Statusmatch naar AB Gold binnen 1,5 dag geregeld. Een mailtje en 't is rond. Nu alleen adres aanpassen en hopen dat ze 't niet gaan checken
Volgens Loyaltylobby is het nu mogelijk om een status match bij Emirates aan te vragen, maar let op want het gaat om een zgn "targeted promo" voor Fransen.
@RSC09 en anderen: mijn status in de app en website is nog altijd Gold. Of ik de pas inmiddels binnen heb weet ik eerlijk gezegd niet. Ben al 1,5 week van huis daar kom ik dan over een week achter. Helaas te laat om hem voor de terugweg te kunnen gebruiken, maar misschien volstaat het tonen van de app wel.
Het is ook mogelijk om een statusmatch aan te vragen bij Avianca Brasil Amigo (Star Alliance Gold) geldig tot Februari 2017.
Ik heb deze 21 oktober aangevraagd (zie eerdere post van mij). Ik heb online gelezen dat het wat moeizaam gaat bij Avianca. Ik wacht tot eind deze maand, ben benieuwd!
Gelukt! Vanmorgen confirmation email ontvangen. Ben EK Gold t/m januari 2017. Yes! Zit nu in de nieuwe aspire lounge op schiphol (pff wat een eind lopen) en ga zo naar Dubai en dan naar BLR. Precies op tijd dus om ook in dubai in de lounge te vertoeven tijdens een 4uur overstap...
Ik heb ook een poging gewaagd, kreeg vandaag een mail van ze: Thanks for participating on the Status Match Promo. Your Amigo card level was upgraded to DIAMOND. Please check your account online and see all your benefits as an Amigo and Star Alliance member.
Denk het niet, maar ben bang dat het niet gaat werken. Je krijgt een aantal vragen toegestuurd op voorhand, voordat ze je status gaan approven. Als ie approved is, moet je daarna je franse adres doorgeven waar je de kaart naar opgestuurd wil hebben....
Gelukt! Ik ben nu ook *A Gold tot 03/2017. Komt goed uit, mijn OW Gold verloopt in februari 2016 en ik was sowieso van plan om meer met *A te gaan vliegen. Ik vlieg ook met O6 in januari binnen Brazilië.
Goed om te horen dat ze nog matchen, ik heb vorige week een status match ingediend bij ze omdat ik volgend jaar van plan om meer met *A te gaan vliegen en helaas m'n Gold status verlies bij KLM
Nu ook hyatt status match. Wachttijden zijn wel wat opgelopen: http://onemileatatime.boardingarea.com/2015/11/20/hyatt-diamond-status-match/ via twitter een DM sturen naar: @HyattConcierge
Wacht al meer dan 30 uur op een reply. Gisteren matchde ze HHonors Gold nog naar Diamond! Nu schijnbaar alleen SPG Plat, waarschijnlijk door de Marriott overname.