.
Hoe word je geïnformeerd of je een kanerupgrade krijgt? Ik ben pas recent Diamond geworden en wij slapen de komende nachten in Hilton The Walk Dubai. Ik heb nog geen enkele mail gehad en in de app heb ik een kamer op een supersuffe lage etage met matig uitzicht als opties. Moet ik ze zelf nog mailen? Of dan maar aan de receptie regelen?
Drie dagen van te voren krijg je een automatische upgrade. Het zou natuurlijk kunnen dat het hotel vol is?
Je kunt drie dagen van te voren een email krijgen voor een automatisch toegewezen upgrade. Als je deze niet hebt gehad dan doet het hotel het handmatig. Dat is normaal gesproken de nacht voorafgaand aan het verblijf omdat dan de kamers toegewezen worden. Soms is er ook een functie waarbij je via de app een bericht kan sturen naar het hotel. Dat zou je ook kunnen proberen. Anders bij check in proberen te regelen.
Ik weet toevallig dat het hilton nu 100% bezetting heeft, door de drukke periode én door qarantainekamers...kleine kans op een upgrade dus.
Dat zou wel balen zijn. Ik hoor het morgenochtend bij de receptie wel (en schrijf later uiteraard nog een review, aangezien deze nog mist in de database).
Ik kijk altijd in de app en dan kan ik zien of mijn kamer is geüpgraded. Afgelopen weekend in Sittard was het pas op de dag zelf dat ik werd geüpgraded.