Nee, dan hebben. de mensen die Star Alliance Gold status voor de rond $1700,- aanbieden een beter business model... (Zie dat deze man zelfs 9x gold status bij HH aanbiedt)
Ik vraag mij toch af hoe de beste man zoiets doet. Volgens mij is het toch niet mogelijk om voor iemand anders op jou account een kamer te reserveren?
Ja, dat vroeg ik me ook af. Je kan wel op je account voor iemand anders reserveren, maar dan moet je er zelf bij zijn, anders krijg je niet de Diamond voordelen.
Ik heb nog even naar de advertentie gekeken. Hij beschrijft zichzelf als volgt: “Hilton Honors Diamond Member Booking Service Free Suite Upgrade Free Breakfast.” Dit is de procedure die je moet volgen nadat je de “status” hebt gekocht: 1) Before bidding/purchasing, please send me the name of the hotel and the dates you are looking for so I can confirm availability and suite availability 2) a week before your check in date I will contact the hotel and discuss if a suite can be given. If not, at time of check in, if a suite is available the front desk will automatically upgrade you to a suite 3) Once hotel reservation is confirmed, you will have 24 hours to call the hotel to swap out credit card holding the room to your credit card. If you do not call the hotel and switch cards, the room will be cancelled 4) If you cancel your room reservation for any reason after the booking, there will be no refund for the ebay listing. Als ik het goed begrijp koop je de “status” voor één verblijf. Hij maakt de reservering en zelf moet je dan je creditcard gegevens veranderen. Ben benieuwd of hij ook zo je punten inpikt….dodgy business!
Dit kan wel, als je aangeeft dat je vrouw of een collega eerder incheckt terwijl jij zelf nooit incheckt. Het hotel checkt nooit of de relatie klopt of dat jij incheckt. Zelf met regelmaat gedaan. Alhoewel niet in de vorm die op eBay wordt aangeboden
Over 48 uur kom ik in mijn hotel aan, maar nog niks gehoord over een upgrade, dit terwijl de website nog voldoende kamers heeft. Ben benieuwd of ik nog iets hoor voor die tijd of dat ik mag bedelen bij de balie.
In zulke gevallen ga ik altijd even naar de balie en vraag vriendelijk of er een upgrade mogelijk is. Tot op heden nog maar één keer geen upgrade ontvangen op deze manier.
Ik zie zojuist ook een e-mail en melding in de app dat ik voor m’n verblijf vanaf maandag een upgrade heb in Hilton Stockholm. In elk geval een houten vloer ipv vloerbedekking
Hopen dat je mooi uitzicht heb op Gamla Stan. Anders maar bier en pizza bij Omnipollos hatt aan de Hökens gata 1A.
Inderdaad uitzicht om Gamla Stan. Ze hadden me eerst automatisch geüpgraded via de nieuwe wijze. Bij checkin nog een extra upgrade nr 1 of andere King room. Echter had ik een twin nodig. (Reis met m’n pa). Dus weer terug nr de oorspronkelijke upgrade.