Kijk voor de lol eens op Twitter hoe vaak ze gementioned worden. Volgens mij hebben ze duizenden verzoeken binnen gekregen. Lijkt er op dat ze ook niet meer reageren
Cool zeg! Ik heb net FB Gold geworden en wil graag matchen met deze club. Waar kan ik naar toe mailen? Kan iemand me hiermee helpen?
Allemaal heel mooi die site, maar ik ben juist wel benieuwd naar de verhalen hier en in dit geval van Krabnov
Je kan het proberen... wat ik heb gedaan: Maak een Etihad Guest account aan op www.etihadguest.com Stuur een email naar [email protected]. Vermeld: je Etihad Guest nummer Je NAW-gegevens Je huidige status, inclusief scan van je pasje waarop geldigheid duidelijk te zien is + een screenshot van een recent statement, waarop activiteit te zien moet zijn Binnen een paar weken ontving ik een welkomstpakket thuis. Succes!
Zojuist mail van Avianca gehad dat m'n FB gold is gematched naar Amigo Gold! Duurt even maar dan heb je ook wat. Dus lekker tot 03/2017 *A gold.
Ik heb tot twee keer toe geen reactie gehad van Hilton m.b.t. de vraag tot een statusmatch met m'n Hyatt Diamond? Iemand een idee waarom niet? Ik gebruik gewoon het juiste e-mailadres en heb een foto van m'n card bijgevoegd. Ik zie hier verhalen dat het soms dezelfde dag nog gematcht was. Mijn eerste verzoek is zo'n 2-3 weken terug.
Sinds van de week Accor platinum op eigen kracht maar door veel punten van de voor en najaars promotie. Gisteren HH statusmatch aangevraagd en vandaag HH Diamond. Gaat lekker!
Succes kan ik wel gebruiken idd. Volgens mij mag ik gewoon niet matchen bij Hilton, als ik me wil aanmelden via de site krijg ik foutmeldingen.... Probeer het later nog wel eens..
Status match bij Alaska Airlines is denied... Had m'n AA Plat opgestuurd met een activity statement en ID maar na "internal assessment" is m'n request denied, helaas.