Het Grote Status Match Topic

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door SVDH, 23 jul 2014.

  1. Thijsk

    Thijsk Blue Tier

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    552
    Trofeepunten:
    123
    Welk email adres heb je gebruikt voor de Nederlandse match?
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    948
    Trofeepunten:
    368
    Customerservice@avis.nl Ik had eerst de Engelse Avis gemaild, zij verwezen ons door en uiteindelijk van beide bevestiging ontvangen. Duurt een paar dagen.
     
    Tristan88 vindt dit leuk.
  3. Thijsk

    Thijsk Blue Tier

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    552
    Trofeepunten:
    123
    Thanks, maar ik doelde op de sixt statusmatch. Eerder in het topic wordt door diverse personen aangegeven dat de Nederlandse Sixt niet wilt matchen, dus om dan ineens via Nederland een lifetime platinum te krijgen is zeker de moeite waard.
     
  4. Tristan88

    Tristan88 Blue Tier

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    114
    Trofeepunten:
    33
    service-benelux@sixt.com

    Ik heb het via dit adres geregeld
     
    lloydje33, Daan3 en Thijsk vinden dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Administrator Captains

    Berichten:
    3.257
    Leuk Bevonden:
    1.369
    Trofeepunten:
    598
    Heb hier nooit een reactie op gekregen, ondanks reminders. De ‘customer service’ van AR lijkt onmogelijk te bereiken en de emailadressen hadden ze afgesloten.
    Maanden later eindelijk wel een, weinig verrassende, statement dat ze nadien gewoon de voorwaarden hebben aangescherpt:
     

Deel Deze Pagina