Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Het is daar net een belspel, 1 op de 10 maakt kans. Ook eens een poging gewaagd, maar ondanks alles overeenkomstig, noppes. Op vraag wat het verschil dan is krijg je geen reactie.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.647
    Leuk Bevonden:
    2.422
    Trofeepunten:
    358
    Heel lief van Conrad Bangkok dat ze me een upgrade van King naar Executive King geven. Alleen is deze nacht als quarantainenacht geboekt en mag ik mn kamer niet af... :mad:
     
  3. mchlrv

    mchlrv Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    18
    Na het opsturen van de screenshot vorige week een reactie gehad dat ze de claim niet accepteren want op de screenshot staat cancellation policy niet. Echter staat deze er wel op en heb ze daarop gewezen.

    Nu krijg ik net een mail terug dat ze de claim niet accepteren want het aantal personen staat niet in op de screenshot. Jullie raden het al, die staat er wel op, sterker nog er staat zelf een icon met een groep personen voor. Dus nu weer een mail gestuurd en ook dit maar even gemarkeerd op de screenshot. Ik ben benieuwd waar ze nu weer mee gaan komen.

    Tevens heb ik ze gelijk gezegd dat als ze moeilijk blijven doen ze mij komende 37 nachten bij hun allemaal mogen annuleren en ik wel bij een andere hotelketen ga overnachten die wel hun klanten waardeert.
     
    HarmDommisse, FlyingFonz, Menno en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Ze reageren niet meer op mijn mails. Dus heb een klacht ingediend via de Hilton site zelf hierover.
     
  5. mchlrv

    mchlrv Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist ontvang ik een email dat ze mijn claim hebben geaccepteerd na 2 weken heen en weer mailen. Het hele proces is ronduit slecht. Het ziet er leuk uit naar de buitenwereld maar een claim daadwerkelijk ook accepteert krijgen is een heel ander verhaal. Ik vraag mij echt af of het mij ook was gelukt zonder de mededeling dat ze mijn toekomstige nachten anders mochten annuleren.
     
    FlyingFonz, jphorn en HarmDommisse vinden dit leuk.
  6. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Best wel schandalig hou ze bij Hilton met loyale klanten omgaan...
     
  7. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Dat dus, als je het zo moeilijk wilt maken. Dan kun je het beter niet doen. Dit maakt meer kapot dan het goed doet.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  8. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    We hebben na weer eens extra gemaild te hebben een reactie:

    Thank you for your follow up email. Upon review, we show that you were emailed the answer to your Price Match Claim and was apologize to that the rate was no longer available. I am also sorry to learn that it took extra time for your claim to be reviewed as occasionally that, unfortunately happens. I do apologize. I do hope you enjoy your stay at the Hilton Stockholm Slussen.
     
    Ruut vindt dit leuk.
  9. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Heb 2 nachten geboekt bij Juniper Hotel Cupertino (Curio). Als Diamond staat er nu upgrade naar: OVERSIZED CORNER KING room in de app (in de app ook geschreven met all caps).

    Nog nooit een kamer naam gezien die zo goed bij Amerika past :p
     
    Urbanjazz, lloydje33, jphorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. mchlrv

    mchlrv Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb precies dezelfde mail gehad vorige week. Hierop heb ik geantwoord met een screenshot die ik gemaakt heb. Daarnaast heb ik aangegeven dat als Hilton zo traag reageert het inderdaad kan dat de kamer niet meer beschikbaar is voor deze prijs maar dat dit een probleem voor Hilton is en niet voor mij. Op deze manier kunnen ze namelijk net zo lang wachten totdat de kamer niet meer beschikbaar is en dan pas reageren.
     
  11. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Kan niet online inchecken en ook geen upgrade mail gehad van Hilton. Bij inchecken kreeg ik te horen u bent geupgrade naar een twin deluxe with view. Twee losse bedden tegen elkaar.... Bekende verhaal van geen kamers beschikbaar voor upgrade maar voor verkoop etc etc. Anders een kamer zonder uitzicht. Dat is bij Slussen uitkijken op een dode muur. Verder is alles nog te boeken via de app.
     
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Nou 8 nachten gedaan en inderdaad Diamond toegekend. Ben benieuwd of ie dan ook voor heel 2023 is. Kan ik dat ergens checken? upload_2022-4-10_17-40-6.png
     
    Vliegende_Keep en HarmDommisse vinden dit leuk.
  13. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Oh dat is niet verkeerd. Heb er zometeen ook 8. Even in de gaten houden maar.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt. Betekent dit dat als je gold bent en nu 8 nachten boekt dat je diamond status krijgt of geldt dat alleen voor nieuwe leden? en wanneer geldt dit aanbod dan?
     
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Een paar posts terug deelde ik al hoe het werkt. Ik had Gold status en zag een offer staan bij My offers. De offer was 4 nights gold en bij 8 nights diamond status voor huidige en volgende jaar. Of het ook werkt voor nieuwe leden weet ik niet.
    Er waren meer forumleden die dezelfde offer zagen. Zie hiervoor de oorspronkelijke post met de terms en coditions.
     
    HarmDommisse en Amsterdam vinden dit leuk.
  16. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Ok bedankt. Heb deze post blijkbaar gemist. Ga het even nakijken.
     
    HarmDommisse en lloydje33 vinden dit leuk.
  17. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    8 dagen gedaan maar geen verandering.
     
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Bij mij was het 24u na het posten van de stay van de 8e nacht aangepast. Wellicht gebeurt dat bij jou ook.
     
  19. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Hoeveel maanden zat er tussen de eerste en laatste nacht?
     
  20. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Bij mij waren de 8 nachten vlak na elkaar (1 van 7 nacht en 1 van 1 nacht) binnen de periode van 90 dagen. Deze binnen 3 weken binnen de 90 dagen. Anders even contact opnemen?
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina