Nieuwe promo vanaf 2 mei tm 5 september. 2x pts bij 1-2 nachten per stay 3x pts bij 3 nachten of meer per stay
Ik ben automatisch geupgrade van een King river view naar een King family room. De hoogste kamer die ik nu kon kiezen was de 10e etage (van de 32). Ik ben dan ook niet zo blij met deze upgrade aangezien ik niet per se zit te wachten op een beetje extra ruimte en een slaapbank in de kamer. Irritant aan de app is dat je een upgrade niet kan weigeren en alsnog je oude categorie kamer kan kiezen. Nu heb ik dus alsnog maar een kamer in de app gekozen met het beste zicht hoop ik, anders moet ik drama gaan maken bij de desk...
Door dit rare upgradebeleid heel erg aan het twijfelen of ik nog wel moet inzetten op Hilton. Ik moet nog best veel nachtjes voor Diamond verlenging, maar misschien kan ik die effort toch beter in IHG steken... Hilton is verder wel een fijne keten. Lastig.
Is er niet toevallig een mogelijkheid om via de message functie alvast met het hotel te communiceren? Of een mailtje? Heb vaak geen zin in gedoe bij de balie.
Helaas geen messagemogelijkheid in de app. Heb morgrn eigenlijk ook geen zin in gezeur na een transfer van 6 uur dus als het uitzicht een beetje oké is leg ik me er maar bij neer.
Denk dat het hem daar in zit. Zit net te veel tijd tussen. Wordt even 4 nachten boeken maar. Geen straf.
Via de klantenservice kun je het mail adres krijgen van het hotel. Ik mail altijd op voorhand ivm voedsel allergieën.
Tot nu toe gebruikte ik voor een Impresario boeking een agent. Op zich prima, het tarief is gelijk aan het meest flexibele tarief dus dat levert eigenlijk nooit verrassingen op. Enige punt is dat sommige hotels pas Impresario aanbieden vanaf 2 nachten of vanaf bepaalde type kamers. Om sneller te kunnen handelen heb ik nu een handige site gevonden: Asmallworld.com/collection Je moet wel een account aanmaken, maar je hoeft niet een - normaal vrij prijzig - Asmallworld lidmaatschap te hebben. Op deze site kun je Impresario boeken, maar ook de vergelijkbare programma's van andere ketens. Gister heb ik dit geprobeerd met mijn Impresario boeking bij WA Bangkok en het werkt goed, boeking staat in Hilton Honors app inclusief de correcte tarief- en kameromschrijving.
Instant. Het werkt eigenlijk hetzelfde als bij de andere agents, je HH nummer is gelijk gekoppeld. Het bevestigingsnummer is van Hilton zelf.
Dat is wel een uitkomst. Andere sites zoals Classictravel zijn eigenlijk slechts een doorgeefluik waarbij de reservering nog steeds handmatig gemaakt moet worden. Stel dat je ergens een last minute verblijf nodig hebt, dan is dit ineens een optie. Ik mis echter wel sommige hotels in hun aanbod.
Ja, volgens mij hebben sommige brokers ook hun eigen policy qua aanbod. De broker waar ik eerder regelmatig contact mee had deed bijvoorbeeld geen losse nachten, terwijl dit wel degelijk kan met Impresario (sommige hotels sluiten dit echter uit).
De Impresario actie waarbij je 3 nachten voor de prijs van 2 (of 4 voor 3, etc.) krijgt is nu weer verlengd tot eind maart 2023. https://www.headforpoints.com/2022/05/16/hilton-third-night-free-offer/ Kan zeer interessant zijn, had net zelf een voorbeeld waarbij 4 nachten met Impresario goedkoper zijn dan 4 nachten met Advanced Purchase.
Top dit. Is wel echt next level voor deze ex backpacker, een tussenpersoon voor hotels te boeken.. Zat te twijfelen voor Hilton of Conrad op Bali,dir keuze is nu dus gemaakt..
Al moet je er - zeker als ex backpacker ;-) - wel rekening mee houden dat je bij Conrad Bali alleen suites kunt boeken met Impresario. Ook op gewoon tarief ben ik trouwens van mening dat Conrad de betere keuze is op Bali hoor. Hilton Bali is een mooi hotel, maar zowel qua locatie als Diamond voordelen zit je bij Conrad Bali beter.
Ah, nou dan word het gewoon een goedkoop tarief met een iets lagere klasse kamer Bedankt voor de tip vwb Conrad VS Hilton!
Stel je hebt een hilton reservering op de ene zijn naam. De kamer wordt door twee gasten gebruikt. De andere gast heeft Hilton gold, maar niet gerserveerd. Kan je dan toch gebruik maken van de gold voordelen (ondanks dat de boeking op de andere naam is) Of kan/mag je dit nog aanpassen dat de gold persoon hoofdboeker wordt? De rate is niet meer beschikbaar dus herboeken lukt niet meer...