Ja, eerst trial period van 4 maanden. Vervolgens als je een vlucht hebt met TK: 1 jaar en totaal van 15k status miles is 2 jaar.
De nieuwe voorwaarden zijn nog steeds genereus voor een challenge. Normaal krijg je geen status voordat je de vereisten hebt voltooid.
Iemand een idee of deze challenge ook aan AA executive platinum members wordt aangeboden door Tk? En als ik het goed begrijp : 1 segment Tk = status tot 28/02/2017; 15/k = status tot 28/02/2018; Alle perks ingaande na voltooiing van het eerste segment. Klopt dit? Ik zit er dan serieus aan te denken (als ik mijn AA pasje binnenkort eens krijg).
Aanvraag gedaan bij AirBerlin voor status match naar Gold (middels mijn FB Gold). Resultaat: Helaas, no go.
Ben je "woonachtig" in Duitsland bij Air Berlin? Of is het voor Duitsers inmiddels ook niet meer mogelijk?
Je moet idd woonachtig zijn in Duitsland ( of aantal andere landen ). Dat ben ik niet, en probeerde het met als reden dat ik in de buurt van Dusseldorf woon. ( wat klopt in het weekend ) Maar helaas. Niet gelukt.
Een jaar. Ik had mijne in januari 2015 aangevraagd, hij werd approved begin februari waardoor mijn status t/m 02/2016 geldig is.
Tot 31 maart 2016 geeft Air Europa de Flying Blue leden de gelegenheid om hun status te matchen met haar SUMA programma. Om dit te doen moet je je uiterlijk voor 31 maart 2016 geregistreerd hebben bij SUMA en een kopie van jouw FB card of account statement (met level en expiry date) tezamen met jouw SUMA nr mailen naar [email protected] Ook krijg je nu 1000 SUMA miles ipv 787. Wellicht interessant voor iemand? Zie ook hier een bericht hierover van @Kilian . Of lees meer over het programma SUMA : https://www.aireuropa.com/en/flights/loyalty
Joepie, ik heb alsnog Freccia Alata Plus status gekregen! Nog een bericht o.i.d. van gehad, maar toen ik inlogde zag ik dat de status was bijgewerkt.
Ja ik had 'm ergens in december al aangevraagd, maar toen had ik nog geen fysieke pas. Dus alsnog toegestuurd. Zag dat ze nu eigenlijk nog maar tot maart 2016 zouden matchen, als een soort "trial", maar dat is hier dus niet het geval.
Vrijdag aangevraagd, vandaag bericht ontvangen dat ik voor vier maanden gold status krijg bij Tk. Dit komt goed uit voor mijn Sas vlucht. Weet iemand of Turkish redelijk vlot een fysieke pas toestuurt?