Ik heb deze ook ertussen staan. Eigenlijk wel benieuwd en binnekort best wat nachten staan. Zou wel apart zijn dat je dan met 8 nachten de sprong maakt naar Diamond en deze krijgt voor 2022 en 2023.
Staat er bij mij ook tussen, ben benieuwd hoelang al want ben net een paar dagen terug van 3 nachten Hilton. Maargoed heb er volgende maand 7 in Thailand geboekt staat dus dat komt ook wel goed.
Iemand al geprobeerd te registreren? Als het een glitch promo is hoop ik niet dat registratie een downgrade naar Silver triggered! Het woord ‘employee’ doet me denken aan een corporate fast track.
In het verleden heb ik wel vaker fast track offers bij mijn aanbiedingen zien staan terwijl ik al status had. Lijkt dus geen glitch. Hij staat bij mij als eligible offer. Op die manier kun je makkelijk je status behouden.
Price Match Guarantee van Hilton is ook wel echt een soort ontmoedigingsbeleid. Je neemt de laagste prijs in de Hilton app en een 2e partij is goedkoper. Dan komen ze rustig met dat het niet gelijk is. Want de 3e partij kan geen stay longer and save aanbieden...... Iemand hier toevallig ervaring met de Price Match Guarantee van Hilton?
Alle voorwaarden en condities moeten gelijk zijn inderdaad. Een longer stay is denk ik iets niet gegarandeerd is en ter plekke wordt bepaald toch? Geen idee wat ze met "save" bedoelen. In het verleden is het mij regelmatig gelukt, het zij met veel moeite. Soms moet je de desbetreffende medewerker op bepaalde punten wijzen, zoals bijvoorbeeld de stay longer.
Stay longer en save is eigenlijk korting op een verblijf langer dan 3 dagen. Iets wat Hilton zelf aanbied en een 3e party nooit zo kan doen. Maar goed, heb een mail terug gestuurd met screenshots. Kijken wat ze nu te vertellen hebben.
Ah ja dat is waar ook, ik dacht je met stay longer bedoelde een late checkout Anyway, dat Hilton je extra korting geeft als je langer dan 3 dagen blijft lijkt mij los te staan van de laagste prijs garantie. Het is puur een naam voor een verblijf langer dan 3 dagen en heeft niets met de voorwaarden te maken zou ik zeggen. Als ook de naam exact identiek moet zijn kan je nooit een match maken. Vorige week heb ik ook een claim ingediend waar Hilton pas na ruim na de 48 beloofde uren op gereageerd heeft met de reactie dat de door mij op gegeven prijs van een concurrent nu nog maar < 1% goedkoper is en ze daarom mijn claim afwijzen. Echter was op het moment dat ik de claim indiende het verschil bijna 10%, maar Hilton geeft nu aan dat ze dat niet meer kunnen verifiëren. Gelukkig heb ik screenshots gemaakt en deze net naar hen opgestuurd. Daarnaast is ook de prijs op de website van Hilton op dit moment ophoog gegaan waardoor het verschil wel weer > 1% is. Mijn ervaring is dat ze er altijd alles aan zullen doen om er onderuit te komen en je behoorlijk moet volhouden om je claim uitgekeerd te krijgen.
Gisteren vrij negatieve ervaring bij de receptie van Millennium Riverside Hilton in Bangkok. Bij check in verzocht om suite upgrade welke ruim beschikbaar leken te zijn gezien het tarief. De suites waren ongeveer 1,7x de prijs van de goedkoopste kamer. Nota bene de lobby manager hielp me bij de check in en vertelde me dat ik minstens een executive room moest boeken om in aanmerking te komen voor een suite upgrade. Herhaaldelijk aangegeven dat dit niet in de policy omschreven staat, maar dit ontweek ze. Ik begrijp dat Hilton geen upgrades garandeert, maar had toch wat meer verwacht van een enorm hotel dat nog niet voor 50% bezet leek. Als Diamond had ik al executive lounge toegang en verder kreeg ik alleen een betere view. Niet echt waardering voor je loyale gasten als je het mij vraagt..
Executive kamer voor een Diamond is inderdaad geen echte upgrade. Nog erger zijn hotels die een hogere verdieping of soms zelfs een Nespresso/badjas als upgrade zien!
Wel handig dat je steeds de hotels afgaat waar ik ook heen ga, dan weet ik iig waar ik aan toe ben daar Maar gaven ze je ook geen eens een family suite? mocht je toevallig een late checkout doen daar, kan je dan laten weten tot hoelaat ze gaan? Op mn vertrekdag hier vlieg ik pas middernacht namelijk.
Haha, graag gedaan! Nee ook geen Family Suite die wel gewoon beschikbaar was, net als de panorama suite. Als Diamond Member kun je ook inchecken in de lounge, wat ik persoonlijk altijd wat te veel gedoe vind en zie er normaal gesproken niet zo de meerwaarde in. De service vond ik er echter wel beter, dus misschien is de kans op een suite upgrade daar groter? Ik heb zelf een late checkout verzocht tot 16:00 om nog wat werk te doen tijdens de afternoon tea in de lounge. Die werd moeiteloos gehonoreerd, maar weet dus niet of ze verder gaan. Daarnaast is de lounge open van 12:00 tot 20:00 uur met snacks tussen 14:00-16:00 en 17:00-19:00, dus je zou je tijd daar ook kunnen uitzitten.
Reactie na 8 dagen.... I appreciate you sending the screenshots. Unfortunately, via the priceline.com website, I was unable to verify the lower rate due to the lack of availability. The terms and conditions state: The same accommodations must be available for booking at a qualifying lower price in the currency of the hotel when we validate your claim. I regret to inform that we are unable to honor your claim because we are unable to verify the rate. Goh, niet meer beschikbaar. Niet raar na 8 dagen...
Slecht zeg! Dien je een klacht in over deze late reactie? Zelf stellen ze ook dat je binnen 24 uur een lager tarief gezien moet hebben. Juist vanwege de prijswisselingen die er zijn.
Ik ga het gewoon proberen tot zo laat mogelijk, en anders boek ik voor een paar tientjes wel een kamer
Reactie terug: Thank you for your e-mail response. I have considered your additional input and find that your claim does not meet the Price Match Guarantee conditions. We truly appreciate your effort and understand any disappointment from our decision. Our Price Match Guarantee offers a fair and consistent opportunity to all when qualifying conditions are met. Unfortunately, not all cases meet the conditions outlined in the program (http://hiltonworldwide3.hilton.com/en/best-price-guarantee/terms.html). Regretfully, our decision to deny your claim still stands. We value your business and hope that this decision does not affect your overall view of Hilton. You have many options when traveling and we look forward to being there to serve your future travel needs. Vaag gedoe en nu weer verschuilen achter the terms and conditions.