Dan wachten we even. Ik denk niet dat er een schaarste aan hotelkamers is in Zuid-Afrika op het moment
En Gold status geregistreerd! Als ik het goed lees in de perks zou ik gratis ontbijt moeten krijgen echter als ik de kamers selecteer krijg ik het plaatje zoals in de bijlage. Of is dat omdat ik voor twee personen boek en er maar 1 Gold is? Wellicht een basic vraag maar dit is voor het eerst dat ik bij Hilton boek.
Ah maar wat is dan de juiste keuze, met ontbijt selecteren en dan krijg je centjes terug of zonder breakfast en bij het inchecken je gold status kenbaar maken? Over het inchecken gesproken, moet je actief om de upgrade vragen of gebeurt dat automatisch als je incheckt en er ruimte is?
Nee je krijgt geen geld terug. Er is een zogenaamde Myway keuze voor gold leden: ontbijt of bonuspunten. De upgrades worden tegenwoordig 3 dagen voor aanvang toegekend heb ik gelezen, maar dat heb ik zelf tot op heden niet mogen ervaren.
Ik kreeg steeds 3 dagen voor aanvang de aanbieding om een upgrade met korting te kopen. Nooit gedaan en bij inchecken was de upgrade steeds gratis. Meestal executive room. (ben wel diamond) Ontbijt vaak $12 of $15 F&B credit plus $10 voucher per dag, wat neerkomt op gratis ontbijt.
Even voor de nieuwkomers: dit is gelukkig alleen het geval in de VS. In Europa krijg je gewoon een volwaardig ontbijt. En in Azië is het helemaal geweldig qua ontbijt.
Top, net geboekt. Zag al een betaalde upgrade button staan, zal laten weten of die drie dagen van te voren vervalt of dat het bij de balie gebeurt.
En hier ook voor de eerste keer een automatische upgrade gekregen op dag 3 voor check in. Echt exact op het check in tijdstip minus drie dagen. Hoewel de upgrade verder weinig voorstelt (een view upgrade) is het officieel een kamer die twee categorieën hoger is.
Voor de nieuwe promo krijg ik telkens een foutmelding dat ik te laat ben om in te schrijven. Meer mensen last van?
Ja heb ik ook. Dacht dat het aan de browser lag maar ook op andere browser zelfde probleem. Ik kan de aanbieding in mijn account ook niet vinden.
Hier is het wel gelukt, maar het viel mij wel op dat ik dit keer eerst een verificatiecode per mail kreeg.
Vanmiddag weer eens richting Hilton voor een staycation in het Millennium Hilton hotel in Bangkok. Upgrade naar Executive gekregen vanaf het tweede tarief, met andere woorden vooral betere view. Deze overigens niet automatisch toegewezen gekregen, maar 'gewoon' op de ochtend van check in. Lounge access had ik al, maar ik zie toch erg uit naar de cocktails op de 31e verdieping deze kerstdagen.
Veel plezier! Ik ga de komende dagen 3 hiltons bezoeken in de UAE! (Mede dankzij de transfer van jouw punten )
Soms is deze hobby toch ook echt leuk. Gister moest ik € 30,00 afrekenen na vijf nachten Conrad Bali (verblijf betaald met 84k punten). Keek zojuist even in de app en het heeft weer bijna 20k punten opgeleverd. Daarvan 10k milestone bonus, 1k Diamond bonus en het restant omdat er waarschijnlijk iets niet helemaal goed is gegaan.
25% korting voor Gold en Diamond, en 500 punten voor non-guests, bij restaurants in VAE, NL en DE is verlengd tot 31 december 2022: https://www.hilton.com/en/p/eat-drink-save/
Even feedback, inderdaad 3 dagen voor aankomst mailtje gekregen voor upgrade. En ik had geluk, gelijk een upgrade naar de executive floor met lounge toegang.
In LA spontaan vertrokken uit een IHG hotel (Kimpton) na 1 nacht en het Hilton in Beverly Hills geboekt. Prima hotel. Als gold member 2x20$ per dag F&B credit gekozen.