Ik denk dat ik me gewoon aanmeld bij SAS; ik zal nog weleens naar CPH moeten vliegen, schat ik zo in.
Das misschien nog een optie tegen het eind van het jaar, misschien dat ze m'n AA PLT of Copa PLT willen matchen.
Buiten de Air Berlin status match is er niets voor Oneworld veronderstel ik? Eind dit jaar zou ik graag status hebben bij oneworld, zodat ik tijdens mijn economy tripje met IB naar Japan toch nog de lounge binnenkan.
zou Delta KLM status matchen? die 4 global upgrades zouden mij wel goed uitkomen :-D en de global entry voucher
Ik weet dat er in het begin van het jaar statusmatch mogelijkheden waren bij Hyatt, dacht tot eind februari. Is er momenteel nog een manier om bijvoorbeeld Hilton Diamond naar elite status bij Hyatt te matchen?
Volgens mij doen ze dat nog steeds. Ze matchen overigens alleen SPG Plat naar Hyatt Diamond. Hilton Diamond matchen ze naar Hyatt Platinum (en daar heb je niet zo veel aan).
Airberlin heeft mijn gematchte gold-status naar silver bijgesteld, ook al was de Gold-status geldig tot 2017.
volgens mij kunnen ze je niet zomaar tussentijds downgraden. Maar ik heb zelf geen ervaring hiermee. misschien iemand anders? Je kan natuurlijk wel naar de motivatie vragen
Ik kreeg een email van BW dat ze elk loyaliteitsprogramma matchen. http://www.bestwestern.nl/rewards/status-match