Je kunt voor €200 return vanaf Frankfurt naar Madrid met ze in business class misschien is dat een tip?
Geen statusmatch voor een airline, maar een hotel. Ik heb contact opgenomen met Club Carlson en zij doen statusmatches voor de volgende hotels: Hilton Marriott Hyatt Starwood Intercontinental Delta Hotels Choice Hotels SAS- Eurobonus Azimut Accor NH Hotels Melia Hotels Rotana Jumeirah International Top tier word gematched naar Club Carlson Gold Second top tier word gematched naar Club Carlson Silver Concierge word niet gematched, die moet je echt 'zelf' verdienen'
Ik heb hem nooit per post gekregen, maar heeft iemand ervaring mee als je om een fysiek pasje vraagt? Ik ga in augustus met LX/LH & TG vliegen en zou graag pasje willen hebben mocht er wat fout gaan met freq. flyer nummer op de reserveringen...
Na een paar maanden geduld ben ik gematched naar platinum (sapphire). Had black (emerald) verwacht maar ja. Is tot maart 2017 geldig
Top die staat ook op mijn lijstje. Zit dadelijk 3 nachten in Sofitel en ben dan gold met Accor dus ben van plan dan de match aan te vragen.
Ik heb net ook bij Club Carlson een status match aangevraagd met m'n Hilton Diamond. Ik heb in het verleden al eens een match gehad, dus ik vermoed dat ze hem niet gaan geven. Maar niet geschoten is altijd mis
Helaas, zoals verwacht afgewezen: "A status match is a one-time courtesy invitation to allow new members to experience our program benefits and engage with our hotels. Out of respect for our other Club Carlson elite members who have earned their status, we limit this to a one-time invitation only and as such we cannot extend another offer."
Statusmatchen naar Club Carlson Gold is echt een aanrader als je de kans hebt. CC heeft namelijk het geweldige voordeel van 241 en 442 voor haar Gold members. Houdt in dat je in EMEA 1 nacht in het weekend boekt (betaalt / niet op punten) en dan 1 nacht gratis krijgt. Zelfde geldt voor 2 nachten betalen: 2 gratis. Google even op Club Carlson 2 for 1 gold. Succes!
Oke cool, handig om te weten! Aangezien ik waarschijnlijk eind van het jaar red tot Concierge, heb je dan ook nog extra van dit soort voordelen (behalve gratis ontbijt)?
Da's een goeie vraag! Ik ben nooit verder gekomen dan CC Gold, dus voor mij nooit aan de orde geweest. Ik zie tegenstrijdige berichten online. In de voorwaarden van CC staat dat het exclusive voor Gold members is, maar je zou verwachten dat het dan ook voor Concierge members is (wat ook online gemeld wordt). Neem het zekere voor het onzekere zou ik zeggen en vraag het even na bij de CC servicedesk. Zou leuk zijn als je het antwoord deelt! Zie https://www.clubcarlson.com/4for2 https://www.clubcarlson.com/2for1
By the way: door je Gold (of Concierge) level word je ook nog vaak geupgrade bij 241 of 442, dus dubbel goed.
Overigens de laatste 2x dat ik bij een CC bleef (1x Radisson blu en ander Quorvus) kreeg ik geen upgrade en amper recognition mjah. Overigens de vraag uitgezet, en ook de vraag over de volgende Term&Condition: Member must present Elite Gold card upon check-in. Aangezien ik alleen de standaard kaart heb en niet gold. Zal de reactie sharen, maar dan alleen in de CC thread ipv hier
Zou ik kunnen doen, maar als ze dan in de toekomst ooit eens een account audit doen, dan hang ik eraan
Boom! Mijn FB Plat gematcht met LATAM's Black Pass. Geldig tot 03/2018. OW Emerald. Het toffe er aan is dat met een soft landing in 2018, je LATAM Platinum wordt en dus nog steeds OW Emerald. Dus in feite ben ik tot 03/2019 OW Emerald.
Hallo allemaal. In 2017 ben ik van plan met 2 pers naar BKK te reizen. Het plan is om met de Award Miles van Flying Blue van economy te upgraden naar business bij KLM, maar dat is afhankelijk van beschikbaarheid. Vandaar dat ik als alternatief overweeg om met Eva Air te vliegen in de Elite Class (Premium Economy like) of Business Class. Eva Air is Star Alliance member. Weet iemand iets van een actuele status match van Flying Blue Gold (waarschijnlijk in januari Platinum met dank aan @FlyRicky ) naar een Star Alliance member? We vliegen in september.