Het is daar net een belspel, 1 op de 10 maakt kans. Ook eens een poging gewaagd, maar ondanks alles overeenkomstig, noppes. Op vraag wat het verschil dan is krijg je geen reactie.
Heel lief van Conrad Bangkok dat ze me een upgrade van King naar Executive King geven. Alleen is deze nacht als quarantainenacht geboekt en mag ik mn kamer niet af...
Na het opsturen van de screenshot vorige week een reactie gehad dat ze de claim niet accepteren want op de screenshot staat cancellation policy niet. Echter staat deze er wel op en heb ze daarop gewezen. Nu krijg ik net een mail terug dat ze de claim niet accepteren want het aantal personen staat niet in op de screenshot. Jullie raden het al, die staat er wel op, sterker nog er staat zelf een icon met een groep personen voor. Dus nu weer een mail gestuurd en ook dit maar even gemarkeerd op de screenshot. Ik ben benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen. Tevens heb ik ze gelijk gezegd dat als ze moeilijk blijven doen ze mij komende 37 nachten bij hun allemaal mogen annuleren en ik wel bij een andere hotelketen ga overnachten die wel hun klanten waardeert.
Zojuist ontvang ik een email dat ze mijn claim hebben geaccepteerd na 2 weken heen en weer mailen. Het hele proces is ronduit slecht. Het ziet er leuk uit naar de buitenwereld maar een claim daadwerkelijk ook accepteert krijgen is een heel ander verhaal. Ik vraag mij echt af of het mij ook was gelukt zonder de mededeling dat ze mijn toekomstige nachten anders mochten annuleren.
Dat dus, als je het zo moeilijk wilt maken. Dan kun je het beter niet doen. Dit maakt meer kapot dan het goed doet.
We hebben na weer eens extra gemaild te hebben een reactie: Thank you for your follow up email. Upon review, we show that you were emailed the answer to your Price Match Claim and was apologize to that the rate was no longer available. I am also sorry to learn that it took extra time for your claim to be reviewed as occasionally that, unfortunately happens. I do apologize. I do hope you enjoy your stay at the Hilton Stockholm Slussen.
Heb 2 nachten geboekt bij Juniper Hotel Cupertino (Curio). Als Diamond staat er nu upgrade naar: OVERSIZED CORNER KING room in de app (in de app ook geschreven met all caps). Nog nooit een kamer naam gezien die zo goed bij Amerika past
Ik heb precies dezelfde mail gehad vorige week. Hierop heb ik geantwoord met een screenshot die ik gemaakt heb. Daarnaast heb ik aangegeven dat als Hilton zo traag reageert het inderdaad kan dat de kamer niet meer beschikbaar is voor deze prijs maar dat dit een probleem voor Hilton is en niet voor mij. Op deze manier kunnen ze namelijk net zo lang wachten totdat de kamer niet meer beschikbaar is en dan pas reageren.
Kan niet online inchecken en ook geen upgrade mail gehad van Hilton. Bij inchecken kreeg ik te horen u bent geupgrade naar een twin deluxe with view. Twee losse bedden tegen elkaar.... Bekende verhaal van geen kamers beschikbaar voor upgrade maar voor verkoop etc etc. Anders een kamer zonder uitzicht. Dat is bij Slussen uitkijken op een dode muur. Verder is alles nog te boeken via de app.
Nou 8 nachten gedaan en inderdaad Diamond toegekend. Ben benieuwd of ie dan ook voor heel 2023 is. Kan ik dat ergens checken?
Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt. Betekent dit dat als je gold bent en nu 8 nachten boekt dat je diamond status krijgt of geldt dat alleen voor nieuwe leden? en wanneer geldt dit aanbod dan?
Een paar posts terug deelde ik al hoe het werkt. Ik had Gold status en zag een offer staan bij My offers. De offer was 4 nights gold en bij 8 nights diamond status voor huidige en volgende jaar. Of het ook werkt voor nieuwe leden weet ik niet. Er waren meer forumleden die dezelfde offer zagen. Zie hiervoor de oorspronkelijke post met de terms en coditions.
Bij mij was het 24u na het posten van de stay van de 8e nacht aangepast. Wellicht gebeurt dat bij jou ook.
Bij mij waren de 8 nachten vlak na elkaar (1 van 7 nacht en 1 van 1 nacht) binnen de periode van 90 dagen. Deze binnen 3 weken binnen de 90 dagen. Anders even contact opnemen?